Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sizzle schreef:pien_2010 schreef:Ook niet. Laat iedereen gaan die wil en dan kunnen mensen die meer tijd nodig hebben om te besluiten later gaan
.
Mijn beide ouders hebben nu ook een afspraak. Eigenlijk wil mijn moeder niet, maar als ze het niet doet dan is dat niet best voor hun huwelijk waarschijnlijk. Best heftig eigenlijk.
Sizzle schreef:Anjali, het is vrijwillig maar hoe vrijwillig is het echt als je partner je niet meer in de buurt wil.
Daarom ben ik ook blij met de niet vrije keuze voor AZ bij de jonge mensen. Te veel mensen die eigenlijk geen vrije keuze hebben al heet het officieel wel zo.
Sizzle schreef:Daarom ben ik ook blij met de niet vrije keuze voor AZ bij de jonge mensen. Te veel mensen die eigenlijk geen vrije keuze hebben al heet het officieel wel zo.
Shadow0 schreef:Sizzle schreef:Daarom ben ik ook blij met de niet vrije keuze voor AZ bij de jonge mensen. Te veel mensen die eigenlijk geen vrije keuze hebben al heet het officieel wel zo.
Ondertussen, 9000 mensen per dag die corona krijgen en daar voor een groot deel ook geen vrije keuze in hebben...
Bijzonder hoe die vrijheid steeds 1 kant op gaat, en dat het verspreiden van een levensbedreigende besmettelijke ziekte blijkbaar geen inbreuk is op anderen.
Shadow0 schreef:Sizzle schreef:Daarom ben ik ook blij met de niet vrije keuze voor AZ bij de jonge mensen. Te veel mensen die eigenlijk geen vrije keuze hebben al heet het officieel wel zo.
Ondertussen, 9000 mensen per dag die corona krijgen en daar voor een groot deel ook geen vrije keuze in hebben...
Bijzonder hoe die vrijheid steeds 1 kant op gaat, en dat het verspreiden van een levensbedreigende besmettelijke ziekte blijkbaar geen inbreuk is op anderen.
Sizzle schreef:en domweg zo mentaal onder druk gezet wordt door je werk dat je het toch doet en de lotto wint.
Dat vind ik niet acceptabel.
Sizzle schreef:Anjali, het is vrijwillig maar hoe vrijwillig is het echt als je partner je niet meer in de buurt wil.
Daarom ben ik ook blij met de niet vrije keuze voor AZ bij de jonge mensen. Te veel mensen die eigenlijk geen vrije keuze hebben al heet het officieel wel zo.
Anna79 schreef:Sizzle schreef:Anjali, het is vrijwillig maar hoe vrijwillig is het echt als je partner je niet meer in de buurt wil.
Ik vind dit best heftig en begrijp het eigenlijk ook niet zo. Degene die gevaccineerd is, is toch beschermd (in elk geval grotendeels). Vanwaar dan de angst voor de niet gevaccineerde partner.
Anna79 schreef:Sizzle schreef:Anjali, het is vrijwillig maar hoe vrijwillig is het echt als je partner je niet meer in de buurt wil.
Ik vind dit best heftig en begrijp het eigenlijk ook niet zo. Degene die gevaccineerd is, is toch beschermd (in elk geval grotendeels). Vanwaar dan de angst voor de niet gevaccineerde partner.
Pandora2 schreef:Hier bij ons ( BE ) wordt volgende week een recordlevering van 900.000 vaccins verwacht
Er is hier sprake geweest in het brusselse om vaccinatie te verplichten voor zorgpersoneel, maar daar zijn ze snel van teruggekomen.
Sheran schreef:Mijn bezwaar zou eerder zijn dat ik dan een beetje teleurgesteld zou zijn in mijn partner, omdat ik niet-vaccineren persoonlijk een wat egoïstische keuze vind (bij gewone mensen).