Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 10:24

Laatst bijgewerkt door adecuada op 11-02-15 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

BelleTessa

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 10:26

Haha iewl doet me denken aan een vis.

Weet iemand een goede waterproof mascara die hetzelfde effect geeft als de Chanel Le Volume? Dus flink zwart en genoeg volume. Ga over 3,5 week naar de zon en wil dan dus waterproof mascara meenemen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 10:53

MAC krijgt ook retromatte vloeibare lipsticks zie ik net op Instagram

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 10:59

Naar aanleiding van zo'n review zou ik ook niet de lipsticks aanschaffen :') :=

Daar kan ik je niet mee helpen BelleTessa. Tot nu toe heeft voor mij geen enkele andere mascara aan Le Volume kunnen tippen. Ik zou gewoon de waterproof-variant bestellen :D
Over mascara's van Max Factor ben ik trouwens ook best wel te spreken en die zijn qua prijs wat vriendelijker :$

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:10

Anthea schreef:
Waaaauuuuw, call me a bitch maar dit vind ik echt.. Nja.. Zou die lipsticks niet kopen nav deze swatches, haha.

https://elsbethbeauty.files.wordpress.c ... ollage.jpg

Zal je blij mee zijn als merk met zulke foto's van je producten. :=

Ik ben benieuwd hoe dat cushion eye liner gaat bevallen! Laat je het weten als je het binnen hebt PocoGaucha?

Ik was net in de Douglas, heb Poreshizzle van benefit terug gebracht voor 31,- wil ik geen product wat velletjes accentueert en zo silliconerig is dat foundation gaat schiften na een tijdje.
Nog nooit eerder heb ik een gebruikt item terug gebracht, maar ze deden er heel makkelijk over.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:12

Dat is fijn!

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:24

Haha ja maar die is weer niet zo budget vriendelijk Humbug! Gebruik voor de rest nooit waterproof, dus dacht misschien is er wel een goede cheap variant..

Dat is fijn Kana! Ik heb de travel versie er van gekocht in New York, 1 maal gebruik maar merk niet echt iets.. Als mn huid wat minder droog is door de winter ga ik verder testen.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:26

Oh dat is handig Kana! For some reason had ik verwacht dat ze in NL wel moeilijk zouden doen :'D
Ik vind porefesional wel heel fijn, maar de plaatsen waar ik het opsmeer zijn eerder oily dan dat ze droog zijn dus ik heb ook geen last van geaccentueerde velletjes :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:25

Ik heb geen idee of het wat doet met droge stukjes. Vond het gewoon echt naar zuiver siliconen voelen dus heb m maar 1x gebruikt en was niet van plan m vaker te gebruiken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:31

Ik vind dat siliconen juist wel fijn heel eerlijk gezegd, zorgt er voor dat je foundation echt perfect glad wordt, maar ben 1 van de weinigen geloof ik :')
Vind The Porefessional ook echt fijn, maar alleen wanneer ik geen extreem droge plekjes heb, want die accentueert hij ontzettend.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:33

Haha high five DnT :P Ik vind het lekker aanvoelen :+

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:35

Ik dacht ook stiekem dat ze moeilijk zouden doen in NL. :D

Silicoon is wel lekker gevoel maar niet extreem veel in je primer en dan nog silicoon foundation erover heen vind ik. Voor mijn gevoel glijdt het dan zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:35

*high five't*
Eindelijk een medestander :D

Elke keer als ik zo'n stukje lees van een blogger die weer klaagt over het siliconen gevoel, denk ik dat ik toch niet de enige kan zijn, aangezien siliconen primers als warme broodjes over de toonbank gaan :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:36

Hebben jullie dan een vettige huid of meer droog?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:37

Ik vond 'm inderdaad té. Té glijerig. Vind die van Catrice fijner :j. Maar wellicht heeft dat te maken met het verschil in huid Anc, dat zou natuurlijk kunnen.. Vette huid met glij-primer... Nee :n. Voor mij niet in elk geval.

Fijnste vind ik die LM, maar pff, prijskaartje voor een stomme primer. Daarom was ik wel benieuwd naar die op waterbasis van Clinique maar ben heel die actie vergeten gisteravond.

Ach, Eon had een leuke mededeling voor me, dus kan eind vd maand weer los. Denk dat ik dan gewoon voor LM ga :))

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:38

Er is imo niks mis met siliconen in een primer. Vind het wel een fijn gevoel! Ik heb een droge huid, maar doe altijd flink wat dagcreme op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:40

Ik heb een droge huid, met hier en daar extreem droge plekjes.
Maar in de zomer wordt ik meer combo en ook dan heb ik graag een siliconen primer.
Mijn poriën zijn gewoon vrij groot en ik zo'n gladde primer vult ze beter op dan elke andere die ik geprobeerd heb.

Ik gebruik nu de Smashbox primer, de normale en die vind ik toch het fijnste.
Wel siliconen gevoel, maar echt stukken minder dan The Porefessional.

Catrice vond ik echt verschrikkelijk... jeukte als een gek en heb ik na 5 min van mijn gezicht gewassen.
Toen was ik al rood -O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:41

Ik heb ook geen problemen met siliconen in een product, absoluut niet. Maar wel voor overdags.
Gebruik 's avonds ook altijd een antioxidanten serum op basis van siliconen: heerlijk! Alleen overdags werkt het gewoon niet.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:42

Haha iknowright! Ik denk precies hetzelfde als ik stukjes van bloggers lees :))

Kana schreef:
Hebben jullie dan een vettige huid of meer droog?

Ik heb een combi huid,
Al moet ik echt zeggen dat ik deze winter qua droogheid en vetheid echt extreem goed doorkom :o Mn huid is eigenlijk best wel normaal wat dat betreft.. geen droge plekjes en geen extreem oily delen :D
Beetje jammer dat er wel een overload aan onzuiverheden opzit -O-

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:45

Komt denk ik door het milde winterweer. Deze winter ook minder droge plekjes en droge neus dan normaal thank god.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:48

Nou vorige week vroor het natuurlijk ineens, merk het meteen: barst in mn lip _-:( .
Had ik echt al een paar jaar niet meer gehad. Vreselijk irritant die barsten, want het eerste wat je 's ochtends doet is gapen (nouja ik althans :') ) en bam, is-ie weer open..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 14:14

Ik vind die siliconen primers super fijn :)

Waar blijft de swatch van Pure Hollywood?! :D (ik wil ook al lovely :') )

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:34

Ik heb zelf Dior Pore Minimizer, ook echte siliconen primer. In de zomer erg fijn, maar op het moment gebruik ik die helemaal niet. Vind de wat meer water/gel achtige primers toch het fijnste.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 15:22

Ik heb tot nu toe nog geen primer gevonden waar ik geen puistjes van krijg helaas.. Die siliconen kan ik wel heel slecht tegen.

Heb NET Miley binnen. Ga douchen en dan mijn gezicht opmaken, gelijk kijken hoe het staat!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 16:32

Afbeelding
Foto van Miley! Is niet te beste foto (Ben ik nie zo goed in) maar de kleur komt wel aardig overeen.

Edit foto deed het niet maar nu wel!
Laatst bijgewerkt door RoosG op 11-02-15 16:33, in het totaal 2 keer bewerkt