Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
c_alsemgeest schreef:hahaha nee ik hoef geen ongevraagde lichaamssappen van andere personen in of op mijn lijf
Dat het toevallig melk is maakt voor mij niet uit...
Ben sowieso een beetje spastisch met zulke zaken.
Kan ook helemaal stuk gaan als mensen hun eten dubbel dippen in de saus
Ayasha schreef:Inderdaad.
Ik vrees dat veel ruiters meer paardenmest eten dan ze weten.![]()
Al is het maar om de simpele redenen dat je niet na alles wat je aan raakt je handen wast op stal.
Ayasha schreef:Eentje was niet ongevraagd.Dat wilde ze zelf proeven.
Ayasha schreef:Dus hier zitten ook een aantal seksvrije bokkers in het topic.![]()
Ik zou het niet echt leuk vinden maar oliebol happens. Even afwassen en het is opgelost. Als ik met de paarden bezig ben en de stallen doe sta ik ook in de stront.
Dan valt melk best mee.
c_alsemgeest schreef:hahaha nee ik hoef geen ongevraagde lichaamssappen van andere personen in of op mijn lijf
Dat het toevallig melk is maakt voor mij niet uit...
Ben sowieso een beetje spastisch met zulke zaken.
Kan ook helemaal stuk gaan als mensen hun eten dubbel dippen in de saus
c_alsemgeest schreef:dat zou echt mijn grootste angst zijn he? Dat ik zwanger ben... en dan veel te laat er achter komen... maarja nu roep ik ABORTUS!
Maar als het eenmaal in je lichaam zit ga je misschien wel heel anders denken en handelen, hormonen enzo... daar zou ik echt zo bang voor zijn
Bloodymary schreef:Als dat gebeuren zou ik echt de volgende dag de abortuskliniek bellen. Hoef ik geen seconde over na te denken.
Joolien schreef:Bloodymary schreef:Als dat gebeuren zou ik echt de volgende dag de abortuskliniek bellen. Hoef ik geen seconde over na te denken.
Ja dat vraag ik me dus echt af he, of het echt zo makkelijk zou gaan. Laten we het niet testen, maar ik denk serieus dat zodra je zwanger bent, er ineens hele andere gevoelens bij komen kijken.
Joolien schreef:Bloodymary schreef:Als dat gebeuren zou ik echt de volgende dag de abortuskliniek bellen. Hoef ik geen seconde over na te denken.
Ja dat vraag ik me dus echt af he, of het echt zo makkelijk zou gaan. Laten we het niet testen, maar ik denk serieus dat zodra je zwanger bent, er ineens hele andere gevoelens bij komen kijken.