Vanmorgen was er nog ‘Niets’ aan de hand en nu dit
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Mijn moeder verteld net dat in Italië mensen met een overleden geliefde dagen moeten wachten tot hun geliefde opgehaald wordt.
En dat ze ze horen huilen en schreeuwen, en niemand die er heen mag om ook maar een arm om diegene heen te slaan.
Dan heb je toch een trauma voor het leven?
Ben je moederziel alleen met je overleden dierbare die dagen ongekoeld in huis ligt.
Wat een verschrikkelijke situatie.
Sassii schreef:[ [url=m/vOtoIP.jpg]Afbeelding[/url] ]
De rij in de supermarkt waar ik werk. Gekkenhuis!
Ook mensen die heel veel flessen water gingen kopen.
Het is niet ineens zo dat er geen water meer uit de kraan komt.
Aroha schreef:moonfish13 schreef:Mijn moeder verteld net dat in Italië mensen met een overleden geliefde dagen moeten wachten tot hun geliefde opgehaald wordt.
En dat ze ze horen huilen en schreeuwen, en niemand die er heen mag om ook maar een arm om diegene heen te slaan.
Dan heb je toch een trauma voor het leven?
Ben je moederziel alleen met je overleden dierbare die dagen ongekoeld in huis ligt.
Wat een verschrikkelijke situatie.
Echt afschuwelijk. Ik zag laatst ook een fragment op Facebook, ik weet niet meer via welk nieuwsmedium, van een man wiens zus overleden was door corona en niemand wilde haar uit het huis halen, hij mocht zelf niet meer naar buiten omdat hij zeer waarschijnlijk zelf besmet is dus hij zat inderdaad met haar lichaam vast in zijn huis.
Aroha schreef:Sassii schreef:[ [url=m/vOtoIP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Woooow. Lekker met zijn alle naar de supermarkt net na de mededeling dat we beter niet met zijn alle op een kluitje kunnen staan
.
Saskia9 schreef:Precies.. Daarom weigerde ik mee te doen aan hamsteren.. Maar nu vraag ik me af of ik voortaan dan niet beter met de schaapjes mee kan doen
Magrathea schreef:Intussen vraagt iedereen zich wel af waarom de overheid niet meer in paniek ishoe denk je dat de supermarkten er dan uit hadden gezien?