Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ChantalSmook schreef:the same.. lijkt me geweldig.. bij sommige relaties alsje om je heen kijkt dan zijn ze gewoon gedoempt om snel uit te gaan
en dat is bij ons vind ik niet... maja ook pas bijna 2 jaar samen.. pff als de tijd s wat vlugger kon
ChantalSmook schreef:ja naja ik weet dat het echt wel kwaad kan zonder condoom, alleen al de soa's ed en inderdaad hiv.. maar we zijn elkaars eerste en zijn al bijna 2 jaar samen, dus dat zit wel goed.. alleen moet het af en toe omdat de pil weer s niet veilig is wegens omsandigheden,
ChantalSmook schreef:haha wat gràppig, jullie vinden het dus net zo vies als ik haha. dat jullie alleen evenn gaan plassen na 'de daad':P ik spring ook altijd meteen onder de douche.. ofja eerst even een handoek, anders s t moment helemaal weg. maar voel me anders zo vies, en lekker ruikt het ook niet
Adil18 schreef:ChantalSmook schreef:the same.. lijkt me geweldig.. bij sommige relaties alsje om je heen kijkt dan zijn ze gewoon gedoempt om snel uit te gaan
en dat is bij ons vind ik niet... maja ook pas bijna 2 jaar samen.. pff als de tijd s wat vlugger kon
Same here!!!!
xDramaQueen schreef:ChantalSmook schreef:ja naja ik weet dat het echt wel kwaad kan zonder condoom, alleen al de soa's ed en inderdaad hiv.. maar we zijn elkaars eerste en zijn al bijna 2 jaar samen, dus dat zit wel goed.. alleen moet het af en toe omdat de pil weer s niet veilig is wegens omsandigheden,
toch wil ik eerst iemand zien wapperen met een briefje met bewijs, brrr moet er niet aan denken.
Adil18 schreef:ChantalSmook schreef:haha wat gràppig, jullie vinden het dus net zo vies als ik haha. dat jullie alleen evenn gaan plassen na 'de daad':P ik spring ook altijd meteen onder de douche.. ofja eerst even een handoek, anders s t moment helemaal weg. maar voel me anders zo vies, en lekker ruikt het ook niet
Soms douche ik ook na de tijd, vind dat gewoon fijner...
Heel vervelend wordt het als ik net gedouched ben...op een of andere manier wil mijn vriend juist dan weer wat van me...sja, dan ga ik dus wel weer meteen douchen na de tijd, anders vind ik het zo zinloos...
ChantalSmook schreef:xDramaQueen schreef:
toch wil ik eerst iemand zien wapperen met een briefje met bewijs, brrr moet er niet aan denken.
ook als je elkaars eerst bent? in alles?
ChantalSmook schreef:en de mijne is tenminste niet zo'n puber meer.. ook al zijn we pas 18. een fijne vent van 2 meter, en al erg volwasse qua karakter/denken.doen etc.ach over 3 jaar zijn we allebij afgesutdeerd, dus nog even volhouden
het paard mag iig al komen haha! heb er gewoon voor gezorgd dat hij paarden ge-we-ldig vind.
hij rijdt nu een halfjaartje denk ik?
Adil18 schreef:ChantalSmook schreef:the same.. lijkt me geweldig.. bij sommige relaties alsje om je heen kijkt dan zijn ze gewoon gedoempt om snel uit te gaan
Same here!!!!
ChantalSmook schreef:ik douche trouwens niet alleen hoor, iig niet als we de tijd hebbem, gewoon lekker samen onder de douchelekker nog even klooien onder de douche en samen soppen met zeep haha
erg gezlelig.
amazone77 schreef:vaak vragen mensen mij of ik geen spijt heb dat ik niet meer mannen heb gehad..... ik zeg dan wat ik niet weet dat ken ik ook niet.
weet je het is overal wel iets maar zolang je samen goed met elkaar kan opschieten en de liefde dooft niet uit waarom zou je dan op zoek gaan naar iemand anders tuurlijk zijn de vlinders al een tijd uit mijn buik gevlogen verliefd heid gaat over in houden van in goede en slechte tijden.
de basis is het aller belangrijkste de 1 houd het misschien een week vol de ander hun leven lang,maar ik zie nu in mijn familie en kennisen kring dat sommige al om een dwars liggende scheet al uit elkaar gaan en dat vind ik zonde,als je niet meer van elkaar houd dan houd het in mijn ogen ook op,maar een klein beetje moeite word er tegen woordig niet veel meer gedaan voor elkaar.
(ik lijk wel mona haha![]()
)
absque_dubio schreef:Ik vind dat handdoek-moment ook alles verpesten. En om nou naar de wc te rennen, dan ben ik ook bang dat alles eruit loopt.![]()
Of ik trek snel mn ondergoed aan, en ren dan naar de wc oid. Douchen doe ik dan altijd gelijk als ik thuis ben. Vind t niet zo geweldig om bij andere mensen te douchen.
Adil18 schreef:ChantalSmook schreef:ik douche trouwens niet alleen hoor, iig niet als we de tijd hebbem, gewoon lekker samen onder de douchelekker nog even klooien onder de douche en samen soppen met zeep haha
erg gezlelig.
![]()
ChantalSmook schreef:Adil, haha dat is wel een goeie! moet eerlijk zeggen, dat ik het helemaal niet erg vond dat we elkaars eerste waren, omdat ik bang was dat hij me zou vergelijken met eerderezie in je profiel rouwens dat je verloofd bent! Wat leuk
gefeliciteerd!
ChantalSmook schreef:absque_dubio schreef:Ik vind dat handdoek-moment ook alles verpesten. En om nou naar de wc te rennen, dan ben ik ook bang dat alles eruit loopt.![]()
Of ik trek snel mn ondergoed aan, en ren dan naar de wc oid. Douchen doe ik dan altijd gelijk als ik thuis ben. Vind t niet zo geweldig om bij andere mensen te douchen.
maar dan heb je het over one-night-stands?
lijkt me toch niet erg fijn als je je niet op je gemak voelt bij je vriend thuis..
_Nicky schreef:Haha, ja dat is inderdaad erg gezellig! En alle troep is ook gelijk weg onder de douche.Alleen waren mijn ouders minder blij met de rekening van het water ben ik bang.
Ik vind dit trouwens ook een erg leuke 'uitvinding': http://www.megagadgets.nl/after-tissue-p-501.html
detour schreef:Welke eerste keer?..
detour schreef:Nou, de eerste keer paardrijden was idd pijnlijk.
![]()
Mijn spiegelbeeld, tsja, daar kan idd nog wel wat aan gefixt worden.