De ene dag heb ik iets van: ja zo kan ik wel door de bocht..

Maar de andere dag heb ik zo iets van: blijf liever de dag thuis..
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Lott schreef:dit heb ik ook heel sterk. soms voel ik me echt waardeloos. daar kleed ik me dan ook naar. de andere dag is dat juist het tegengestelde
solina schreef:_Lott schreef:dit heb ik ook heel sterk. soms voel ik me echt waardeloos. daar kleed ik me dan ook naar. de andere dag is dat juist het tegengestelde
dat is wel waar ja dat je je eigen er naar gaat kleden,als je je goed voelt dan doe je er automatisch meer aan en voel je je eigen wel goed.
MoonChloe schreef:Kennen jullie de uitspraak; 'de negatieve onthou je eerder dan de positieve.'
Dat hoort eigenlijk niet zo te zijn.. Want van de negatieve word je niet vrolijk. Ik heb laatste tijd echt gemerkt dat ik op een slechte dag (moe/chagrijnig) onbewust niet in spiegel kijk wat ik normaal echt elke dag doeBen ik niet moe en kan ik de hele wereld aan; dan kijk ik heel vaak in spiegel.
Mijn negatieve zelfbeeld is in loop van jaren verdwenen (puberteit is voorbij yeah), en ik zit steeds beter in vel, en als ik een 'mankementje' ontdek heb ik zoiets van ach whatever.. ik zie er verder goed uit!
Fiffill schreef:Ik heb dat eigenlijk nooit, ik voel me altijd wel knap.
Ben gewoon tevreden met mezelf. ;)
Aims schreef:Inderdaad heel erg herkenbaar, ik heb het ook altijd.
Ligt er ook aan hoe mijn dag verloopt hoor, heb ik een leuke gezellige dag dan voel ik mezelf veel zekerder. Heb ik mijn dag niet kijk ik het liefst gewoon niet in de spiegel..
Ik heb ook geen maatje 32 en soms baal ik daar echt van.. Maar andere keren ben ik wel eens gewoon blij met mezelf.
Moet zeggen dat het negatieve vaker voorkomt dan het positieve, maar naarmate ik ouder wordt vind ik wel dat dat veranderd
Maten maken voor mij opzich ook niet uit, als je maar lekker in je vel zit. Dat is het belangrijkste...