vroeger, doordat vrouwen snel kinderen kregen én veel werden die in hun hele leven maar 50 x keer ongesteld. De gem. vrouw nu in haar leven 500 keer, waardoor er veel meer buitenbaarmoederlijke bloeding optreden (omdat je lichaam steeds meer bloed aan maakt) en de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is ook groter...
dit las ik in een spits of metro vorige week en kan me hier erg goed in vinden. Heerlijk niet ongesteld zijn hahaha (ook veel beter voor de stemming hier in huis want ik ben echt zoooo chagerijnig als ik ongesteld ben...)
Pil doorslikken kan helemaaal geen kwaad! Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil omdat vriendlief toch in het buitenland zit, nou ik baal echt verschrikkelijk. Ben 2.5 maand niet ongesteld geworden, (nee niet zwanger, maar stress omdat vriendlief uitgezonden is) lichaam kwam de ene week 3kilo aan en een week later was het er ook weer af, last van opvliegers, echt m'n hele hormonen huishouden ligt overhoop. 2 weken geleden Eindelijk ongesteld geworden, meteen weer begonnen met de pil en nu nog steeds ongesteld... goed, ik slik me pil gewoon lekker door, komt vanzelf wel weer goed (ben nu in iedergeval van die gewichtsverschillen en die opvliegers af).
Mijn tip: Nooit meer stoppen met de pil totdat je kinderen wilt... scheelt een hoop stress
en indd, sex als je ongesteld bent en de pil slikt kan geen kwaad, je bent gewoon die 7 dagen beschermt