Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toogfilosoof schreef:Dus de Jing en Dao komen qua geur redelijk overeen? Ik heb nog niet de kans gehad om ze te kunnen ruiken, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven.
C_arola schreef:Nu ben ik helemaal benieuwd naar de geur, jammer dat het niet verkocht wordt in de winkel. Ik neem het de volgende keer mee met een bestelling.
Alwiene schreef:Ik vind zelf de Karma ook lekker in de zomer, en zeker lekkerder dan de Amsterdam. Goed dat je hem zo hebt kunnen uitproberen, hoef je niet meer nieuwsgierig te zijn en weet je ook dat je daar volgende keer niet een hele bestelling van hoeft te doen
Verder moet ik eigenlijk vooral wegblijven uit Rituals topics want heb geen Rituals centen en nog voorraad zat, maar de verleiding slaat altijd toe op dit soort plekken
C_arola schreef:Douche foam van Amsterdam ga ik zeker gebruiken maar daar laat ik het denk ik bij al vind ik de verpakking wel erg mooi.
Rituals topic is verslavend, merk ik ook
Afgelopen vrijdag een mail gekregen van Rituals dat de bestelling verzonden werd, nu staat bij de PostNL app dat het nog niet verzonden is. Denk dat het deze week ergens een keer bezorgd gaat worden.