Ik vind trouwens die 11 niet mooi, ik vind het idee mooi maar die vleugeltjes zijn gewoon 2 donkere vlekken. Ik ben benieuwd of het nog bijtrekt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben ook niet bang voor negatieve reacties. Het is iets anders maar ik kan moeilijk verwoorden wat
De vleugeltjes zijn heel duidelijk te onderscheiden trouwens. De foto's zijn een beetje ongelukkig genomen, snel snel op het toilet op mijn werk met mijn telefoon in rotlicht. Maar ik zal t.z.t. nog wel een fotootje plaatsen.
Aranel schreef:Ik was laatst in Almelo, had ik S&C gebeld of ik langs kon komen om een afspraak te maken, kon niet, moest ik maar mailen.. Dat had ik 3 weken daarvoor al gedaan en geen reactie gehad (nu nog steeds niet). We waren in de buurt van die straat dus zijn we erlangs gereden, klopt het dat zijn shop gewoon in een woonhuis of schuur oid gevestigd zit?
Vond ik al met al een beetje raar, dus ben ik uiteindelijk bij Kynst in Deventer beland
maar raar dat je geen antwoord heb gehad, dan is er iets niet goed gegaan denk ik want ik heb altijd goed contact met hun gehad
Voelde me er veel fijner dan in andere shops.
sharon_quiz schreef:Heey! Dat is een handige tip. Ik was al aan het zoeken bij jou geplaatste berichten vanuit je profiel. Maar dat is vet onhandig!
EDIT: Heb het gecheckt hoor! Jij hebt dezelfde plaats als ik gekozen voor het Hebreeuwse symbool voor leven. Grappig!