Oh wat een pech Faringo, dat ziet er uit als gescheurde enkelbanden.
Athelas
Geplaatst: Vandaag, 09:18
Wat toevallig noordje! Dan ben je vlakbij waar ik woon En mooie foto's van Gaustatoppen, daar ga ik deze zomer ook heen.
Boedjang weer super mooie foto's
Mooi bootsiebob, jammer van de warmte.
Oei, beterschap voor je vriendin Faringo.
Lizard, mooi gewandeld weer.
Goof en Gaucho allebei fijn in het bos.
CoonArt ook mooie foto's.
Paar dagen geleden paardgereden op de boerderij, en gisteren een stukje gewandeld. Met gezelschap dit keer
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: Vandaag, 09:19
Ja klopt, maar ze had ook op andere plaatsen in haar voet echt pijn dus mogelijk zit daar toch iets anders. Hadden de huisartsenpost nog gebeld, ze moest maandag de huisarts maar bellen....
Gezellig Athelas. Lekker Lizard. Ik wilde vandaag een flink eind fietsen, maar de thermometer in de tuin gaf om 9 uur al 28 graden aan, ik had slecht geslapen door de warmte ook en nergens zin in, dus ik heb niets gedaan behalve in de tuin lekker verder slapen
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: Vandaag, 15:58
Faringo wat balen zeg. Zoiets gebeurt vaak juist als je niet fit bent. Hopelijk valt het mee voor je.
Ik zag een hoop moois voorbij komen, bloemen, watertjes, mooie oude panden.
Ik heb gisteren ruim 20000 stappen gelopen op het Pinkpop terrein en de heen en terugreis naar station Landgraaf. Afzien in de hitte maar zeer de moeite waard vooral Joost Klein en de afsluiter Olivia Rodrigo echt hoogtepunten. En Tom Odell die hieronder op de foto staat ook geweldig goed.
noordje
Geplaatst: 13 min geleden
Kan me voorstellen Lizard en Goof dat je met die warmte weinig zin hebt om actief te zijn. Maar Lizard,toch leuke plaatjes geschoten.
Athelas,leuke foto's,pony blij met gras Wat grappig dat jij daar in de buurt woont Wij stonden op camping Flatin Gård, waar gelukkig voor Nala ook water was En 2 klein watervalletjes Andere kreeg ik niet op de foto Ik ben langs het Telemark kanaal gereden Onderweg; Kjedal sluis Bij de Lunde sluis Zie ginds komt de stoomboot gevoel kreeg ik hierbij Het verschil is 3 meter Later kwam van de andere kant de Henrik Ibsen vanuit Dalen,daar zijn we jaren terug een stukje op mee gegaan voor een wandeling.
Onderweg even afkoelen,was 29 graden ,ik heb ook nog pootje gebaad. Plekje gezocht voor de nacht En om 9 uur nog een wandeling gedaan,omdat het zo lang licht blijft Vast heel mooi uitzicht,maar ik vond de trap een beetje eng Uitzicht opgezocht
Weer water voor Nala in de buurt,maar helaas ook heel veel knotten
Shaddy,leuk dat je de Gaustatoppen ook hebt gedaan! Ik vond het zelf een beetje te druk ,maar blij dat ik het gedaan heb.