Frozenstar schreef:Pel schreef:Ohh dat is echt balen Frozenstar!
gelukkig zijn ze bij mij op school zo dat ze me even de ruimte geven..scheelt ook dat ik absoluut al mijn energie in schoolzaken stop zodat ik niet aan andere zaken hoef te denken..ik heb mij altijd al op school gestort..
Laat het je idd niet de baas worden!
Is ook zo, fijn dat jij je energie in schoolzaken stopt! Helaas heb ik dat dus helemaal niet meer. School & werk, beide is met me gestopt. Ik zit dus nu hele dagen thuis. Genoeg tijd om lekker na te denken dus..
Kan me ook niet echt tot dingen zetten, behalve als ik mee wordt gesleurd door iemand. En dat is ook niet dagelijks, dus ik zit héél veel binnen momenteel.[/quote]
Heel herkenbaar..vreselijk om zo thuis te zitten!
Ik weet hoe het voelt *rent ondertussen even naar haar gasfornuis, ruikt dingen aanbranden* om thuis te zitten en niets hebben wat je prikkeld. Ik heb zelf 2 jaar geleden 3kwart jaar thuis gezeten. gestopt met school toen tijdelijk omdat ik toen "overspannen" was. Ik had toen even geen paard te rijden dus zat ik dagen lang thuis. wat kun je dan goed piekeren en nadenken zeg!
ik had het toen wel nodig, de situatie was toen ook heel anders..veel minder erg eigenlijk.
Heb net 2 weken vakantie erop zitten en wat vreselijk vind ik dat zeg! ik vind een weekend al erg. het enige mooie eraan vind ik het uitslapen, wat ik ook niet kan want ik slaap niet maar ik kan eens wat langer in bed blijven hangen.
Ik moet nu ook echt meegesleurd worden..kan me nog wel tot dingen zetten, als het écht moet.