[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 11:01

Ligt natuurlijk ook heel erg aan je huidtype, ik ben droog en in de winter ook nog eens vochtarm...
Niet de meest ideale combinatie.

Alhoewel het nu al stukken beter gaat sinds ik andere dagcreme in combinatie met een serum gebruik.
Misschien toch maar weer eens mijn Nars pakken, want die heb ik echt al zeker een half jaar niet gedragen :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 11:20

Ik heb ook een superdroge huid, maar het is behoorlijk opgeknapt nadat ik met een Paula's Choice routine ben begonnen. Het begint soms zelfs behoorlijk vettig te worden op mijn T-zone. Maar het verschilt echt van dag tot dag.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 11:29

Tnx Elke! Oh en blush en de hele toestand eromheen heb ik normaal gesproken ook op hoor! Nu alleen even de ogen gedaan :D Zoek alleen nog een fijne bronzer. Maw.. Ik ga 1 oktober ook maar mee, als iedereen dat ok vindt? Moet sowieso mijn CP bestelling afhalen dan :')

Ja foundation heb je natuurlijk ook 100 verschillende types van, hoe stom van me _O- Dat is dus kwestie van uitproberen :)

Bestelling CP tot de 20ste meen ik!

Gat in je hand... Ik heb geen handen meer over man _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:14

Heb een beetje hetzelfde bij MAC. :j Als ik echt gave kleurtjes zie haal ik ze, maar voorheen liep ik wekelijks binnen en nu niet. Voor mij was het het allereerste merk dat ik qua foundation kocht die ook nog eens mijn ondertoon had en mijn huid niet droger liet lijken dan dat 'ie is. Uiteindelijk kwam dan CP op mijn pad en mijn grote liefde Urban Decay. Ik kan over UD laaiend enthousiast worden, ookal is het dan zo'n basics palette waarvan ik sommige kleuren heb, het is meer mijn merk geworden en denk dat ik daarom ook steeds minder richting MAC kijk maar qua foundation blijf ik UD en MAC afwisselen en mengen met elkaar.

Drunksheep schreef:
Ik heb hem ook haha, wist precies welke je bedoelde :))

En jeetje Shizzel, ik heb echt zoveel op m'n verlanglijstje staan bij Colourpop, echt niet normaal :')

Ik zou bijna sorry zeggen. Bijna. }> _O-

20e was inderdaad de datum! 22e bedragen binnen en 23e bestelling plaatsen. :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:19

Ik ga toch maar zelf bestelling via Shipito, aangezien je zei dat dat goedkoper was :j ik hoef toch alleen maar een paar liquids!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:21

Shiz, ik heb een financiele tegenslag gehad dus ik doe deze bestelronde helaas niet mee.. Wel vind ik de satins echt hele fijne liquids dus die komen er zeker meer :D

Verder vind ik UD ook echt een heel leuk merk, heb er nog veel te weinig van :)) is de kwaliteit van de drie naked palettes vergelijkbaar of zit er een tussen die er echt uitspringt kwa kleuren/formule?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:22

Het is inderdaad net afwegen wat voordeliger is voor je. :j Met alleen liquids was ik altijd goedkoop uit. :)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:48

Wat een gavr hond suus! Ik heb het idee dat jij best klein bent :') dacht altijd dat jij qua lengte best groot was _O-

Mooi pallette van UD!

Ik moet helaas ook overslaan, hondje moet een paar tanden trekken en een bultje laten verwijderen à 280 euro :(:)

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:05

Hahaha ik ben ook niet zo groot :n
1,67 :=

Ud vind ik ook steeds leuker.. Heb nu naked 2, 3, basics 2 en t vice palette en wil voor de volledigheid 1 ook nog wel graag en twijfel over die nieuwe basics

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:37

1,67 is zeker niet klein. Gewoon normale lengte imo.

Ik zit ook te kijken voor Paula, mijn crème was op dus ik besloot testertje te gebruiken van clinique, m'n hele gezicht weer onder de gersterkorrels! Hij moet hydraterend zijn anders ben ik gewoon fiets :\

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:44

Ik ben ook helemaal paula fan, t heeft mijn gezicht een heel stuk opgeknapt, maar ik heb dan weer een behoorlijk vette huid.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:50

Ik heb zo'n makkelijke huid, zolang t maar hydraterende crème is, vorige keer m'n collega die maakte een opmerking over m'n foundation iets in de trant van niet iedereen heeft sochtends zoveel tijd om zich glad te plamuren dus ik zo eh ik draag alleen mascara en lipstick.... hij zei ook echt oh wow dan is je huid egaal :')

Alleen zodra ik geen crème heb die hydrateert dan krijg ik gersterkorrels helaas..

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:59

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 15:09

Ben fan van de penselen van Zoeva. Verder niet zoveel ervaring, maar anderen hier wel.

UD is heerlijk. Heb 5 palettes van hun, allen goede kwaliteit. En die nieuwe komt er ook bij. Nu Naked 1,2 en 3. Vice 4 en Alice in Wonderland.

MAC is wel goede kwaliteit. Maar komt idd weinig nieuws wat echt mijn interesse wekt. Verder niks mis met de producten zelf. Lightscapade is echt mijn favoriet op het moment!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 15:17

Ik twijfel of mijn volgende foundation van UD of MAC moet worden.. :)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 15:21

Ik heb gisteren echt ruim op tijd een Zoeva penseel besteld bij de Douglas. Het penseel was op voorraad en kon de volgende dag geleverd worden. Echter heb ik helemaal geen verzendbevestiging oid van Douglas gekregen? Alleen maar een bevestiging van mijn bestelling. Ook mocht ik geen 2 samples uitzoeken. Beetje jammer dit. :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 15:46

donnar schreef:
Hallo dames!

Ben zo benieuwd! Heb vanmorgen dit palette besteld van Zoeva via Douglas, iemand trouwens ervaring met dit merk?

https://m.douglas.nl/douglas/Make-up-Og ... =96NnZwvN-

Echt een top palette. +:)+ Ben er heel blij mee en volgens mij hebben meerdere in dit topic deze ook. :j Ook echt superlang uitverkocht geweest op de Douglas site omdat ze zo hard gingen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 15:47

Tytonidae schreef:
Ik heb gisteren echt ruim op tijd een Zoeva penseel besteld bij de Douglas. Het penseel was op voorraad en kon de volgende dag geleverd worden. Echter heb ik helemaal geen verzendbevestiging oid van Douglas gekregen? Alleen maar een bevestiging van mijn bestelling. Ook mocht ik geen 2 samples uitzoeken. Beetje jammer dit. :')

Ik heb dit ook een tijd niet gekund, maar volgens mij staat dit heel sneaky wel ergens bij. En anders gewoon sample vragen, doe ik ook. :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 16:52

Ik heb een lippencil van UD, en die is idd fijn :j verder heb ik er niks van

Er komen van mac wel wat leuke dingen aan, maar dat moet nog even wachten :D

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 18:45

Oh sorry suus! :+ op de foto's leek je kleiner.. Haha ik ben zelf 1.70 dus inderdaad dat is gewoon een gemiddelde lengte :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 18:45

Haha holiday collecties Elke?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 18:47

Ik had in mei al 3 lipkits besteld maar kwamen niet binnen dus dispute geopend en ergens anders besteld en voila!

De potloden zijn echt heel romig! Rest moet ik nog ff proberen.

Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 20:28

Afbeelding

Voor de kleurliefhebbers. :D Van Nyx

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 20:29

gaaf <3 die vol velle kleurtjes hahaha.

Had iemand hier ervaring met de colourpop Highlighters? ik neig erg naar monster en hippo voor de groep order haha

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 20:33

Oeh, die rechtsboven is mooi!