Niet de meest ideale combinatie.
Alhoewel het nu al stukken beter gaat sinds ik andere dagcreme in combinatie met een serum gebruik.
Misschien toch maar weer eens mijn Nars pakken, want die heb ik echt al zeker een half jaar niet gedragen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoek alleen nog een fijne bronzer. Maw.. Ik ga 1 oktober ook maar mee, als iedereen dat ok vindt? Moet sowieso mijn CP bestelling afhalen dan
Dat is dus kwestie van uitproberen
Als ik echt gave kleurtjes zie haal ik ze, maar voorheen liep ik wekelijks binnen en nu niet. Voor mij was het het allereerste merk dat ik qua foundation kocht die ook nog eens mijn ondertoon had en mijn huid niet droger liet lijken dan dat 'ie is. Uiteindelijk kwam dan CP op mijn pad en mijn grote liefde Urban Decay. Ik kan over UD laaiend enthousiast worden, ookal is het dan zo'n basics palette waarvan ik sommige kleuren heb, het is meer mijn merk geworden en denk dat ik daarom ook steeds minder richting MAC kijk maar qua foundation blijf ik UD en MAC afwisselen en mengen met elkaar. Drunksheep schreef:Ik heb hem ook haha, wist precies welke je bedoelde
En jeetje Shizzel, ik heb echt zoveel op m'n verlanglijstje staan bij Colourpop, echt niet normaal

ik hoef toch alleen maar een paar liquids!
is de kwaliteit van de drie naked palettes vergelijkbaar of zit er een tussen die er echt uitspringt kwa kleuren/formule?
Met alleen liquids was ik altijd goedkoop uit.
dacht altijd dat jij qua lengte best groot was 

donnar schreef:Hallo dames!
Ben zo benieuwd! Heb vanmorgen dit palette besteld van Zoeva via Douglas, iemand trouwens ervaring met dit merk?
https://m.douglas.nl/douglas/Make-up-Og ... =96NnZwvN-
Ook echt superlang uitverkocht geweest op de Douglas site omdat ze zo hard gingen. Tytonidae schreef:Ik heb gisteren echt ruim op tijd een Zoeva penseel besteld bij de Douglas. Het penseel was op voorraad en kon de volgende dag geleverd worden. Echter heb ik helemaal geen verzendbevestiging oid van Douglas gekregen? Alleen maar een bevestiging van mijn bestelling. Ook mocht ik geen 2 samples uitzoeken. Beetje jammer dit.
verder heb ik er niks van
op de foto's leek je kleiner.. Haha ik ben zelf 1.70 dus inderdaad dat is gewoon een gemiddelde lengte
die vol velle kleurtjes hahaha.