Haha elke keer denk ik, zal ik Miley wel nemen of toch niet en dan zie ik weer een foto hier langskomen. Staat echt iedereen goed. Terwijl het best een knalkleur is.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 11-02-15 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Bijzonder? Niet perse.. Het is imo de perfecte knallende kleur roze en je steunt meteen t goede doel
Djilna
Geplaatst: 11-02-15 17:15
1. Hij staat blijkbaar iedereen goed 2. Je doneert via de lipstick aan het MAC Aids fonds 3. Gewoon een mooi fris roze kleurtje als je daar van houdt
xNavatu
Geplaatst: 11-02-15 17:38
De redenen die hierboven staan dus
Oke onder het mom van meer looks plaatsen post ik er ook maar een Stiekem zocht ik gewoon een excuus om niet aan school te gaan werken, lolol. Anyways dit was mn look van vandaag, best simpel
Dacht laat ik eens met mn haar mee gaan en bruine en paarse tinten gebruiken
eenitraM
Geplaatst: 11-02-15 17:46
Djilna schreef:
1. Hij staat blijkbaar iedereen goed 2. Je doneert via de lipstick aan het MAC Aids fonds 3. Gewoon een mooi fris roze kleurtje als je daar van houdt
Kijk. En nummer 2 wist ik dus niet
Ik vind het een kleur waar veel soort gelijken van zijn en ik las dat de lasting niet long was. Vandaar mijn vraag. Maar dat de volledige aanschafprijs naar het Aids fonds gaat vind ik super.
Ja goed excuus. Je doet een donatie aan een goed doel en krijgt er nog wat voor terug ook
linoleum
Geplaatst: 11-02-15 17:58
Ik vind de Miley juist behoorlijk long lasting. De glans gaat er na een tijdje af. Maar na een verjaardag, veel drankjes, hapjes en zelfs flink zoenen waren mijn lippen nog behoorlijk roze zaterdag. Rond 20.00 uur opgedaan, en 2.00 uur waren mijn lippen nog aardig gekleurd. En vriendje had 's nachts geen roze lippen na de tijd, ook een voordeel
Ik heb net voor sluitingstijd Antiqued en Kinky bij het postkantoor op kunnen halen
Haha Nelleke!
Loose
Geplaatst: 11-02-15 20:08
Wauw RoosG, wat staat die Miley jou goed! En dat valt me idd op, hij staat iedereen hier zo mooi.
Navatu, heb je een close-upje?
En ik weet niet meer wie die foto plaatste van die lipstick met die vieze grauwe tong, maar gadver echt smerig. Ik zit hier ook alleen en schreeuwde hardop ieuw.
Nelleke: Het is van Sephora Italie, dus ik kan het gewoon naar m'n vriend laten sturen. Dus alles van de site kan ik gewoon nemen. Heb nu een Nars velvet pencil in m'n mandje en ik denk dat ik Angelika blush ga nemen. Je hebt daar trouwens een optie met betalen bij afleveren, haha leuke verrassing voor m'n vriend. nee hoor zo gemeen ben ik niet
Banyu
Geplaatst: 11-02-15 20:16
Iemand misschien enig idee waar ik de Clinique Take the day off cleansing balm kan halen/ bestellen? Op de site van clinique zelf is ie niet op voorraad. En bij bijenkorf ben ik niet zo fan! Veder is die nergens te krijgen, zelfs Douglas en Ici Paris XL zelfs niet!