Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Adil18 schreef:Antoontje schreef:Niet alleen mij handen en voeten zijn koud, ik heb het gewoon helemaal koud
Soep 's morgens ga ik niet weg krijgen denk ikIk heb al moeite met een cracker
eigenlijk zou je een ontbijt van 500 kilocalorien moeten nuttigen...
moonfish13 schreef:Ik had vandaag al handschoenen aan op de fiets en op mijn werk!
HannahFrouk schreef:Klinkt ook erg als een supergezond ontbijt (kuch ... maar niet heus eigenlijk). Maar goed, van ongezond eten hoef je het niet per definitie koud te krijgen natuurlijk (hoewel, op de lange termijn misschien wel)
moonfish13 schreef:Weet iemand superwarme paardrijhandschoenen? (als ik toch in een koukleumen topic zit.)
asjemenou schreef:HannahFrouk schreef:Klinkt ook erg als een supergezond ontbijt (kuch ... maar niet heus eigenlijk). Maar goed, van ongezond eten hoef je het niet per definitie koud te krijgen natuurlijk (hoewel, op de lange termijn misschien wel)
Voordat ik daarmee begon had ik het ook altijd koud.
En het is niet gezond nee, dat weet ik. Maar wat is er tegenwoordig wel gezond? Zelfs van verse groente word je ziek als je alles moet geloven.
HannahFrouk schreef:Mandy, Als het helpt stuur je me dan even een berichtje? Zou ik leuk vinden
Anna-Jelly schreef:Stoken jullie echt de verwarming zover op?? Bij ons staat ie altijd op 19 graden, wij kleden ons gewoon warmer als we t koud hebben... Heel soms zet ik hem 's avonds 0,5 of 1 graad hoger maar hoger dan 20 graden komt ie nooit. Zonde van de energie..
Anna-Jelly schreef:Stoken jullie echt de verwarming zover op?? Bij ons staat ie altijd op 19 graden, wij kleden ons gewoon warmer als we t koud hebben... Heel soms zet ik hem 's avonds 0,5 of 1 graad hoger maar hoger dan 20 graden komt ie nooit. Zonde van de energie..