Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Wow ja dat heb ik ook! Eerder MOEST ik elke keer dag ik uit ging aan het einde van de avond een frietje met pindasaus halen, tegenwoordig word ik zelfs misselijk bij de gedachteGrappig hoe dat soort dingen veranderen he
![]()
Drinken vind ik wel moeilijk. Ik drink het liefst chardonnay of sauvignon blanc als ik gewoon op een terrasje zit oid, maar met twee wijntjes is dan doorgaans mijn hele dag verpest. Doe het niet zo vaak gelukkig, maar het is wel lastig om rekening mee te houden. Wel een eye-opener wat betreft aankomen, ik dronk eerst gemakkelijk vier avonden in de week een fles leeg.
Courses schreef:Vooral in bier zit echt belachelijk veel kcal. Ik ben sowieso geen bierdrinker, mijn vriend die drinkt soms 10 biertjes op een avond weg. Snap echt niet waar 'ie 't laat![]()
Nou, ik ben al een tijdje weer consistent 2x per week aan het sporten. Qua voeding let ik op de intake, maar ik zit niet op calorieën tellen, daar heb ik momenteel de levensstijl niet voorGister maar eens even wat nieuwe sportkleding gehaald bij de Nike outlet, schoot niet op met maar 1 legging
Vandaag:
[ Afbeelding ]
November:
[ Afbeelding ]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel wat verschil zie met de vorige 'progression' foto. Qua gewicht zit er 1kg verschil tussen, dus dat valt ook wel mee. Ik merk dat als ik er wat minder obsessief mee bezig ben ik wel een stuk lekkerder ga sporten en niet meteen alle oefeningen in 3 uur erdoor knal ook best prima effect heeftHet enigste waar ik nog wel steeds moeite mee heb is cardio, dat is altijd een drama. Mocht iemand nog leuke cardio work outs hebben die ook een beetje uitdagend zijn, let me know
Maanlicht schreef:Ja heb ik helaas ook niet Laura, haha!
Ik heb vandaag geholpen bij een fotoshoot, dus de hele middag op de hei en in het bos met de kou. En honger dat ik had op de terugweg. En toen zag ik ineens de grote gele M opdoemen en kon ik me niet inhouden. Was ook al weer een hele tijd geleden dat ik daar was (2 maanden denk ik). Dus het mocht haha.
Gelukkig zit ik alsnog op 1850 kcal. Ik eet vanavond ook pas rond 9 uur, dus moest sowieso wat eten.
Kimmie25501 schreef:Lekkere lijstjes! Maar Jolien, rauwe cacaopoederHeb je ooit niet rauwe gezien?