Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hannahaapje schreef:Die paashaas klinkt wel mega zeg! Zonde om op te eten!
Ik heb vandaag overigens 1412 kcal op.
hannahaapje schreef:Ja, straie of hoe je het ook schrijft verschijnt bij het groeien of aankomen. M'n buik zit er vol mee.
Geen wonder dat je honger hebt op je werk, daar verbrand je toch ook veel.
SdaphneS, goed dat je de griep overwonnen heb (haha denk meteen aan het boek de beproeving zodra iemand over de griep begint)
Over de paashazen, ik heb toevallig er ook één gekregen vandaag van een heel lief meisje. Het heeft zelfs een strikje en een belletje. Voorlopig geen denken aan dat ik het op ga eten, zoveel waarde heeft het cadeautje voor mij.
Dais_ schreef:hannahaapje schreef:Die paashaas klinkt wel mega zeg! Zonde om op te eten!
Ik heb vandaag overigens 1412 kcal op.
Ik 2300Het ging zo goed, tot ik stond te koken en ineens zo trek kreeg in vanalles en nog wat
En dan sta je te koken hè...
Je tosti ziet er wel erg lekker uit zeg! En de kcal vallen me enorm mee! Ik eet tussen de middag 2 bruine boterhammen met ham, kaas en komkommer en kom dan wel hoger uit. De ham is zo vet helaas.. Maar zonder vind ik 'm zo saai![]()
Arienette schreef:Simyo schreef:Ik ga ook voor een gewicht tussen de 50 &55 kilo in, ben krap aan 1,62m.
Lager lijkt me niet gezond, ga eens even uitzoeken wat een goed gewicht zou zijn voor mij.
Wel echt heel erg veel respect voor iedereen hier die al zoveel kwijt is! Want pffff ik dacht dat het makkelijker was toen ik begon.