Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prulletje

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 11:01

Ik vind hem in ieder geval sterker dan Karma, hij blijft ook zeker goed hangen. Fris zou ik hem niet per se noemen, wel zomers en bloemig . Vind het nu met het warmere weer een fijne geur, heb er een handensetje van, vorig jaar eens gekregen en nu eigenlijk pas in gebruik genomen. Moest even wennen aan de geur maar ik vind hem steeds lekkerder worden.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 11:22

Oscar schreef:
Dat is toch die witte bus met blauwe bloemetjes?
Ik heb 'm een tijdje geleden een keer gekocht en alleen aan het flesje geroken :))
Zegt dus inderdaad weinig over hoe de geur blijft hangen als je 'm gebruikt.

Klopt! Ik moest nog douchen dus heb hem net nog even geroken maar uiteindelijk alleen op mijn handen, ik snap denk ik wat je bedoelt want er zit een vrij harde/zware bloemengeur in. Verder moeilijk wat van te zeggen want ik hou niet van bloemengeuren :') Vind hem dus ook niet lekker :=

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 11:36

Nu ben ik helemaal benieuwd naar de geur, jammer dat het niet verkocht wordt in de winkel. Ik neem het de volgende keer mee met een bestelling.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 12:35

Hoi! Mag ik ook meekletsen? :)

Raak langzaam maar zeker verslaafd aan alle verschillende geurtjes. :)

Ik heb de Amsterdam collectie doucheschuim, je blijft hem goed ruiken. Ik vind het samen met de karma lijn een van mijn favoriete geuren. Juist omdat hij niet zo zwaar is.

Ik zit te wachten op mijn nieuwe salaris zodat ik de tsuru doucheschuim en badbruisballen kan bestellen en de nieuwe karma interieur spray. En hopelijk de factor 50 dagcreme, als 'ie weer op voorraad is.
Ik vind de nieuwe lijn dagcremes toch minder voedend.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 12:56

Werken de badbruisballen goed? Ik denk erover om dat te gaan kopen wanneer we het bad hebben maar heb vroeger weleens badbruisballen gebruikt wat niet goed oploste in het water.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 13:04

Daar ben ik ook benieuwd naar. :P Ik koop ze vooral omdat ik blij word van het idee dat ik ze over een half jaar in ons nieuwe huis met bad kan gebruiken. :')

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 13:22

gisteren mijn rituals pakket binnen gekregen!
kan weer even vooruit met de scrub van de rituals of sakura en de verschillende handcreme,s voor op mijn werk!
vooral benieuwd naar de nieuwe creme van de rituals of Jing

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 13:38

Ik heb ook voor een oliebol besteld, wilde graag alle drie de kado's die ze nu hebben :')
Oa ook de badkristallen van de sleep lijn, iemand daar ervaring mee?
Merk aan mezelf in deze rare tijd dat ik wel iets chills kan gebruiken.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 14:11

upendo schreef:
Daar ben ik ook benieuwd naar. :P Ik koop ze vooral omdat ik blij word van het idee dat ik ze over een half jaar in ons nieuwe huis met bad kan gebruiken. :')

Dat is precies de reden waarom ik nieuwsgierig ben :D Anders maar een flinke scheut douche foam in bad doen, werkt in het kinderbadje hier wel erg goed qua schuim :))

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 14:12

Neroo schreef:
Ik heb ook voor een oliebol besteld, wilde graag alle drie de kado's die ze nu hebben :')
Oa ook de badkristallen van de sleep lijn, iemand daar ervaring mee?
Merk aan mezelf in deze rare tijd dat ik wel iets chills kan gebruiken.

Huh, krijg je alle cadeaus gestackt dan? Bij mij verdwijnt het eerste cadeau altijd als ik het 'duurdere' cadeau krijg.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 14:21

Amsterdam heb ik ook nog liggen uit de adventkalender van afgelopen jaar. Erg zwaar is ie niet maar fris of licht zou ik hem ook niet noemen. Beetje oriëntaals bloemig, ik vind m heel lekker :j

Hier net verhuisd naar eindelijk een huis met een ligbad, zoooo heerlijk <3 snap dat jullie daar naar uitkijken! Ik heb nog getwijfeld over de tsuru bruisballen maar ben een beetje bang vanwege het formaat. Zijn volgens mij maar 100 gram per stuk en dat is van wat ik heb ondervonden met andere bruisballen toch wel erg weinig, een groot vol 1 persoons ligbad krijg je daar naar mijn smaak net niet vol genoeg mee qua kleur en geur. Maar misschien dat die van de rituals wat krachtiger zijn... ik twijfel nog.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 15:55

Ik vond de bruisbal van tsuru niet heel fijn. Met het bad vullen rook je hem even maar de geur was snel weg. Gaf ook bijna geen kleur op een vol bad. Wat memories zegt dus eigenlijk :P

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 16:04

C_arola schreef:
Werken de badbruisballen goed? Ik denk erover om dat te gaan kopen wanneer we het bad hebben maar heb vroeger weleens badbruisballen gebruikt wat niet goed oploste in het water.

Ik heb die van de holi vaak & die van Yalda!ik hou ervan, ze lossen goed op, hooguit dat ik wel eens het laatste stukje uit elkaar haal, maar dat is meer als ik het bruisen zat ben, en de geur is ook heerlijk

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:05

Ah bedankt, ga ik het over een half jaar toch proberen en kijken of ik het wat vind.

Ik zie net op MP verschillend keren Yalda langskomen, geen idee of de prijzen reëel zijn maar omdat het in dit topic vaak wordt genoemd dacht ik, ik kaart het even aan.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:17

Ik vind de bruisballen ook heerlijk. Heb er net nog besteld met de 20% korting

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:23

nardxash schreef:
gisteren mijn rituals pakket binnen gekregen!
kan weer even vooruit met de scrub van de rituals of sakura en de verschillende handcreme,s voor op mijn werk!
vooral benieuwd naar de nieuwe creme van de rituals of Jing

De hand mask van Jing is echt fantastisch! Fijne geur en superzachte handen.
Laatst bijgewerkt door Daenerys op 11-04-20 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:27

Ik ben sinds kort ook fan. Ik heb verschillende lijnen zoals de Jing en Dao. Ik heb ook die kleine handcrème tubes

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:41

purny schreef:
Ik ben sinds kort ook fan. Ik heb verschillende lijnen zoals de Jing en Dao. Ik heb ook die kleine handcrème tubes

Jing en Dao zijn niet zo heel verschillend... De Dao is er uit gegaan en Jing is er voor inde plaats gekomen...

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 19:06

Normaal komt de LE toch uit in april? Of hebben ze daar nu de Jing nu voor gebruikt?

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 19:37

Oh ik ben echt fan van de Amsterdam lijn. Behalve dat ik de verpakking zo leuk vind, vind ik het ook een lekkere lucht. Net mijn vierde handwash besteld (met nog wat andere dingen natuurlijk :o ).

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 19:40

Letizia schreef:
Normaal komt de LE toch uit in april? Of hebben ze daar nu de Jing nu voor gebruikt?

Ik meende in een rituals groep op Facebook te hebben gelezen (van rituals medewerkers) dat er dit voorjaar geen nieuwe limited zou komen en dat in plaats daarvan de Amsterdam lijn (+ wel een aantal nieuwe producten binnen die lijn) de fysieke winkels zou komen tot het najaar... wat nu natuurlijk ook niet gebeurd gezien de sluiting van de winkels.
Maar is Facebook geruchten natuurlijk dus pin me er vooral niet op vast :o

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 19:55

Ben benieuwd!
Ik heb de amsterdam lijn alleen nog maar cadeau gegeven, dus opzich zou ik hek ook wel voor mezelf willen :)

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 20:25

Dat zou ik wel interessant vinden.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 20:29

Heb voor moederdag de oude dao handzeep en crème besteld voor moeders.
En voor mijzelf de hamman handzeep en crème :D

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 20:44

Dus de Jing en Dao komen qua geur redelijk overeen? Ik heb nog niet de kans gehad om ze te kunnen ruiken, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven.