Aria_zz schreef:Ik ga Maanlicht even een hart onder de riem steken.
Keto is geen dieet maar een levensstijl.
Ze geeft aan dat ze wel wil meegenieten van familiefeesten en speciale gelegenheden, of eens sushi.
Die ‘cheat’ momenten zijn dus niet zoals op een ‘normaal’ dieet.
Doe ik overigens ook, werkt perfect.
Je kunt prima carbcyclen ook eens je lichaam goed is aangepast aan ketosis. Dat is ook een optie. Het gaat er om dat je weet wat eten met je lijf doet en waarvoor je het wil gaan gebruiken. Je hoeft ook niet altijd in ketose te zijn en gaat er niet ziek van worden als het niet zo is.
Maar als je keto doet, moet je het idd goed doen. Heb wel het idee dat Maanlicht daar op gericht is.
Ik snap gewoon niet waarom het keto noemen als ze wss niet in een ketose gaat raken? Want met haar lijstje met ijs enzo raak je niet in een ketose. Niemand hier zegt dat, dat erg is. In tegendeel zelfs, ik vind dat je met zo’n lichaam als maanlicht moet genieten. Ze ziet er hartstikke goed en slank uit!!! In mijn ogen probeert ze gewoon kha te eten
maar goed, ik zal er over op houden, vind het alleen zo zonde als je er zo uit ziet om dan zo obessesief ermee bezig te zijn. Ik wil maanlicht ook echt niet aanvallen en alleen maar helpen
Net alsof je doordeweeks niet uitgebreid kan avondeten
Ik had al gepland vantevoren dat ik lekker ietsje meer mocht eten, er was nml kans dat we misschien uit eten zouden gaan, maar vanwege slecht nieuws over ziekte familielid (niet dood, maar gaat wel gebeuren) ging dat helaas niet door. Vandaar dat ik wat lekkere dingetjes thuis uitgekozen had.
Bijna onder mijn psychologische getalletje, nog 300 gram. Ik mik trouwens op een halve kilo per week, maar op het begin gaat het altijd sneller natuurlijk. Blij!
.
.