Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laura1987 schreef:Onassa schreef:Ik heb acryl nagels, voordeel als je zelf nagelstyliste bent![]()
Ik verander nogal eens ,french of dan weer eens een leuke nail art, ligt maar net aan mijn bui.
Heb je geen voorbeeldfoto's van die nail arts? en hoe maak je die? Heb je daar sjabloontjes voor ofz?
laura1987 schreef:Wat ik me afvraag he.
Meiden die acrylnagel en gel nagels hebben en daarop french manicure hebben volgens mij geen last van dat het witte lelijk wordt.
Zit dit witte dan onder de gel enz? of hoe kan dat?
:D:D

Black2000 schreef:Mijn eigen nagels..... echt een ramp, kort, breken af en zien er niet uit!
Lang leve de gelnagels, haha!
Nu dus erg mooi french manicure! Geen nagellakjes, dat gebruik ik alleen op mijn teennagels
ma_rie_tje schreef:@ Onassa: raad jij aan om, als je lange nagels hebt vanjezelf, hier een laagje gel of acryl op te doen als versteviging.
Ik heb opzich snel genoeg lengte van mezelf, maar mijn nagels spijlten en scheuren als een gek...
dus eigenlijk gewoon gel/acryl nagels zonder tip.
Wat zou jij daarvoor vragen? en wat zou jij aanraden, gel of acryl?

.
). De nagels van mijn tenen french ik ook altijd en dan heb ik meestal nog een klein bloemetje (plakplaatje
) op mijn gote teen. laura1987 schreef:Onassa, ik zag dit net op marktplaats Shapes Sterretjes Zilver. zijn dit ook stickertjes of sjabloontjes of nog iets anders?
Kan dat ook op eigen nagels?

) 
)

Alleen ik had een vraagje, ik vind dat nail-art altijd zo mooi, maar ik wil geen gel/acryl nagels. Kan dat ook gewoon op je normale nagels of wordt het dan heel snel lelijk?