Help!! m'n nagel eraf!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RicardoOpa

Re: Help!! m'n nagel eraf!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 12:21

Haha, maakt niet uit Haha!
Ik dacht al zoiets!

Jast

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:16

SaNNeS88 schreef:
tja, nog erg gevoelig, maar zolang ik het goed verbind heb ik er niet zo'n last van... moet alleen opletten dat ik hem niet stoot ofzo..
Nou gelukkig maar! Ga maar gewoon lekker zo door met het verzorgen en verbinden. Enne .. aan de lucht drogen!?! Scheve mond .. daar is dit nét iets te ernstig voor en bovenal veel te pijnlijk!
Weet je al wanneer je naar de nagelstyliste wilt gaan? Het duurt gewoon even voordat de meeste pijn weg is. Ik heb nu na ruim twee weken mijn teennagel een beetje bij kunnen knippen .. Als ik dat doe dan 'wipt' de nagel iets op en kan ik er zo onder kijken Bloos! ! Dit is dan ook nog wel gevoelig hoor!!
Ik kan me voorstellen dat het met een harsnagel nog even heftiger is omdat deze nogal hard zijn ..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 15:18

Bij mijn teen moest ik het toch echt aan de lucht laten drogen, maar iedereen liep met een grote boog om mij heen.Ik was veel te bang dat iemand er tegen aan kwam.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 15:31

pff meis sjeetje.. hoop dat ie ondertusse iets beter gaat..
maar ik snap niet dat de HA 'm dr niet afgetrokken heeft wat ze normaal volgens mij wel doen, heb je wel de eerste tijd dat je int verband loopt maar heb dr wel "rust" aan zeg maar..

SuSemJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 15:49

jalo schreef:
SaNNeS88 schreef:
tja, nog erg gevoelig, maar zolang ik het goed verbind heb ik er niet zo'n last van... moet alleen opletten dat ik hem niet stoot ofzo..
Nou gelukkig maar! Ga maar gewoon lekker zo door met het verzorgen en verbinden. Enne .. aan de lucht drogen!?! Scheve mond .. daar is dit nét iets te ernstig voor en bovenal veel te pijnlijk!
Weet je al wanneer je naar de nagelstyliste wilt gaan? Het duurt gewoon even voordat de meeste pijn weg is. Ik heb nu na ruim twee weken mijn teennagel een beetje bij kunnen knippen .. Als ik dat doe dan 'wipt' de nagel iets op en kan ik er zo onder kijken Bloos! ! Dit is dan ook nog wel gevoelig hoor!!
Ik kan me voorstellen dat het met een harsnagel nog even heftiger is omdat deze nogal hard zijn ..

Ik denk dat ik gewoon deze set nagels eruit laat groeien, m'n oma bood net al aan dat ze, als ik een nieuwe set nodig ben, mee wil en ook gelnagels wil, dan trakteert zij Haha!
Dus ik denk dat ik nog ff 2 weekjes wacht ofzo..

Ik ga volgend weekend een dagje naar Bottrop, skiën, hoop dat het dan wat beter gaat...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:16

Volgens mij groeien nagels ongeveer 1 cm per maand, dus reken maar uit Knipoog ben bang dat daar over 2 weken nog geen gelnagel overheen kan Ach gut

miekjuhh66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:55

Dat is inderdaad even niet zo grappig..
Ik heb zelf voor de zomervakantie tussen de kiezen van m'n paard gezeten, die nagel was ook voor het grootste deel los, maar zat door het bloed wel vast geplakt. Gelukkig had ik alleen m'n echte nagel en geen kunstnagel erover, dat moet helemaal pijnlijk zijn. Mijn nagel is na een tijd pijn er aan te hebben gehad uiteindelijk vanzelf los gekomen, en nu is er bijna niks meer van te zien. Ik heb de eerste tijd wel veel in de biotex gezeten, dat hielp bij mij ook tegen de pijn. ook heb ik het buiten m;n huis altijd met pleister of verband op z'n plek gehouden stoten wil je inderdaad niet.
Succes!

Jast

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:33

IKbenEllen schreef:
Volgens mij groeien nagels ongeveer 1 cm per maand, dus reken maar uit Knipoog ben bang dat daar over 2 weken nog geen gelnagel overheen kan Ach gut
Helaas, .. geen 1 cm maar 3 mm per maand. In de zomer groeien ze iets sneller ..
Dus het duurt wel even een beetje langer allemaal!

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:08

Daarom eet ik mijn nagels ook op.... lekker kort, kunnen ze ook niet breken...
Klinkt erg pijnlijk

Vriend van mij die heeft 4 week geleden zijn vinger tussen de deur gehad... was met zo'n kracht gegaan dat de nagel eraf was... hij heeft 2 week niet kunnen werken en moest ook abkuur. en allerlei prikken...

Sterkte ermee

voor de liefhebber heb ik foto's

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:14

smokey17 schreef:
voor de liefhebber heb ik foto's

Ik weet wel iemand Haha!