Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
 ) Tegelijkertijd vond ik het nadeel in Senonnes in Frankrijk dat je overal je auto voor nodig hebt, supermarkt etc. Ik vind het wel fijn om ook wat restaurants en winkels op loopafstand te hebben en een wat meer metropolitane stad op max. een half uurtje.
 Tegelijkertijd vond ik het nadeel in Senonnes in Frankrijk dat je overal je auto voor nodig hebt, supermarkt etc. Ik vind het wel fijn om ook wat restaurants en winkels op loopafstand te hebben en een wat meer metropolitane stad op max. een half uurtje.
 Heel vet1
 Heel vet1 
  Maar ik heb toch nog zo'n 7km gelopen vandaag. De foto's zijn een beetje apart omdat ik vandaag een keer m'n lens ball heb meegenomen om mee te oefenen en het was te koud om echt heel uitgebreid foto's te maken met en zonder.
 Maar ik heb toch nog zo'n 7km gelopen vandaag. De foto's zijn een beetje apart omdat ik vandaag een keer m'n lens ball heb meegenomen om mee te oefenen en het was te koud om echt heel uitgebreid foto's te maken met en zonder.

Femke_Tweety schreef:Dat je alle seizoenen zo ontzettend mooi duidelijk mee krijgt!