Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesje1611 schreef:Wow, prachtige veer emmyjoyce! Heel strak gezet ook zo te zien.![]()
Ik lees al tijden mee (maar heb zelf geen tatoeages, dus niet zo veel te melden), maar nu ben ik eindelijk een ontwerp tegen gekomen waar ik helemaal weg van ben.
Uiteraard wil ik hem wel aangepast en niet zomaar klakkeloos overnemen.. Ik wil liever een wolf dan een beer en het landschap mag ook anders worden.
Dit is hem:
[ [url=m/J1KpoR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu zit ik alleen ontzettend te twijfelen over de plek.. Binnenkant bovenarm wil ik liever niet, het is niet de bedoeling dat de wolf gaat rennen als ik later kipfilets krijg![]()
Onderarmen vind ik dubieus met werk, tussen mijn schouderbladen vind ik een hele mooie plek maar dan kan ik de tattoo zelf niet zien (klinkt stom maar is gevoelsmatig.. vooral bij een eerste tattoo)
Hebben jullie nog ideeën waar een tattoo als deze mooi zou staan?
Liesje1611 schreef:_Ilsee_ schreef:Ik kom ook even onder mijn meeleessteen vandaan haha.
Wauw heel mooi! Achterkant kuit misschien nog? De rest waar ik aan dacht heb je al opgenoemd.
Ohja, niet aan gedacht! Ga ik over na denken. Misschien dat dat oppervlakte wel iets te klein is, ik wil de tattoo niet te klein hebben ivm risico op uitlopen..
Zit ineens te bedenken dat hij ook aan de zijkant op mijn ribben kan, of zou dat niet mooi zijn? En rekt je huid daar niet behoorlijk uit mocht je zwanger worden?
Edit; courses, jij hebt die sternum toch? Die is ook echt prachtig!
ScarOfWars schreef:Ik zit er aan te denken om een sleeve te zetten, aangezien ik geen plek kan vinden waar ik mijn 2e tattoo zou willen... En een sleeve vind ik gewoon gaaf, maar ik weet niet wat Ik er nog meer bii wil qua tattoos..
Helene83 schreef:Ik zat ook te denken aan bovenbeen.. hoe groot wil je heen hebben?
ScarOfWars schreef:Mijn ene 'onderdeel' neemt waarschijnlijk vrij veel ruimte in, dus ik moet iets kleins erbij bedenken.
Blijft altijd lastig om ergens op te komen, of niet @Emmy?
Maar wel gaaf dat je Al 2 hebt staan!