Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Bij zwangerschapstesten zeggen ze ook "een streepje is een streepje!"
We hebben maar even de huisarts gevraagd of er iets is wat verlichting kan bieden. De pijn lijkt wat minder als ik afga op de ogen, maar komt toch nog steeds in "weeen". De misselijkheid en het gehol naar het toilet is onveranderd. Veel gekerm. oliebol dit, dan zijn ze weer echt even klein.
tokedri schreef:Boras schreef:Bij zwangerschapstesten zeggen ze ook "een streepje is een streepje!"
We hebben maar even de huisarts gevraagd of er iets is wat verlichting kan bieden. De pijn lijkt wat minder als ik afga op de ogen, maar komt toch nog steeds in "weeen". De misselijkheid en het gehol naar het toilet is onveranderd. Veel gekerm. oliebol dit, dan zijn ze weer echt even klein.
O wat sneu zeg
Veel sterkte
Vayo schreef:Mijn dochter moest toen ze corona had ook overgeven. Gelukkig maar een dag. Na een dag de koorts ook weg.
2 weken geleden ongeveer heeft ze flink buikgriep gehad. Toen was ze veel zieker. Enorme buikpijnen en alles kwam eruit. Meer, vaker en langduriger dan met corona. Buikgriep heerst ook en het kan ook goed dat er naast corona ook nog buikgriep meespeelt. Beterschap!
L_iek schreef:Hier ook positief getest. Eerste keer dat ik corona heb, ben erg ziek.
Himyar schreef:Ik had al twee/drie dagen voor andere symptomen last van rugpijn. Afgelopen nacht wist ik nauwelijks hoe ik liggen moest vanwege mijn rug.
Ik voel me steeds overprikkeld, heb meer honger dan anders en moet nóg vaker plassen. Smaak en reuk zijn ook nog niet al te best.
Matheno schreef:Himyar schreef:Ik had al twee/drie dagen voor andere symptomen last van rugpijn. Afgelopen nacht wist ik nauwelijks hoe ik liggen moest vanwege mijn rug.
Ik voel me steeds overprikkeld, heb meer honger dan anders en moet nóg vaker plassen. Smaak en reuk zijn ook nog niet al te best.
Niet pril zwanger ?