Ik kon ook pillen helpen maar volgens mn dokter hielpen die niet echt goed.. dus toen wilde ik het niet meer...
Ik ga vrijdag naar het dorp om de druppels van daffodil te halen... als het indd zo goed helpt ben ik haar de rest van mn leven dankbaar

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kristie schreef:Ik heb het met vlagen, het is een tijdje goed gegaan maar nu zit ik gemiddeld toch wel op één koorstlippen per maand. Ben er herhadelijk voor naar de dokter geweest (er zijn pillen voor!) maar hij kan er niets aan doen/wil die pillen niet geven omdat 'het niet erg genoeg is'.
Ik smeer alles er op wat er valt te smeren, maar op een gegeven moment werkt dat ook niet meer, omdat je het er zo vaak opsmeert. Ik blijf dus maar af en toe naar de dokter gaan, hopend op DE pillen waardoor ik er nooit meer lats van heb
e_horse schreef:Kristie schreef:Ik heb het met vlagen, het is een tijdje goed gegaan maar nu zit ik gemiddeld toch wel op één koorstlippen per maand. Ben er herhadelijk voor naar de dokter geweest (er zijn pillen voor!) maar hij kan er niets aan doen/wil die pillen niet geven omdat 'het niet erg genoeg is'.
Ik smeer alles er op wat er valt te smeren, maar op een gegeven moment werkt dat ook niet meer, omdat je het er zo vaak opsmeert. Ik blijf dus maar af en toe naar de dokter gaan, hopend op DE pillen waardoor ik er nooit meer lats van heb
Dat komt omdat die pillen onwijs duur zijn. Ik heb er een paar gehad toen ik een hele grote koortsuitslag op mijn kin had, het was met een dag over! Wonderpillen... maar toen had ik de ziekte van Pfeiffer en ik heb een jaar lang last gehad van koortsuitslag. Uiteindelijk zo erg op mijn kin dat ik toch maar die pillen kreeg..
Don_Zhivago schreef:Hoe heten die pillen dan, mijn dokter weet van niks.. :S
dan kan ik het tegen hem zeggen..
Chiqa schreef:L-lycine, kan niet anders zeggen.
Mn leven lang koortsuitslag gehad, rond mn ogen (IN mn ogen!) neus en mn mond.
Gemm. toch wel eens in de 6 weken, nu ik dit supplement slik heb ik het niet meer gekregen weet even niet wat me overkomt.
Rytir schreef:Ik prik de blaasjes altijd door en vervolgens sterilon erop, brand het lekker schoon! Meestal ben ik er dan na een week vanaf maar ook ik ben echt op zoek naar iets beters.
Leedebee schreef:Rhus Tox update 2:
Koortslip is weg!!! joehoe
BMJ Clinical Evidence schreef:What are the effects of treatments for recurrent attacks of herpes labialis?
Likely to be beneficial :
Oral antiviral agents (aciclovir and valaciclovir)
Unknown effectiveness :
Topical anaesthetic agents
Topical antiviral agents (slightly reduced healing time with aciclovir or penciclovir and limited effect on duration of pain)
Zinc oxide cream
Talisa schreef:Wist eigenlijk helemaal niet dat het in de zenuwganglion van het aangezicht blijft hangen dat virus.