Thanks.
Wie ben jij dan JamieShanin ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cubone schreef:mymy: Hij is netjes gezetMaar.. Dit gaat heel banketstaaf klinken en ligt vast aan mijn dirty mind en dat ik in eerste instantie maar de halve foto zag, maar ik zie in de uiteindes van het hoefijzer twee mannelijke delen
Hatchi schreef:Bij mij hebben ze ook een keer een tatoeage geweigerd te zetten.
Was een hartje die er best wel amateuristisch er uitziet. Exact het zelfde hartje als wat mijn zus op de hand bij zichzelf gezet had. - wat dus niet helemaal netjes gezet was.- Ze is verongelukt en wij, tweelingzus moeder en ik wouden alle 3 met een Latijnse tekst dát hartje precies zoals zij het had op het hart onder de borst.
JamieShanin schreef:Tatrix maar dat is niet in nederland,
Weet wel dat de kleur vlakken altijd wat in elkaar overlopen met de jaren omdat daar tussen geen outlines zijn gebruikt,
Of je wilt alles met outlines hebben zodat het wel mooi blijft op langer termijn.
Edit* of de artiest moet gekleurde outline inkt hebben dan kan het wel.
maar niet iedere artiest heeft dat.
lonneke_ schreef:JamieShanin schreef:Tatrix maar dat is niet in nederland,
Weet wel dat de kleur vlakken altijd wat in elkaar overlopen met de jaren omdat daar tussen geen outlines zijn gebruikt,
Of je wilt alles met outlines hebben zodat het wel mooi blijft op langer termijn.
Ik weet idd dat de gekleurde vlakken in elkaar kunnen overlopen. Ik ben dus op zoek naar iemand die werkt met gekleurde outlines.
Ik kan niks vinden over tatrix... Heb je daar toevallig een linkje van?
lonneke_ schreef:JamieShanin schreef:Tatrix maar dat is niet in nederland,
Ik weet idd dat de gekleurde vlakken in elkaar kunnen overlopen. Ik ben dus op zoek naar iemand die werkt met gekleurde outlines.
Ik kan niks vinden over tatrix... Heb je daar toevallig een linkje van?
JamieShanin schreef:
Joolien schreef:Sailors and crooks werkt vols mij met gekleurde outline. Tenminste, volgens mij heeft ie dat bij mijn vogel ook gedaan.