Gaat mij meer om die andere bijwerkingen, die direct invloed op mij hebben. Ik vind er ook een hoop 'eng' hoor rowo, zo'n spiraaltje zal ik dus al niet snel doen, als ik die verhalen hoor (als je nog geen kinderen hebt gekregen). Een staafje in mn arm doe ik ook noway, vind het al akelig om bij de kat te voelen waar de chip zit

Zo'n nuvaring klinkt dan nog niet eens zo slecht

Zo ongeveer alle bijwerkingen die ooit zijn uitgevonden had ik, en dat ook bij de lichtste pil. Ook werd ik depressief, humeurig, prikkelbaar, huilde om vanalles en nog niks, voelde me niet mezelf, stond buiten mn lichaam als het ware... Nee, voor mij geen kunstmatige hormonen meer
maar zou neit zo moeten zijn staat er, maar toch.
. Nee, even zonder gein, je mag de Nuvaring, ik geloof, 3 uur uit hebben. Dus tijdens het sexen mag hij uit. Maar niet alle mannen hebben er last van (ze voelen hem e.v.t. wel zitten).
Maar ik kan me voorstellen dat je hem in 'het heetst van de strijd' ( 

En voelen vind ik altijd zo raar. In de bijsluiter staat dat als hij erin zit, dat het dan goed is. Dat het niet uitmaakt hoe of hoe hoog. Het gaat erom dat je slijmvlies (of wat daar dan ook zit) die hormonen uit die Nuvaring op kunnen nemen.