Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilna schreef:Nee geen mail, maar op maccosmetics zie ik staan dat het is verzonden en als ik in mijn PostNL app kijk staat er dat ze morgen bezorgd gaan worden.
Djilna schreef:Toch snap ik het ergens wel. Iemand die opgemaakt binnenkomt weten ze van dat die make-up gebruikt. Kom je make-uploos binnen verwachten ze denk ik toch eerder een kijken-kijken-niet kopen klant.
En nee, goed is het niet, maar ik snap het wel. Ik heb vaak amper make-up op als ik er binnenloop, maar toch ben ik altijd vriendelijk geholpen. Denk dat ik hebberig kijk of zo
Glossi schreef:Maar dit is niet zo'n 'foundation' CC cream he. Dit is voor onder de foundation, als basis. Het neutraliseert je huid en is in verschillende kleuren te krijgen:
[ Afbeelding ]
Blon_D, super om te lezen dat je er zo enthousiast over bent! Heb je toevallig de verpakking nog en zitten er ook irriterende bestandsdelen in zoals parfum? Ik zou dan idd ook voor neutralize gaan
Suus___ schreef:Zeggen jullie daar niets van?
Ik ga gerust zonder makeup de Douglas' in.. 1 keer werd ik niet geholpen toen ben ik naar de kassa gelopen tegen t meisje gezegd dat het jammer was dat ze een flinke omzet miste daardoor ik niet goed genoeg was om te helpen en ik wel naar Mac zelf zou lopen..