Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Juul schreef:Evelijn schreef:Nog even wat opmerkingen:
O ja.. light sausjes helpen helemaal niks, daarmee hou je je lichaam voor de gek.
Zo slank mogelijk is ook niet het gezondst, ondergewicht is gevaarlijker dan een beetje overgewicht.
Dat laatste is zeker niet waar, maargoed. Met lightsausjes houd je je lichaam ook niet voor de gek want er zit gewoon minder (slecht) vet in.
ukje schreef:[naam] schreef:
Dat laatste is zeker niet waar, maargoed. Met lightsausjes houd je je lichaam ook niet voor de gek want er zit gewoon minder (slecht) vet in.
Hoezo is dat laatste echt niet waar, Het hoeft niet waar te zijn als jij gewoon gezond eet maar door dat je snel verbrand wat magerder bent maar vaak is het zo dat de mensen die goed slank zijn weinig of slecht eten en als je geen vet meer hebt dan worden je spieren verbrand en dus op een gegeven moment ook je hartspier wordt verbrand.
ukje schreef:[naam], dit stond er ook in weinig of slecht eten
_Nancy schreef:Ik wil afvallen omdat ik dus een buikje heb en beste stevige benen
En die komen ook steeds weer terug als je in de spiegel kijkt..
Dus daar kijk je dan t eerst naar, en dan denk je; dat móet eraf!
En ik weet dat ik echt gewoon slecht eet, fruit ik vrij veel, zéker in de winter..
Maar er is maar weinig warm eten dat ik lust..
Ik ben niet echt tevreden met mezelf, soms wel...
Welshcobfan schreef:Je vetcellen blijven inderdaad, maar ze krimpen door de oefeningen en natuurlijk gezond eten en elke dag een half uur bewegen. Dus krimpt je zwemband wel degelijk in omvang en de boel word zeker steviger!
Juul schreef:Als dat zo makkelijk ging waren er geen paardrijdende mensen meer met overgewicht hè.
aira2005 schreef:En je rijd toch paard daar krijg je ook buikspieren van waarom ben je dan nog niet afgevallen![]()
![]()
amondi schreef:Of, je bent een dramaqueen die aandacht zoekt....
Of, je bent echt zo "dom" dat je denkt met een dieet van broodje hagelslag en 3 croissantjes een gezond eetpatroon te hebben,
Of, je moet heel snel naar het GGZ,
Of je vraagt je ouders eens om raad.... En "dat lus ik nie" is voor kinderen van 3 en 4 jaar bedoelt, niet voor bijna volwassenen met een baan en 2 paarden, of te wel, leer zelf koken en bereid gewoon dingen die je wel lekker vind.
Echt, ik kan gewoon boos worden over je openings post, het ziet er zo onecht uit met je weegschaal en je z.g. angsten en je post dat je zus je gaat plagen....
Een echte anorexia patiënt verbergt dit en gaat het niet op een vrolijke paardensite posten.
ukje schreef:aira2005 schreef:En je rijd toch paard daar krijg je ook buikspieren van waarom ben je dan nog niet afgevallen![]()
![]()
vat hem ook niet helemaal als je buikspieren krijgt dan val je niet per defentie af.
Broccoli schreef:Zo dan, en wat weet jij over een 'echte' anorexia patiënt? Die bestaan namelijk niet!
Ik heb zelf al jarenlang anorexia en het boeit me echt niet meer om daar voor uit te komen!!
Doe even normaal zeg.
amondi schreef:Een echte anorexia patiënt verbergt dit en gaat het niet op een vrolijke paardensite posten.
LovingTweety schreef:Er overlijden jaarlijks meer mensen aan ondergewicht dan aan overgewicht