slapen met tampon?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pluizebolpum

Re: slapen met tampon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 00:52

Olle schreef:
Slaap ook altijd met tampons!!
Aangezien ik altijd ruzie heb met maandverband! Die gaat bij mij altijd raar zitten en dan lek ik naast het maandverband ROFL nou lekker nut heeft die dan..

He, een lotgenoot! Misschien hebben we gewoon een apart soort onderstel Haha! , dat mv daarom niet blijft zitten. Bij mij is het zelfs weleens voorgekomen dat dat onding uit mijn broekspijp kwam. Gelukkig was het de pyjamabroek, 's ochtends en gewoon thuis...
Het zal je maar gebeuren dat je net door een drukke winkel loopt en dan voelt hoe je mv een ontsnappingspoging onderneemt via je broek. Ai... Ziek

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 00:57

Sheran schreef:
Ik heb er eens eentje per ongeluk een week laten zitten Bloos. Ik voelde hem niet meer, touwtje was weg... tot ik hem plotseling zag en dacht aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh Clown
Maar ik leef ook nog!

Wil ik weten hoe je hem kon ZIEN? Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

Ik slaap wél met maandverband, en gebruik het ook overdag. Ik ben al meer als 10 jaar ongesteld, en het lukt me nog steeds niet om er een tampon in te krijgen Clown Dus nee, dan maar maandverband ipv pijn.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 00:59

Maandverband gaat bij mij altijd opkroppen, zelfs met lange vleugels. Gevolg: rode benen, rode onderbroek en rood hoeslaken.
Draag dus altijd tampons. Heerlijk ook geen kleffe zooi aan je kont. Knipoog

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 01:17

Mystica schreef:
Sheran schreef:
Ik heb er eens eentje per ongeluk een week laten zitten Bloos. Ik voelde hem niet meer, touwtje was weg... tot ik hem plotseling zag en dacht aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh Clown
Maar ik leef ook nog!

Wil ik weten hoe je hem kon ZIEN? Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

HET plotseling kon zien, sorry Huilen van het lachen

Het touwtje Huilen van het lachen

Breda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 00:04

Ik slaap nooit met tampons. Gebruik ze overdag wel, maar vind het een fijn gevoel als er dan 's nachts ff niks in zit. Ik vind maandverband wel vies, maar 's nachts bloed ik niet of nauwelijks en 's ochtends doe ik meteen weer een tampon in. Ik ben bang als ik een tampon te lang inhoud dat ik sneller infecties krijg, maar zo te lezen hebben veel mensen daar geen last van. Dus ik zou doen wat je zelf het prettigste vind.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:54

Ik slaap er ook altijd mee..
Omdat maandverband echt niet fris voelt.. iieehh!! Huilen van het lachen

Zo voel ik me echt vies en kan ik écht niet slapen.
Met tampon slaap ik gewoon de hele nacht door..
Nergens last van

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:37

Ik slaap ook altijd met tampon, als ik maandverband gebruik is het 'smorgens 1 groot rood zwembad in m'n bed.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:40

haha, dat had ik vroeger ook Bravespots.
Gelukkig tegenwoordig geen last meer van!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:52

Hier nog een tampon slaper. Echt niet meer met nachtverband, dat wordt echt een zooi, want daar ehb ik altijd ruzie mee. Daarnaast wordt ik dan ook duizend keer wakker, bij elke keer als ik mij wil omdraaien, omdat ik dan onbewust bang ben (en soms terecht) dat het maandverband dan verkeerd gaat zitten of gaat schuiven of weet ik veel wat.
Nee, nooit meer maandverband, heerlijke nachtrust met tampons!

@ Sheran, een hele week Bloos Was je dan niet meer zo hevig ongesteld? Als ik ze te lang in laat zitten gaan ze op een gegeven moment zakken en voel je ze wel.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:55

SteffiiY schreef:

Ik heb echt hele zware maandstonden, soms moet ik 'snachts mijn wekker zitten, want in de ergste dagen houd ik het zelfs niet droog met een superplus tampon + maandverband, kan je je voorstellen Knipoog .

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:58

Ik slaap ook altijd met tampons, gebruik sowieso nooit maandverband, vind het echt smerig worden dan!
Wel goed opletten dat je smorgens meteen weer omwisseld.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:38

BraveSpots schreef:
Ik heb echt hele zware maandstonden, soms moet ik 'snachts mijn wekker zitten, want in de ergste dagen houd ik het zelfs niet droog met een superplus tampon + maandverband, kan je je voorstellen Knipoog .

Dacht dat ik de enige was Clown Maar niet dus

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:42

BraveSpots schreef:
SteffiiY schreef:

Kan me daar echt niks bij voorstellen. Voor mijn gevoel zou ik dan leegbloeden geloof ik Bloos! Maar ik ben dan ook wel heel licht ongesteld. En ik slaap overigens vaak met tampon Knipoog

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:56

_Tara_ schreef:
Kan me daar echt niks bij voorstellen. Voor mijn gevoel zou ik dan leegbloeden geloof ik Bloos! Maar ik ben dan ook wel heel licht ongesteld. En ik slaap overigens vaak met tampon Knipoog

Daar kan ik mij dan niets bij voorstellen Tong uitsteken . En das het ergste nog niet hoor, overdag hou ik het maar twee uur maximum uit met superplus tampon en maandverband, achter de lessen moet ik iedere keer weer spurten naar het toilet, anders staat het bij wijze van spreken in mijn schoenen. Duurt ook vrij lag bij mij (4 dagen fel en 2 dagen lichter).

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:07

Ik slaap nooit mét...vind ik echt raar zitten...bovendien gaat t aan t einde ook pijn doen vind ik...
Dus voor mij altijd maandverband...ook als ik bij mijn vriend slaap...we kennen mekaar echt al wel langer als vandaag...dus t maakt hem niks uit...heb toch gewoon een pyjamabroek er over heen Knipoog

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:54

Annemiekbram schreef:
Ik slaap nooit mét...vind ik echt raar zitten...bovendien gaat t aan t einde ook pijn doen vind ik...

Heb je de tampon dan wel goed ingebracht, dus diep genoeg etc.?
Want als je tampon goed zit dan hoor je hem niet te voelen en het moet zeker geen pijn doen. Lachen

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:58

Annemiekbram schreef:
Dus voor mij altijd maandverband...ook als ik bij mijn vriend slaap...we kennen mekaar echt al wel langer als vandaag...dus t maakt hem niks uit...heb toch gewoon een pyjamabroek er over heen Knipoog

Raar zitten? Heb je 'm wel goed in gedaan dan? Een tampon hoor je namelijk niet te voelen...
Ik persoonlijk vind maandverband echt 10x niks.
Voelde me altijd heel vies en ongemakkelijk bij maandverband, dus ben al heel snel naar de tampons overgestapt.
Ook 's nachts heb ik gewoon een tampon in. No problemo! Haha!

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:03

ik slaap met allebei tegelijk, heb geen zin om 's nachts mijn bed uit te komen. En anders lek ik door....
Gaat prima zo, en heb nergens last van Lachen Ook no problemo bij mij Knipoog