Ik dacht al zoiets!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaNNeS88 schreef:Nou gelukkig maar! Ga maar gewoon lekker zo door met het verzorgen en verbinden. Enne .. aan de lucht drogen!?!tja, nog erg gevoelig, maar zolang ik het goed verbind heb ik er niet zo'n last van... moet alleen opletten dat ik hem niet stoot ofzo..
jalo schreef:SaNNeS88 schreef:Nou gelukkig maar! Ga maar gewoon lekker zo door met het verzorgen en verbinden. Enne .. aan de lucht drogen!?!tja, nog erg gevoelig, maar zolang ik het goed verbind heb ik er niet zo'n last van... moet alleen opletten dat ik hem niet stoot ofzo.... daar is dit nét iets te ernstig voor en bovenal veel te pijnlijk!
Weet je al wanneer je naar de nagelstyliste wilt gaan? Het duurt gewoon even voordat de meeste pijn weg is. Ik heb nu na ruim twee weken mijn teennagel een beetje bij kunnen knippen .. Als ik dat doe dan 'wipt' de nagel iets op en kan ik er zo onder kijken! Dit is dan ook nog wel gevoelig hoor!!
Ik kan me voorstellen dat het met een harsnagel nog even heftiger is omdat deze nogal hard zijn ..
IKbenEllen schreef:Helaas, .. geen 1 cm maar 3 mm per maand. In de zomer groeien ze iets sneller ..Volgens mij groeien nagels ongeveer 1 cm per maand, dus reken maar uitben bang dat daar over 2 weken nog geen gelnagel overheen kan
smokey17 schreef:voor de liefhebber heb ik foto's