_Tara_ schreef:Broccoli, leest mijn post hierboven evenDie Sea Pearl kun je dus kennelijk wel echt hergebruiken...
Ik heb het over Beppy. Dat schrijf ik toch ook?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Tara_ schreef:Broccoli, leest mijn post hierboven evenDie Sea Pearl kun je dus kennelijk wel echt hergebruiken...
Broccoli schreef:_Tara_ schreef:Broccoli, leest mijn post hierboven evenDie Sea Pearl kun je dus kennelijk wel echt hergebruiken...
Ik heb het over Beppy. Dat schrijf ik toch ook?
_PassoaJus schreef:_Tara_ schreef:Hoe doe je dat dan als je ongesteld bent Flutterby? Als je dat een te persoonlijke vraag vindt hoef je niet te antwoorden
Hier ben ik ook wel benieuwd naar..
_Tara_ schreef:Als hij maar wel blijft zitten dan en niet stiekem weer naar buiten komt kruipen
mireya schreef:Volgens de site kun je ze maar 1 keer gebruiken... Prijzig om nou 4 voor 10 euro te kopen.
Volgens mij lek je ook enorm snel door en zwemmen werkt voor geen meter.
Voor vrijen lijkt het me wle handig maar daar ben ik TOTAAAAAL nog niet mee bezig.
Nope ik houd het bij OB.
juline schreef:deze sponstampon is al een aantal jaar in de handel hij wordt voornamelijk gebruikt voor mensen die niet tegen tampons kunnen en is een handig middel voor in de sexindustrie. bijv vrouwen die cammen, zodat ze gewoon door kunnen werken tijdens de menstruatie. ja het is missschien raar maar toch het is een handige uitvinding voor die vrouwen. nog wel even ik behoor niet tot deze klasse maar ben tijdje geleden op zoek geweest naar thuiswerk en ook beetje aan de praat geraakt met mensen die dus erotisch cammen voor geld. en verschillende fora erover gelezen waar ook over dit onderwerp gesproken wordt
nickyu schreef:![]()
![]()
heel foute zin voor een beeldenker![]()
Anthea schreef:Haha suuzepuus, dacht even dat je Flutterby (paar posts hierboven) was...
Flutterby schreef:_Tara_ schreef:Als hij maar wel blijft zitten dan en niet stiekem weer naar buiten komt kruipen
zit Zo'n vrouw daar voor de cam, komt dat ding met z'n prodent-smile naar buiten gekropen en begint 'ie uitbundig te zwaaien![]()