Het is van onder aardig okee, maar de bovenkant is zegmaar weer stijl.. Weet iemand hoe ik dat 'normaal' krijg zonder krultang enzo?
En zodat het niet gaat pluizen aan het eind van de dag?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is van onder aardig okee, maar de bovenkant is zegmaar weer stijl.. Weet iemand hoe ik dat 'normaal' krijg zonder krultang enzo?
En zodat het niet gaat pluizen aan het eind van de dag?
) Het staat dan echt alle kanten op, ik weet niet of het bij iedereen zo is maar dan zou ik het toch op een dag uitproberen dat je niet weg moet.

Wou dat ik het zo kon krijgen.
Iig, zoiets in die richting.

die zo een week of 6 blijven zitten, maar zat bij mij 6 maanden. Mijn man vond dat erg leuk staan, maar ik vind het zoveel werk 's ochtends....

)

Deze wax is wat vetter, dus je hebt er weinig van nodig en het is echt ideaal om je krullen mee in toom te houden..Klein nadeel: Alleen te koop bij de kapper, bij de kappersgroothandel of te bestellen op internet..

Misschien kan jij er wat mee? 
het potje dat ik heb, heeft alleen een andere lay-out (met paars, net zoals de fles erboven)
?Plien91 schreef:
Heb ze van mezelf, maar ze moeten uiteraard weer apart behandeld worden
Haar wassen, mousse erin, op de kop hangen, wax erin, heel even föhnen, nog meer mousse en dan laten drogen en als het bijna droog is nog een klein beetje mousse erin.
En als ik dit elke dag wil mag ik dit elke ochtend doen, no way. Dus mijn haar zit altijd heerlijk vol en pluizig
Edit: Ik vergeet de bussen haarlak
). 
Meestal met douchen doe ik gewoon shampoo, cremespoeling (heb niet echt specifieke voorkeur). Daarna haren in de handdoek, tot het beetje droog is. Daarna borstelen (niet teveel), schuim erin, beetje haarlak en laten opdrogen.
En krullen knippen. Heeft de kapper nu een paar keer bij mij gedaan. Is een speciale beweging hoe ze het knippen. Ze pakken dan een pluk en knippen die 'rond' af. Die pluk wordt dan zeg maar 1 krul. Candymarilyn schreef:Hoi!
Ze zeggen dat je met de Andrelon-collecite 'perfecte krul', dat dat heel goed werkt en dat de krullen zo beter 'vallen.
Misschien eens proberen!
. Vind het erg fijn 
Nu kijken of het morgen een beetje goed is.
) Urose schreef:De perfecte krul lijn werkt opzich best goed. Maar ik koop m echt alleen als die in de aanbieding is (krenterig he)