Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Karin_deB schreef:Ik lees grote boodschappen en als het de spuigaten uitloopt
dat was niet mijn bedoeling, maar spuigaten is vanaf nu ook een besmet begrip 
Al kruipt de temperatuur hier ook omhoog. Ninus schreef:Karin_deB schreef:Ik lees grote boodschappen en als het de spuigaten uitloopt
Oh jakkesdat was niet mijn bedoeling, maar spuigaten is vanaf nu ook een besmet begrip
Goed bezig! Lekker zo onverwacht een rondje kunnen lopen!
Verstandig om het zo in te plannen BF! Wij plannen ook een rustig rondje![]()
Goed gedaan Tiggs!
Je bent welkom hoor SVAl kruipt de temperatuur hier ook omhoog.
Mijn rondje gisteravond viel nog niet echt mee, ik was echt moe en het duurde even voordat ik de rust een beetje vond. Heb mijn favoriete 10km gelopen, lekker achter de dijk tussen de schapen. Er was helemaal niemand, heerlijk.
Nu in de zon lunchen, het is wel warm, maar nog steeds goed te doen.

maar toen ik er niet bezig was dacht ik ook dat dat wel goed zat maar nu gaat dat beter. Van mijn benen krijg ik last van vermoeing op trails. Wij hebben hier alleen vlak (en hier heb ik dat eigenlijk nooit) en dan zijn mulle paden maar ook heuvelig gebied best zwaar voor mij. Dus dat gaat dan minder goed dan op de weg. Maar door het gewoon te blijven doen gaat dat vast ooit ook makkelijker.

Veel burpees broadjumps en lunges moeten doen dus mijn bovenbenen vonden de trap af lopen vanmorgen wat minder leuk. Gelukkig heeft Iris mij erweer doorheen gesleept en vanmorgen op een rustig tempo een herstelrondje van 8 km gelopen. Was heerlijk buiten nu. Morgenochtend vroeg is de bedoeling dat ik die andere hond weer voor een trainingsrondje meeneem en dan ga ik mijn broer/schoonzus helpen verhuizen, op de warmste dag dit weekend

fijn dat je vandaag wel wat hebt kunnen loslopen met @Ieris.