Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
CoriienRN schreef:Hunter, de KNO arts op het ziekenhuis vertelde mij als jeje goed voelt ga wat sporten, als je je moe voelt pak je je rust..
hij zij ook blijf niet in de sleur ik ben ziek en moe, maar ga ook af en toe wat actiefs doen

) en op dagen dat mn keel op is gezet heb ik zo'n ranzige smaak in mn mond dat ik ook niet wil weten hoe mn adem ruikt haha
ik ben zelf vrachtwagenchauffeuse, en ik ga het risico niet lopen om in slaap te vallen in de vrachtwagen. En ik hoef ook nog even niet te werken ga volgende week bloedprikken. 
jij voelt hoe je bent een ander niet.
Frouk schreef:ik was vandaag bij mn uwv arts (voor mn uitkering die ik nu krijg) die zij mij dat ik vooral niet overdag moest slapen (wat ik al niet deed) ook vooral snachts niet te lang slapen (wat ik wel deed, iig meer dan voorheen, denk aan voorheen 6 uur en nu 8 á 9 uur) en wel weer gaan sporten, maar rustig aan. Op die manier bleef je lijf wel in je eigen ritme en herstel je volgens haar sneller van de pfeiffer omdat je klok niet in de war raakt.. ik vond het allemaal maar raar, juist omdat iedereen het tegenover gestelde zegt.

Frouk schreef:Ik wordt altijd automatisch om 9 uur wakker, dus wekker zetten voor mn klok is gelukkig niet nodig
Maar verder vond ik het allemaal maar een vaag verhaal..
erg pijnlijk.