Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ook kon hij zien dat ik hypersensitief was, en na een kort vraaggesprek heeft ie dat ook gezegd tegen me, en het klopt ook als een bus 
Dus dat vind ik al positief
)
Er waren mij doorverwijzingen beloofd, die ik nu dus niet heb gekregen. Loop er verdikkeme nu al bijna een jaar meer, en dan kan ik nog weer eens 3 maanden gaan afwachten. Zonder hulp of wat dan ook. Citaat:Het is zeker geen psychische ziekte. Wel kunnen bij sommige patiënten, door het lijden aan de ME/CVS, psychische klachten als een depressie ontstaan. Dit gebeurt bij veel chronische ziekten.
Hannanas schreef:ik vind het een rare therapie voor moeheid. Ligt er natuurlijk aan wat voor moeheid. Moeheid kwa cvs/me dan heb je nauwelijks baat bij mora, is namelijk 99% niet psyisch. Net als PMT in Nijmegen, ook zo'n flop.
Gewoon een goede therapie met onderbouwing
verootjoo schreef:Hannanas schreef:ik vind het een rare therapie voor moeheid. Ligt er natuurlijk aan wat voor moeheid. Moeheid kwa cvs/me dan heb je nauwelijks baat bij mora, is namelijk 99% niet psyisch. Net als PMT in Nijmegen, ook zo'n flop.
mora is helemaal niks psychisch aan hoorGewoon een goede therapie met onderbouwing

Paula schreef:Is er bij jou nog steeds vooruitgang Verootjoo na die eerste behandeling?
en slaap ook weer beroerd. Weet niet of het aan de behandeling ligt, maar dat zal ik maandag even gaan vragen
Het is alleen wel dus dat ik hypersensitief ben, en dus heel gevoelig voor energieën, en die man werkt dus met energie. Zou maar zo kunnen dat ik daar weer eens overgevoelig op reageer, want dat doe ik bijna op alles
verootjoo schreef:Paula schreef:Is er bij jou nog steeds vooruitgang Verootjoo na die eerste behandeling?
Nou... na de 2e behandeling (afgelopen maandag) ben ik ziek geworden.en slaap ook weer beroerd. Weet niet of het aan de behandeling ligt, maar dat zal ik maandag even gaan vragen
Het is alleen wel dus dat ik hypersensitief ben, en dus heel gevoelig voor energieën, en die man werkt dus met energie. Zou maar zo kunnen dat ik daar weer eens overgevoelig op reageer, want dat doe ik bijna op alles
); zo'n fietstest zou ik ook heel graag willen doen. Waarom willen ze dat bij jou gaan doen?