De vrouw die dacht in de overgang te zijn omdat de ongesteldheid weg bleef en dan kwam er nog een kind.
Verschrikkelijk moet er echt niet aan denken.
Dat zou echt een regelrechte nachtmerrie zijn.
Zwarte handel levert misschien nog wat op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
YellowGray schreef:Ik heb ook wel veel verhalen gelezen van mensen die echt niet moeilijk deden over hun abortus. Dat zwanger zijn voor hen echt voelde alsof er een indringer in hun lichaam zat waar ze zo snel mogelijk vanaf wilden. Dat kan dus ook. Mensen willen je graag laten geloven dat zodra je zwanger bent, je moedergevoelens ontwikkeld en het embryo gelijk als je kindje ziet, omdat dat voor hen zo werkte. Maar als je overtuigd kindvrij bent, dan komen die gevoelens waarschijnlijk helemaal niet.
Joolien schreef:Bloodymary schreef:Als dat gebeuren zou ik echt de volgende dag de abortuskliniek bellen. Hoef ik geen seconde over na te denken.
Ja dat vraag ik me dus echt af he, of het echt zo makkelijk zou gaan. Laten we het niet testen, maar ik denk serieus dat zodra je zwanger bent, er ineens hele andere gevoelens bij komen kijken.
Mars schreef:Die zwangerschapsdroom heb ik ook ooit gehad, werd wakker in totale paniek, begon te janken en mijn man werd wakker met eenGezicht. Trek hysterisch de deken van me af, spring voor de spiegel en trek mn pyjama omhoog.
Man nog meer:![]()
![]()
Bij het zien van mijn platte buik begon ik nog harder te janken maar nu van opluchting.
Man heel droog: 'ik weet niet wat er is schatje, maar ik ga nu even een bak koffie voor je zetten'.
Meest bizarre start van de ochtend ooit
YellowGray schreef:Ik heb ook wel veel verhalen gelezen van mensen die echt niet moeilijk deden over hun abortus. Dat zwanger zijn voor hen echt voelde alsof er een indringer in hun lichaam zat waar ze zo snel mogelijk vanaf wilden. Dat kan dus ook. Mensen willen je graag laten geloven dat zodra je zwanger bent, je moedergevoelens ontwikkeld en het embryo gelijk als je kindje ziet, omdat dat voor hen zo werkte. Maar als je overtuigd kindvrij bent, dan komen die gevoelens waarschijnlijk helemaal niet.
Cer schreef:Ik ben nog steeds benauwd dat ik er te laat achterkom, er niks meer aan kan doen en er dan mee zit...![]()
Ik doe dus zeker 2x per jaar een test, als ik weer eens vind dat ik te lang misselijk-achtig ben, pijn in mn tieten heb of iets anders waarvan ik in de paniekstand schiet
love_western schreef:Jullie maken mij bang met die verhalen.
Ik krijg denk ik paniekaanval als ik er achter kom en dan zo snel mogelijk naar abortus kliniek