Net nog even een klein rondje gedaan, pad door het bos hier vlakbij is vanaf morgen tot 15 juni afgesloten, dus ik wou er nog even gebruik van maken. Uiteindelijk maar de helft gedaan, het was echt glijden door de blubber. Hier viel het nog mee.
Het was wel mooi.
En een hele aparte kring rond de zon.
Ik geniet trouwens zowel met zelf wandelen / hardlopen / rijden als met de foto's hier in het topic echt enorm van de seizoenen
Wat een mooie foto's weer en ja ik ben ook dol op mooie wolken/luchten!
Wij zijn thuis een ronde wezen wandelen en daarna hebben we samen de paarden getraind. Daarna heb ik nog de honden getrimd en lekker gekookt. De dag is ook zo weer voorbij!
Na een nacht vol regen begint vandaag mooi, prachtige wolkenluchten vanochtend
Net een ander rondje gelopen, maar daardoor een paar stukken langs de provinciale weg en die is echt weer enorm druk in de spits, volgende keer weer een rustiger rondje.
Prachtig, Gaucho! Dat zijn de mooiste luchten imo! Ik heb een paar jaar geleden ook ontzettend vette foto's gemaakt in Sydney (onder andere deze). Eigenlijk wilde ik een dag later de Tower Eye op gaan, maar de lucht was die dag zo veelbelovend dat ik m'n plannen had gewijzigd. Dat baggerpad gisteren! Is ook nooit mijn favoriete wandelondergroend - het is altijd zo glibberig.
Pien: Wat een leuke foto van jou! Heel avontuurlijk!
Het is goed nat bij jullie Gaucho→ mooie luchten. Mooie foto's.
Mkango schreef:
Pien: Wat een leuke foto van jou! Heel avontuurlijk!
Ik moet zelf wel wennen hoor aan de huidige foto's. Net als mijn moeder was ik voor de menopauze een sprietje en altijd veel te mager, en nu ben ik voor mijn doen echt heel erg dik en het ziet er naar uit dat het voorlopig nog niet klaar is. Enfin, ik probeer er alles aan te doen om het niet zoals bij mijn moeder een probleem te laten worden en het te accepteren, want ik weet dat afvallen niet helpt. Het is iets in ons lichaam, want ik beweeg nu evenveel en ik eet toch minder als vroeger. Zoals iemand al eerder concludeerde heb ik een toppertje van een man, en bij de verkering heb ik hem al gewaarschuwd dat hij 2 vrouwen gaat krijgen. Een magere voor de menopauze en een dikke na de menopauze. Hij support me en vind het allemaal prima en zegt: "als je er van houdt kun je er niet genoeg van hebben".
Tijdens m'n lunchpauze regende het dus ik ben net maar via een omweg naar m'n vader gelopen. We eten even samen vandaag. Ben onderweg zelf maar op zoek gegaan naar wat kleur want er was niets aan. Grijs, grauw, koud, winderig en ook nog wat regen.