Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:Mijn lichaam kon het niet verbranden omdat het zichzelf blokkeerde.
Dat kan ook.
Ik ging niet op een 1400cal dieet gaan met 5x per week sporten.
Er was iets mis met mijn lijf, dan is het niet gewoon cal in en uit.
En voor sommigen is dat gewoon zo. Dat weet je niet altijd op voorhand.
Sommige mensen vinden keto heerlijk ook al waren ze gezond, door voordelen die ze er uithalen. Dat mag gewoon.
Dat het niet voor iedereen is, moge duidelijk zijn. Niemand moet. En het is niet de oplossing.
Als het gewoon gaat om afvallen vind ik sowieso dat je geen keto moet doen. Dan moet je nagaan wat je wil van je lijf en waar het fout gelopen is en wat je plan voor de toekomst is.
Nooit zomaar hals over kop aan iets beginnen, dat kan niet goed zijn.
Carlijn schreef:Ohh ja jij deed crossfit imandra, dat verandert de zaak. Dan valt het idd mee!
Yonker, ho oeps die borrelnootjes, wist niet eens dat dat zoveel kcal wasGelukkig vind ik daar niks aan, dus dat scheelt.
Rest van je lijstje ziet er best netjes uit hoor, succes vanaf morgen met het echte kcal telwerk!
Navatu, wow 63,5 kilo da's idd laag, je bent >1.80 toch? Afgevallen in Azië dus? Ik hoor altijd verschillende verhalen haha, sommigen verliezen kilo's en anderen komen er flink aan. Waarschijnlijk deels afhankelijk van de bierconsumptie en verhouding chillen vs. activiteit.65 is wel zo'n mooi streefgetal, hoop dat het lukt voor de Filippijnen! Hoe lang ga je daarheen? Supervet altijd al je reisjes.
Je dag vandaag is idd niet zo snugger, volgende keer beter plannen.
![]()
Ohjee Marlinde Doritos, toegegeven aan je vreetdrang dus. Morgen weer beter?
black_kelpie schreef:xNavatu schreef:Ja en toch ben ik echt niet dun oid hahaha. Ja oke op dat punt mn hals wel en mn benen waren ook best aan de dunne kant maar nog niet dat je zegt wooowZal eens kijken of ik een foto heb waar ik helemaal op sta (:
Ben benieuwd![]()
Dit ben in met 78 kilo...
[ [url=m/7g6ria.jpg]Afbeelding[/url] ]
gribaldi schreef:linoleum schreef:Carlijn, lekker bezig
Ik heb een rok aan vandaag die ik tijdje geleden gekocht heb. Zat toen al niet heel strak, maar nu eigenlijk gewoon echt te wijd. Niet erg handig
Ik ben een beelddenker en zie je nu met je rok op je enkels lopen![]()
Heb je niet iets om hem vast te zetten?
Aria, thanks!