[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:12

Hier ook gewacht tot de tattoo rustig en 'gesetteld' was. Ik gok een 2 à 3-tal weken later. Scheelt wel dat het daar wel snel heelt, zo op een been. :j

Zo, nog wat extra info gevraagd voor m'n volgende afspraak. Tussen 11u45 en 12u00 zit ik in de stoel op Inkmania te Hasselt en zal voor 4 uur zoet zijn. := Spannend, eerste keer op een conventie en direct zo'n lange sessie.

Het geniale is ook dat ik de dag ervoor moet gaan petsitten en dus niet eens thuis slaap. Dat beloofd. Hopelijk doe ik een oog dicht, maarja alles voor de beestjes (en de centjes ;) )

Trouwens, ben ik de enige die dacht dat op conventies het goedkoper was om een tattoo te laten zetten? Blijkbaar is het hier dus wat duurder omdat ze uit de kosten moet geraken. Had ik dat geweten had ik wel gewoon naar de shop gegaan :+ Achja, ik doe haar wel een plezier met het gaatje op te vullen en werk te geven zeker. :') Het is sowieso niet duur - 80 euro per uur, dus heel netjes. Ze is nog niet zo lang bezig, dus gok dat de prijzen daar naar zijn. Wel gewoon super blij nog met m'n schedeltje, dus wed dat ze deze ook gaat 'nailen' :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:24

Kimbers schreef:
Ik gooi even mijn twijfels hier neer. Wie weer zit hier een ervaringsdeskundige.

Voor begin okt heb ik een afspraak staat voor mijn half sleeve. Maarrrr de kans is aannemelijk dat ik tegen die tijd nog borstvoeding geef. Nu weet ik dat het niet persé afgeraden wordt, maar aangeraden wordt het ook niet.

Nu zit ik dus te twijfelen of ik de afspraak moet verplaatsen of niet.. iemand hier ervaring mee of verstand van?

Ik heb nu inmiddels 2 tattoo's en geef nog steeds borstvoeding (Is maar 1x per dag)
De meeste artiesten zullen het inderdaad niet doen.
Mij is toen verteld dat dat meer is om het feit dat: stel dat het gaat ontsteken en je moet antibiotica oid dat het gebruik daarvan misschien niet kan in combinatie met borstvoeding.

Ik heb zelf wel bewust gewacht tot mijn dochter 2 jaar was.
Omdat ik héél graag met haar samen de WHO norm wilde halen.
Als het daarna 'mis' zou lopen door het zetten van de tattoo vond ik dat niet zo erg meer.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 00:33

Hallo lieve mensen,

Ik val even binnen als jullie het niet erg vinden.

Ik wil heel graag een klein hartje met de hoofdletter T op mijn pols laten zetten als aandenken en voor het 40 jarig huwelijk van mijn ouders (wiens naam beide met een T begint).

Maar om eerlijk te zijn vind ik het echt dood eng :')
Het zou voor mij de eerste (en waarschijnlijk laatste) tattoo worden.
Maar even buiten de angst dat ik de pijn misschien niet aankan (je weet tenslotte niet wat je te wachten staat en ik weet dat dunne huid meer zeer doet.) Ben ik ook nog fijn autistische en dus mensen schuw en nieuwe dingen schuw :+

Komt iemand mijn handje vasthouden :D :o

Nee zonder gekheid, ben ik me zelf aan het opjutten voor niks ?
Ik wil het zo graag maar mis de lef nog -O-

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 00:52

Een klein hartje is zo gezet. Zeg 5 a 10 minuten. Fijn is tattoeren niet, maar mensen zouden niet helemaal onder zitten als het ondragelijk is niet waar?
Pijn is relatief en persoonsgebonden. Ik zeg altijd dat het is alsof er met een mesje over je huid gekrast wordt.
Zoek iemand die met je mee kan die een rustige invloed op je heeft. Zoek een shop waar je je rustig en fijn voelt.. het zetten is echt zo klaar.

Ik zelf vond bijvoorbeeld the ink society in Utrecht een super fijne en makkelijke sfeer.. geen harde of storende muziek, veel ruimte en oogt daardoor heel rustig.
Mijn artiest verhuisde echter naar een ander, en wilde met haar mee.
Daar was het veel meer op elkaar, verder wel rustige sfeer en prima volume muziek. Toch voelde ik me in Utrecht wel wat relaxter.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 02:24

Mijn eerste ging op mijn enkel en terwijl sommige dat een gevoelige plek vinden, vond ik het wel lekker chill. Zat heerlijk voor de raam in de zon. gecombineerd met leuke muziek en een goed gesprek was de tijd zo om. Helemaal geen pijn gehad, hooguit wat gekietel en rare bijna jeuk :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:07

Kimbers schreef:
Ik gooi even mijn twijfels hier neer. Wie weer zit hier een ervaringsdeskundige.

Voor begin okt heb ik een afspraak staat voor mijn half sleeve. Maarrrr de kans is aannemelijk dat ik tegen die tijd nog borstvoeding geef. Nu weet ik dat het niet persé afgeraden wordt, maar aangeraden wordt het ook niet.

Nu zit ik dus te twijfelen of ik de afspraak moet verplaatsen of niet.. iemand hier ervaring mee of verstand van?

Mijn beste vriendin is verloskundige en raad dat ook altijd streng af!

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:51

Dank jullie. +:)+
Iemand mee nemen word lastig :o
Maar ik zal kijken wat ik kan doen.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:35

Ik zit te wachten bij black bear! Wat een prachtige shop trouwens ^^
Ben heel benieuwd wat het resultaat gaat worden

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:37

Eloya schreef:
Ik zit te wachten bij black bear! Wat een prachtige shop trouwens ^^
Ben heel benieuwd wat het resultaat gaat worden

Ooh succes! Wat en bij wie laat je zetten?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:42

Succes Eloya!
Ben benieuwd naar het resultaat straks!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:43

Ik heb een kleine vraag :D morgen ga ik mijn 4e tattoo zetten.. op mijn bicep, maar nu heb ik een kleine blauwe plek, al wel 3 dagen oud, kan dat kwaad om er overheen te tatoeëren? .. :=

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:45

Als het een kleintje is en licht van kleur lijkt het mij niet zo erg. Alleen kan het volgens mij wel extra bloeden... Zou voor de zekerheid je artist even sturen.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:51

Afbeelding

Dit is hem haha... niks extreems, die er boven is echt mega, maar daar komt ze niet in de buurt ;)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 17:28

Bij Kevin mijn hond
Zo beginnen
Afbeelding
Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 17:37

Oeh, nice! Morgen gaat ie mijn paard doen! Heb jij je ontwerp van tevoren ook al gezien op de mail? Heb ernaar gevraagd maar nog niks gezien, al heb ik er wel vertrouwen in hoor (en weet dat ze er altijd laat mee zijn).

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 17:43

Dreamy schreef:
Oeh, nice! Morgen gaat ie mijn paard doen! Heb jij je ontwerp van tevoren ook al gezien op de mail? Heb ernaar gevraagd maar nog niks gezien, al heb ik er wel vertrouwen in hoor (en weet dat ze er altijd laat mee zijn).

Nee zag ik hier pas en was meteen tevreden. Heel anders dan ik in mijn hoofd had maar heel tof!

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 18:10

Is dat blackbear in eindhoven ? Die hebben nu de actie laat je huisdier tattoeren voor 150 euro right ?

Ziet er goed uit eloya ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik wil ook mn tattoo daar laten zetten zodra hanne weer beschikbaar is...

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 18:57

Jackytje schreef:
Hier ook gewacht tot de tattoo rustig en 'gesetteld' was. Ik gok een 2 à 3-tal weken later. Scheelt wel dat het daar wel snel heelt, zo op een been. :j

Zo, nog wat extra info gevraagd voor m'n volgende afspraak. Tussen 11u45 en 12u00 zit ik in de stoel op Inkmania te Hasselt en zal voor 4 uur zoet zijn. := Spannend, eerste keer op een conventie en direct zo'n lange sessie.

Het geniale is ook dat ik de dag ervoor moet gaan petsitten en dus niet eens thuis slaap. Dat beloofd. Hopelijk doe ik een oog dicht, maarja alles voor de beestjes (en de centjes ;) )

Trouwens, ben ik de enige die dacht dat op conventies het goedkoper was om een tattoo te laten zetten? Blijkbaar is het hier dus wat duurder omdat ze uit de kosten moet geraken. Had ik dat geweten had ik wel gewoon naar de shop gegaan :+ Achja, ik doe haar wel een plezier met het gaatje op te vullen en werk te geven zeker. :') Het is sowieso niet duur - 80 euro per uur, dus heel netjes. Ze is nog niet zo lang bezig, dus gok dat de prijzen daar naar zijn. Wel gewoon super blij nog met m'n schedeltje, dus wed dat ze deze ook gaat 'nailen' :D

Bij wie ga je als ik mag vragen?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:06

Zo blij mee. Exact eloy
Door de zwelling lijkt links iets anders dan in het echt. Maar wat een chille mensen zijn zowel kevin als Hanne.

En idd de huisdier actie
Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:54

Wauw, heel gaaf geworden :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:00

Ik ga bij Tessa Von, Quebelle. :)

Super tof hierboven. Hopelijk heelt het mooi.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:47

Ik kom even binnenvallen, ik wil graag voor het eerst een tattoo laten zetten. Het liefst iets als onderstaande foto, hebben jullie aanraders waar ze goed zijn in minimalistische tattoos met strakke lijnen? :o
Afbeelding

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 21:23

Thnx ben er ook echt blij mee
Dit was de voorbeeld foto

Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 21:42

Die hond is echt heel lief! En mooi natuurlijk.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:39

Ik zit klaar..
Afbeelding