Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lauxmautink schreef:Hoi hoi, Ik ben op zoek naar een fijne budget bb Cream/foundation die fijn in gebruik is en natuurlijk oogt. Ik heb vrij lichte huid die meer richting droog gaat maar wel met veel pukkeltjes en rode vlekjesIk dacht misschien kunnen jullie me helpen? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer zoveel merken worden er aangeboden..
Joliieeenn schreef:niet echt makeup, maar moest iemand geintresseerd zijn. Koop nooit de Million Dollar nog iets dagcreme van Lush. Heel mooi met een gouden shimmer in, en zou ook heel mooi onder makeup zijn als dat kreng eens zou intrekken.. En na 2 minuten beginnen mijn ogen te branden als een gek en loopt mn hele makeup over mijn gezicht en ik smeer het echt niet onder mijn ogen... Jammer van het geld, want goedkoop was het echt niet.
Iemand nog suggesties voor een fijne dagcreme voor de gevoelige en droge huid? Oh en heeft er hier iemand al eens die embryollise creme geprobeerd? Of Elizabeth arden?
monsterina schreef:Hallo make-up experts! Ik heb een vraag en stiekem hoop ik dat jullie me kunnen helpen! Ik heb eind vorig jaar in Stockholm een kohlpotlood gekocht van Sephora, echter is het potlood zelf iets dikker dan een normaal potlood en kan ik geen geschikte slijper vinden! De grote slijpers in te groot en de normale te klein...hebben jullie een tip waar ik een geschikte slijper kan vinden? Douglas en ICI al gehad. Ook gezocht op website van sephora maar kom ik ook niet uit...