Bij wie deed 'de eerste keer' ook zo'n pijn?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Re: Bij wie deed 'de eerste keer' ook zo'n pijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:41

ja naja ik weet dat het echt wel kwaad kan zonder condoom, alleen al de soa's ed en inderdaad hiv.. maar we zijn elkaars eerste en zijn al bijna 2 jaar samen, dus dat zit wel goed.. alleen moet het af en toe omdat de pil weer s niet veilig is wegens omsandigheden, Lachen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:41

ChantalSmook schreef:
Bloos the same.. lijkt me geweldig.. bij sommige relaties alsje om je heen kijkt dan zijn ze gewoon gedoempt om snel uit te gaan Tong uitsteken en dat is bij ons vind ik niet... maja ook pas bijna 2 jaar samen.. pff als de tijd s wat vlugger kon Tong uitsteken

Same here!!!! Haha!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:42

haha wat gràppig, jullie vinden het dus net zo vies als ik haha. dat jullie alleen evenn gaan plassen na 'de daad':P ik spring ook altijd meteen onder de douche.. ofja eerst even een handoek, anders s t moment helemaal weg. maar voel me anders zo vies, en lekker ruikt het ook niet Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:43

ChantalSmook schreef:
ja naja ik weet dat het echt wel kwaad kan zonder condoom, alleen al de soa's ed en inderdaad hiv.. maar we zijn elkaars eerste en zijn al bijna 2 jaar samen, dus dat zit wel goed.. alleen moet het af en toe omdat de pil weer s niet veilig is wegens omsandigheden, Lachen

toch wil ik eerst iemand zien wapperen met een briefje met bewijs, brrr moet er niet aan denken.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:44

ChantalSmook schreef:
haha wat gràppig, jullie vinden het dus net zo vies als ik haha. dat jullie alleen evenn gaan plassen na 'de daad':P ik spring ook altijd meteen onder de douche.. ofja eerst even een handoek, anders s t moment helemaal weg. maar voel me anders zo vies, en lekker ruikt het ook niet Tong uitsteken

Soms douche ik ook na de tijd, vind dat gewoon fijner...

Heel vervelend wordt het als ik net gedouched ben...op een of andere manier wil mijn vriend juist dan weer wat van me...sja, dan ga ik dus wel weer meteen douchen na de tijd, anders vind ik het zo zinloos... Bloos

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:44

Adil18 schreef:
ChantalSmook schreef:
Bloos the same.. lijkt me geweldig.. bij sommige relaties alsje om je heen kijkt dan zijn ze gewoon gedoempt om snel uit te gaan Tong uitsteken en dat is bij ons vind ik niet... maja ook pas bijna 2 jaar samen.. pff als de tijd s wat vlugger kon Tong uitsteken

Same here!!!! Haha!

en de mijne is tenminste niet zo'n puber meer.. ook al zijn we pas 18. een fijne vent van 2 meter, en al erg volwasse qua karakter/denken.doen etc. Lachen ach over 3 jaar zijn we allebij afgesutdeerd, dus nog even volhouden Tong uitsteken het paard mag iig al komen haha! heb er gewoon voor gezorgd dat hij paarden ge-we-ldig vind. Haha! hij rijdt nu een halfjaartje denk ik?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:45

xDramaQueen schreef:
ChantalSmook schreef:

toch wil ik eerst iemand zien wapperen met een briefje met bewijs, brrr moet er niet aan denken.

ook als je elkaars eerst bent? in alles?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:46

Adil18 schreef:
ChantalSmook schreef:

Soms douche ik ook na de tijd, vind dat gewoon fijner...

Heel vervelend wordt het als ik net gedouched ben...op een of andere manier wil mijn vriend juist dan weer wat van me...sja, dan ga ik dus wel weer meteen douchen na de tijd, anders vind ik het zo zinloos... Bloos

ik douche trouwens niet alleen hoor, iig niet als we de tijd hebbem, gewoon lekker samen onder de douche Lachen lekker nog even klooien onder de douche en samen soppen met zeep haha Tong uitsteken erg gezlelig.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:49

ChantalSmook schreef:
xDramaQueen schreef:

ook als je elkaars eerst bent? in alles?

ja want HIV gaat niet alleen via seks, nu zeg ik niet dat hij drugs gebruikt, maar je weet maar nooit.
Stel hij ruimt iets op, en word perongeluk geprikt door een naald oid. ik zeg maar wat maar ik zou me veel veiliger voelen. ik doe het écht niet zonder als ik eerst een test heb gezien.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:50

ChantalSmook schreef:
en de mijne is tenminste niet zo'n puber meer.. ook al zijn we pas 18. een fijne vent van 2 meter, en al erg volwasse qua karakter/denken.doen etc. Lachen ach over 3 jaar zijn we allebij afgesutdeerd, dus nog even volhouden Tong uitsteken het paard mag iig al komen haha! heb er gewoon voor gezorgd dat hij paarden ge-we-ldig vind. Haha! hij rijdt nu een halfjaartje denk ik?

De mijne rijdt eh...al 17 jaar Lachen
Net zo gek van paarden als ik, dus dat is helemaal geweldig...!
En we hebben dit jaar al ons eerste eigen paardje gekocht....samen...! Go jij! Go jij!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:51

Adil18 schreef:
ChantalSmook schreef:

Same here!!!! Haha!

vaak vragen mensen mij of ik geen spijt heb dat ik niet meer mannen heb gehad..... ik zeg dan wat ik niet weet dat ken ik ook niet.
weet je het is overal wel iets maar zolang je samen goed met elkaar kan opschieten en de liefde dooft niet uit waarom zou je dan op zoek gaan naar iemand anders tuurlijk zijn de vlinders al een tijd uit mijn buik gevlogen verliefd heid gaat over in houden van in goede en slechte tijden.
de basis is het aller belangrijkste de 1 houd het misschien een week vol de ander hun leven lang,maar ik zie nu in mijn familie en kennisen kring dat sommige al om een dwars liggende scheet al uit elkaar gaan en dat vind ik zonde,als je niet meer van elkaar houd dan houd het in mijn ogen ook op,maar een klein beetje moeite word er tegen woordig niet veel meer gedaan voor elkaar.
(ik lijk wel mona haha Haha! Knipoog )

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:51

ChantalSmook schreef:
ik douche trouwens niet alleen hoor, iig niet als we de tijd hebbem, gewoon lekker samen onder de douche Lachen lekker nog even klooien onder de douche en samen soppen met zeep haha Tong uitsteken erg gezlelig.

*LOL* Hyper!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:54

amazone, moet eerlijk zeggen dat ik daar ook wel eens aan twijfel, ( omdat hij tot nu toe mijn eerste is, en hopelijk nog lang blijft! Lachen ) we passen ovor mijn gevoel perfect bij elkaar, en soms dank denk ik wel eens dat het ook wel weer eens leuk zou zijn als je elkaar weer kunt ondekken, vlinders etc. maajra.. dat is na een poos ook weer voorbij en kom je toch weer bij het houden van uit.. en dat is toch ook wel heerlijk, weten waar je aan toe bent enzo Lachen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:54

amazone77 schreef:
vaak vragen mensen mij of ik geen spijt heb dat ik niet meer mannen heb gehad..... ik zeg dan wat ik niet weet dat ken ik ook niet.
weet je het is overal wel iets maar zolang je samen goed met elkaar kan opschieten en de liefde dooft niet uit waarom zou je dan op zoek gaan naar iemand anders tuurlijk zijn de vlinders al een tijd uit mijn buik gevlogen verliefd heid gaat over in houden van in goede en slechte tijden.
de basis is het aller belangrijkste de 1 houd het misschien een week vol de ander hun leven lang,maar ik zie nu in mijn familie en kennisen kring dat sommige al om een dwars liggende scheet al uit elkaar gaan en dat vind ik zonde,als je niet meer van elkaar houd dan houd het in mijn ogen ook op,maar een klein beetje moeite word er tegen woordig niet veel meer gedaan voor elkaar.
(ik lijk wel mona haha Haha! Knipoog )

Ik vind het wel een mooie gedachte dat ik ook (als alles goed loopt, maar daar gaan we vanuit Haha! ) met mijn eerste liefde voor altijd samen blijf...

ik krijg die vragen ook wel eens van mensen, ik snap niet zo goed wat ze daar mee willen, het is niet voor iedereen normaal eerst met 5 mensen sex gehad te hebben voordat je bij de juiste uitkomt denk ik dan...

Mijn vriend is alleen maar blij: "Dan heb je mooi geen vergelijkingsmateriaal op dat gebied" Clown

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:56

Adil, haha dat is wel een goeie! moet eerlijk zeggen, dat ik het helemaal niet erg vond dat we elkaars eerste waren, omdat ik bang was dat hij me zou vergelijken met eerdere Nagelbijten / Gniffelen zie in je profiel rouwens dat je verloofd bent! Wat leuk Haha! gefeliciteerd!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:57

Ik vind dat handdoek-moment ook alles verpesten. En om nou naar de wc te rennen, dan ben ik ook bang dat alles eruit loopt. Clown
Of ik trek snel mn ondergoed aan, en ren dan naar de wc oid. Douchen doe ik dan altijd gelijk als ik thuis ben. Vind t niet zo geweldig om bij andere mensen te douchen.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:59

absque_dubio schreef:
Ik vind dat handdoek-moment ook alles verpesten. En om nou naar de wc te rennen, dan ben ik ook bang dat alles eruit loopt. Clown
Of ik trek snel mn ondergoed aan, en ren dan naar de wc oid. Douchen doe ik dan altijd gelijk als ik thuis ben. Vind t niet zo geweldig om bij andere mensen te douchen.

maar dan heb je het over one-night-stands?
lijkt me toch niet erg fijn als je je niet op je gemak voelt bij je vriend thuis..

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:59

Adil18 schreef:
ChantalSmook schreef:

*LOL* Hyper!

Haha, ja dat is inderdaad erg gezellig! En alle troep is ook gelijk weg onder de douche. *LOL* Alleen waren mijn ouders minder blij met de rekening van het water ben ik bang. Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind dit trouwens ook een erg leuke 'uitvinding': http://www.megagadgets.nl/after-tissue-p-501.html

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:00

ChantalSmook schreef:
Adil, haha dat is wel een goeie! moet eerlijk zeggen, dat ik het helemaal niet erg vond dat we elkaars eerste waren, omdat ik bang was dat hij me zou vergelijken met eerdere Nagelbijten / Gniffelen zie in je profiel rouwens dat je verloofd bent! Wat leuk Haha! gefeliciteerd!

Dank u Bloos
Dat was best een verassing...Iedereen wist ervan behalve ik....Dus toen ik op kerstavond een heel klein kertcadeautje moest uitpakken en zag hoe verwachtingsvol iedereen naar me keek (en mijn moeder bijna huilde) wist ik niet zo goed wat me overkwam...

Maar het was echt helemaal geweldig gepland en zo, had voor mij niet mooier kunnen lopen...

Nu alleen nog een trouwdatum, nadat we zijn uitgekibbelt over of we nou per koets of op het paard naar de kerk gaan Clown

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:01

ChantalSmook schreef:
absque_dubio schreef:

maar dan heb je het over one-night-stands?
lijkt me toch niet erg fijn als je je niet op je gemak voelt bij je vriend thuis..

Nee niet over one-night-stand. Vind het zowiezo niet fijn om ergens anders te douchen, daarna zie ik er altijd helemáál verrot uit. Clown (doorgelopen make up, raar haar. Huilen van het lachen )

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:01

Welke eerste keer?..

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:02

_Nicky schreef:
Haha, ja dat is inderdaad erg gezellig! En alle troep is ook gelijk weg onder de douche. *LOL* Alleen waren mijn ouders minder blij met de rekening van het water ben ik bang. Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind dit trouwens ook een erg leuke 'uitvinding': http://www.megagadgets.nl/after-tissue-p-501.html

GE-WEL-DIG ROFL

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:03

detour schreef:
Welke eerste keer?..

De eerste keer dat je je spiegelbeeld zag Clown

(ha, nee, sorry, dat was een geintje natuurlijk, maar vond die opmerking van je zo heerlijk dat ik er even op reageren moest Bloos Knipoog )

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:04

Nou, de eerste keer paardrijden was idd pijnlijk.
Bloos
Mijn spiegelbeeld, tsja, daar kan idd nog wel wat aan gefixt worden. Clown

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:05

detour schreef:
Nou, de eerste keer paardrijden was idd pijnlijk.
Bloos
Mijn spiegelbeeld, tsja, daar kan idd nog wel wat aan gefixt worden. Clown

ROFL Huilen van het lachen