Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Djilna schreef:Nee geen mail, maar op maccosmetics zie ik staan dat het is verzonden en als ik in mijn PostNL app kijk staat er dat ze morgen bezorgd gaan worden.
Heb me wel al verwent met een Kentucky Helli wedstrijdjasje 
word je leuk geholpen. De MAC van Utrecht vind ik niet zo leuk.. maar daar kun je wel weer leuk shoppen.
Bijenkorf, Inglot, Make up store, Ici, Douglas en Boqz.
Vind dat ze in de Douglas altijd ontzettend prestigieus doen en je niet willen helpen als je niet een volledig gezicht met make-up op hebt en in dure kleding loopt. Als ik een spijkerjasje van Levi's en een jurkje aan heb dan komen ze echt niet uit zichzelf naar mij toe, terwijl ik er altijd veel geld uitgeef. In de Bijenkorf ben ik nog nooit geweest, maar vind de service bij de pro store ook niet van je het. Staan altijd andere dingen te doen
Djilna schreef:Toch snap ik het ergens wel. Iemand die opgemaakt binnenkomt weten ze van dat die make-up gebruikt. Kom je make-uploos binnen verwachten ze denk ik toch eerder een kijken-kijken-niet kopen klant.
En nee, goed is het niet, maar ik snap het wel. Ik heb vaak amper make-up op als ik er binnenloop, maar toch ben ik altijd vriendelijk geholpen. Denk dat ik hebberig kijk of zo
just kidding.
Bedacht me toen je het schreef inderdaad dat dat vorige keer ook was. Kwam het zelfs pas 2 dagen later. Glossi schreef:Maar dit is niet zo'n 'foundation' CC cream he. Dit is voor onder de foundation, als basis. Het neutraliseert je huid en is in verschillende kleuren te krijgen:
[ Afbeelding ]
Blon_D, super om te lezen dat je er zo enthousiast over bent! Heb je toevallig de verpakking nog en zitten er ook irriterende bestandsdelen in zoals parfum? Ik zou dan idd ook voor neutralize gaan
Suus___ schreef:Zeggen jullie daar niets van?
Ik ga gerust zonder makeup de Douglas' in.. 1 keer werd ik niet geholpen toen ben ik naar de kassa gelopen tegen t meisje gezegd dat het jammer was dat ze een flinke omzet miste daardoor ik niet goed genoeg was om te helpen en ik wel naar Mac zelf zou lopen..

vriendin had nagellak (van 15 euro auw) meegenomen voor me van de douglas, maar daar had ik gewoon 10% korting op gekregen als ik het zelf had gehaald.. handigg