Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:11

Oh wow die is inderdaad erg licht ja! hij staat jou wel!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:12

Ik vind het wel een mooie kleur! Hoe is de finish? Glanzend?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:54

Hij zou mij niet staan, maar ik vind het voor jou niet te licht hoor!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 22:15

Bedankt!
Het is een glaze. Je moet wel goed scrubben van tevoren want velletjes benadrukt ie wel. In het begin glanst ie wel maar na een half uurtje ofzo eigenlijk niet meer, als ie iets minder glanst dan op de fotos vind ik hem het mooist en natuurlijkst. Op de foto's was ie net vers aangebracht. :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:01

Djilna schreef:
Nee geen mail, maar op maccosmetics zie ik staan dat het is verzonden en als ik in mijn PostNL app kijk staat er dat ze morgen bezorgd gaan worden.

Is er al een streepje van een balkje oranje gekleurd? Zo niet dan komt hij morgen niet aan ook al staat dat er wel bij. Veel ervaring met online shoppen en postNL site :')

Jaa nieuwe kleding shoppen is wel leuk! Maar als je allemaal nieuwe broeken moet kopen omdat ze je van de kont zakken en niet meer mooi zitten tikt dat snel aan. En naast normale kleding moet ik dus ook nieuwe paardrijkleding. Dus dan word het een duur grapje -O- Heb me wel al verwent met een Kentucky Helli wedstrijdjasje <3

Ik vind zelf Groningen ook leuker dan Amsterdam omdat je in Amsterdam allemaal de zelfde soort winkels op een rij hebt. In Groningen heb je dat niet, en je kunt in 1 dag bij alles langs. De MAC is er ook heel leuk :j word je leuk geholpen. De MAC van Utrecht vind ik niet zo leuk.. maar daar kun je wel weer leuk shoppen.

Oeh streept Hue van de wishlist.. is voor mij ook te licht. Dan lijkt het net of ik concealer op mijn lippen heb ben ik bang. En ik heb altijd velletjes dus als hij dat benadrukt is het geen doen voor mij.. Ik denk dat ik eentje moet hebben die een tint donkerder is.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:15

Misschien cream cup of Angel, glossi? :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:18

Eindhoven blijft mijn nummer 1 shop stad, met name voor kleding. Vind de Mac counter niet zo tof in de Bijenkorf, je moet echt vragen om geholpen te worden terwijl ik dat bij de nieuwe Douglas niet heb bij de Mac counter. Er zijn ook echt veel beauty zaken nu ik eraan denk := Bijenkorf, Inglot, Make up store, Ici, Douglas en Boqz.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:26

Die vind ik net wat te roze denk ik Loose, maar creme cup wil ik wel eens proberen. Ik denk dat innocence Beware ook wel een mooie nude is.

Eindhoven hoor ik ook altijd wel goeie dingen over :j

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:38

Ik vind Maastricht en Eindhoven goede shopsteden! Gezellige stad en goede winkelstraten! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 00:51

Ik vind sowieso het personeel bijna overal bij MAC echt dramatisch :o Vind dat ze in de Douglas altijd ontzettend prestigieus doen en je niet willen helpen als je niet een volledig gezicht met make-up op hebt en in dure kleding loopt. Als ik een spijkerjasje van Levi's en een jurkje aan heb dan komen ze echt niet uit zichzelf naar mij toe, terwijl ik er altijd veel geld uitgeef. In de Bijenkorf ben ik nog nooit geweest, maar vind de service bij de pro store ook niet van je het. Staan altijd andere dingen te doen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 06:21

Dus bewust make up loos binnenstappen zodat je wat kan proberen is geen goed idee?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 08:56

Klopt Emma, ik werd in mn ouwe kloffie bijna de winkel uitgekeken. Maar toen ik er vijf dagen later in mn pauze, en dus in mn nette kleding, ging kijken waren ze toch zo alleraardigst. Zo nep allemaal.

Ik hoop dat mijn boozyshoppakketje vandaag komt *%*. Ecotools kwastenset en het W7 palette die bijna een dupe schijnt te zijn van UD naked.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 08:57

Ik vind die in Arnhem erg vriendelijk. Die stonden eerst in de Bijenkorf bij de MACcounter en nu dan in Douglas. Maar ze helpen altijd fijn :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 09:07

Toch snap ik het ergens wel. Iemand die opgemaakt binnenkomt weten ze van dat die make-up gebruikt. Kom je make-uploos binnen verwachten ze denk ik toch eerder een kijken-kijken-niet kopen klant.
En nee, goed is het niet, maar ik snap het wel. Ik heb vaak amper make-up op als ik er binnenloop, maar toch ben ik altijd vriendelijk geholpen. Denk dat ik hebberig kijk of zo :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 09:11

Djilna schreef:
Toch snap ik het ergens wel. Iemand die opgemaakt binnenkomt weten ze van dat die make-up gebruikt. Kom je make-uploos binnen verwachten ze denk ik toch eerder een kijken-kijken-niet kopen klant.
En nee, goed is het niet, maar ik snap het wel. Ik heb vaak amper make-up op als ik er binnenloop, maar toch ben ik altijd vriendelijk geholpen. Denk dat ik hebberig kijk of zo :')

Ik denk zo'n gekke koopziek blik _O- just kidding.

Bij de Douglas vind ik ze altijd wel aardig, pro store niet.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 09:12

Plien dat had ik ook bij de douglas. Na mijn werk even vlug een andere top aangedaan op mijn broek en verder gewoon werkkloffie, maar werd echt niet geholpen. En in Heerlen een keer heel lang gestaan voordat ze eens hielp. Daar is er maar eentje die leuk is en goed helpt. Als zij er niet is ga ik niet.
Susem, dan wordt er echt heel laagdunkend gedaan. Ik heb dat ook eens gedaan omdat ik een foundation wilde hebben... heb me niet vaak zo klein gevoeld.

Denk dat Hue voor mij ook te licht is. Zal wel staan maar houd er zelf niet zo van. Vind hem je wel mooi staan Loose!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 09:16

@Glossi, je hebt gelijk. Afleverdatum is al naar de woensdag verplaatst ;) Bedacht me toen je het schreef inderdaad dat dat vorige keer ook was. Kwam het zelfs pas 2 dagen later.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 09:24

Zeggen jullie daar niets van?
Ik ga gerust zonder makeup de Douglas' in.. 1 keer werd ik niet geholpen toen ben ik naar de kassa gelopen tegen t meisje gezegd dat het jammer was dat ze een flinke omzet miste daardoor ik niet goed genoeg was om te helpen en ik wel naar Mac zelf zou lopen..

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 09:35

Glossi schreef:
Maar dit is niet zo'n 'foundation' CC cream he. Dit is voor onder de foundation, als basis. Het neutraliseert je huid en is in verschillende kleuren te krijgen:
[ Afbeelding ]

Blon_D, super om te lezen dat je er zo enthousiast over bent! Heb je toevallig de verpakking nog en zitten er ook irriterende bestandsdelen in zoals parfum? Ik zou dan idd ook voor neutralize gaan :j

Ik heb net de mega waslijst in lettergrote 6 doorgenomen ik zie iig geen parfum in de waslijst staan. Ik wilde een foto maken maar dit lukt helaas niet, het is niet leesbaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:12

Suus___ schreef:
Zeggen jullie daar niets van?
Ik ga gerust zonder makeup de Douglas' in.. 1 keer werd ik niet geholpen toen ben ik naar de kassa gelopen tegen t meisje gezegd dat het jammer was dat ze een flinke omzet miste daardoor ik niet goed genoeg was om te helpen en ik wel naar Mac zelf zou lopen..

Ik heb een keer zelf in de laatjes gegraaid... Stond echt al 20 minuten te wachten, en zei toen elke keer tegen dat meisje dat ik had besloten wat ik wou en of ze het voor me wou pakken. Nee ze zou elke keer zo bij me komen. Na een tijdje was ik het zo zat dat ik gewoon zelf in het laatje ben gaan graaien en toen kwam ze boos naar me toe. Meisje achter de kassa zei dat ze het wel begreep haha

Mijn order is trouwens ook veranderd naar morgen

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:30

Oh die vind ik wel geniaal :P

Nee ik zou zoiets niet gauw doen denk ik!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:49

poedersuiker _O- vriendin had nagellak (van 15 euro auw) meegenomen voor me van de douglas, maar daar had ik gewoon 10% korting op gekregen als ik het zelf had gehaald.. handigg

en ik heb shopzin. :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:07

Ik heb ook shopzin maar ik mag voorlopig even niet meer. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:09

Ik heb ook ongelofelijk veel koopdrang maar ik mag van mezelf echt even niet meer :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:12

ik mag op dit moment ook even niet.. krijg misschien een boete voor door rood licht rijden dus dat zou al weer 230 kosten.. dus beter wacht ik daar even op :+