Hema blijft de fijnste en blijft natuurlijk.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
paix schreef:_Kruimeltje schreef:Die van de Etos he. Die is eigenlijk echt super fijn en perfecte kleur maar de dag of 2 dagen daarna krijg ik toch een beetje van die 'bultjes'. Hebben jullie dat niet (etos gebruikers)
Klopt heb ik ook last van!. Maar als je het goed afhaald heb ik er eigenlijk haast geen last van!
arans schreef:ik wil binnenkort eens naar de douglas ( ik heb nog bonnen) om me te laten adviseren, en dan een goede faundation kopen.
gebruiken jullie ook poeder in combinatie met vloeibare foundation?
ManonR_ schreef:Dior heeft hele fijne en Lancôme ook wel. Het helpt ook om er primer onder te doen.
katiavl schreef:Waarom vind jij Lancome fijner? Hebben ze daar ook een erg lichte van? Ik heb namelijk een nogal wit hoofd. De Dior is bijna op dus dan weet ik dat als ik een nieuwe koop!ManonR_ schreef:Dior heeft hele fijne en Lancôme ook wel. Het helpt ook om er primer onder te doen.
Inderdaad super, lancome vind ik beter dan dior en gewoon een dagcreme onder moet sowieso.
Snap niet dat zo weinig mensen dat weten, zeker nu zou iedereen sowieso een dagcreme moeten dragen
fere16 schreef:heb even alles door gelezen. ik heb een zeer gevoelige huid die snel geiriteerd is. ik heb nog geen foundation gevonden die mij goed doet. heb laats john van g gehaald voor 20 euro. leek goed maar dat was hij niet. ik heb nu wel een creme gevonden die mijn huid goed verzorgd. alleen heb ik nog veel onzuiverheden op mijn gezicht. ik ben vandaag even langs de body shop gefietst en zag dat ze daar ook foundation hadden. maar weet niet of deze wel zo goed is. heeft iemand tips voor een zeeg gevoelige huid? en dan nog een vraag hoe smeren jullie het er op ? met de hand of op een sponsje
Groetjes
Dekloktikt schreef:Nou ik had vandaag voor t eerst alleen de hema mousse op ( normaal meng ik die met de dream matte mousse ) maar daar t vocht in de lucht ging ie helemaal op mn gezien liggen toen ik op school was! EN ik kreeg em er daar nauwelijks nog af! Duss die gebruik ik maar niet meer denk ik!
wendyashley schreef:Dekloktikt schreef:Nou ik had vandaag voor t eerst alleen de hema mousse op ( normaal meng ik die met de dream matte mousse ) maar daar t vocht in de lucht ging ie helemaal op mn gezien liggen toen ik op school was! EN ik kreeg em er daar nauwelijks nog af! Duss die gebruik ik maar niet meer denk ik!
Wat raar met mijn gewone hema foundation heb ik helemaal nergens last van met dit vochtige weer.