Janine1990 schreef:Hier gaat het niet helemaal lekker. Ontbijt met zo'n smoothie, doe er de hele ochtend over. Maar 's avonds aan het snaaien. Dit had ik niet toen ik ging voor mijn overnight oats en een ontbijtkoek rond 10 uur.
Tussen de middag twee boterhammen met kipfilet.
Wat is het probleem? Volgende week toch maar weer terug naar m'n oude ontbijt en dan een nieuw tussendoortje proberen...
Sterkte met de beestjes Sec en Laura!
wat was de reden dat je bent gaan veranderen wbt je ontbijt? als dat goed beviel zou ik het lekker daar bij houden!
@laura82! succes en sterkte vandaag met je kat! hopelijk krijg je positief nieuws. nooit leuk als er wat mis is met je huisdier.
Ik heb net een bak ellende van mijn paard achter de rug en nu mag mijn grote honden vriend over 10 dagen onder het mes
meer mensen met huisdieren hier?
dit zijn mijn 2 grote vrienden

ik vind pinda kaas ook echt heel lekker maar eet het eigenlijk zelden, als ik het neem is dat met die stukjes pinda er doorheen.
Mijn lijstje wordt een beetje saai vandaag denk ik ;
vanmorgen voor het werk een eiwitshake op met halfvolle melk aangemaakt.
als ik straks honger krijg heb ik hier op het werk nog cracottes liggen me kipfilet of rookvlees en er staat nog yoghurt in de koelkast en rond 5 uur rijd ik naar amsterdam waar we gezellig gaan eten en drankje gaan doen.