[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cadaz

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:40

Wat vinden jullie een mooi gewicht voor iemand van 176?

Ben een beetje aan het kijken wat mijn echte doel gaat worden

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:41

Ik ga met mijn 1.78 voor de 73 kilo, maar ben al blij met alles wat onder de 80 komt :)

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:43

Ik ben maar 1.64 maar heb ook niet echt idee welk gewicht bij me past. ga gewoon steeds mijn doel verlagen en waar ik me goed bij voel daar probeer ik bij te blijven

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:53

ik ben ongeveer 170 maar ben altijd al wat zwaarder geweest, 1 keer door een rotperiode erg veel afgevallen naar 63 kilo toen had ik geen vetje meer aan me lijf was ik ook niet tevreden mee :P het is ook nooit goed haha! ik ga voor ongeveer 70 kilo, maar eerst eens weer onder de 80 en dan naar de 75, en wat dan er nog af gaat is mooi meegenomen! :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:02

Ik ben 1,58m en wil toch graag eerst terug naar de 60, dan 58 en van daaruit ga ik kijken of de 55 te halen is, eventueel de 53.

Arienette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:26

Roosch schreef:
Ik ben 1,58m en wil toch graag eerst terug naar de 60, dan 58 en van daaruit ga ik kijken of de 55 te halen is, eventueel de 53.

Grappig ik heb precies dezelfde stapjes in mn hoofd en zeg altijd dat ik 1.57 ben, maar misschien ben ik stiekem 1.54 ofzo maar dat wil ik niet toegeven haha. Ben begonnen op 67 kg en nu bijna tien kwijt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:31

Wat goed!

Ik durf toch inmiddels wel te vertellen dat ik heel wat meer woog dan jij op je begingewicht. Tel er maar een kilo of 12,5 bovenop. :o

Arienette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:45

zo heeft ieder zn punt waar de knop om moet en kan. ik zag van mezelf vakantie baywatch fotos op het strand afgelopen herfst en dacht dat moet volgend jaar beter haha

ik zei trouwens eerder ook nooit hoeveel ik woog, maar mensen begonnen toch vragen te stelen toen het afvallen zichtbaar begon te worden. hoeveel ik al kwijt was en hoeveel ik nog wilde en hoeveel ik nu woog blabla dus dacht ach ga er ook niet geheimzinnig meer over doen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:47

Hmmm, die training van vanmiddag heeft ervoor gezorgd dat ik honger heb. Heb net m'n avondeten op maar heb een geen verzadigd gevoel. Dadelijk nog maar een bak yoghurt dan.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:14

cass1991 schreef:
ik ben ongeveer 170 maar ben altijd al wat zwaarder geweest, 1 keer door een rotperiode erg veel afgevallen naar 63 kilo toen had ik geen vetje meer aan me lijf was ik ook niet tevreden mee :P het is ook nooit goed haha! ik ga voor ongeveer 70 kilo, maar eerst eens weer onder de 80 en dan naar de 75, en wat dan er nog af gaat is mooi meegenomen! :D

Dit zijn ook mijn doelen, zit rond de 80 momenteel.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:19

Mandy517 schreef:
Nu de Engelse Obese kijken op RTL 4, raak ik weer gemotiveerd van :D

Heb ’t jammer genoeg gemist. Kijk nu wel regelmatig via youtube ‘Supersize vs. Superskinny’ moet zeggen dat mij dat ook wel motiveert om gezond te eten. Wat ongezond eten wel niet met je kan doen zeg.

Ik tel trouwens geen calorieën, ga uit van ’t lijstje wat ik heb gehad van de diëtiste.

Je ziet er goed uit Hannah!! :D Ohhh je tosti ziet er lekker uit! :D

Mandy, goed bezig joh!! Komt vast goed, je bent al aardig wat kwijt.

Ik durf wel te zeggen hoeveel ik weeg, maar benadruk dan altijd wel even mijn lengte erbij, haha..

Wollie, wat leuk zeg dat mensen het aan je zien dat je bent afgevallen! :D Gefeliciteerd met je -10 kg!! SUPER!! :D

Welkom Kailonne & Bertine. :)

LauraP, zou zeker even navragen aan je diëtiste en zoals hier al word aangegeven eventueel even bloedprikken.. klinkt niet goed.

Dais, toch er weer 200 gram af :) super!

Denice, wat een schatje zeg <3

Negerzoen :D goed bezig!

Ik drink af en toe wat light drinken, maar eigenlijk bijna altijd water en thee :)

Safiera, goed bezig meid! Super dat je ook weer je dieten op pakt.

Arienette, klinkt lekker zeg je soep :)

Regallie, vervelend! Beterschap hopelijk wordt je niet ziek. :(:)

Monique, bijna op je streefgewicht, super zeg!!

Hallo nichtje Cassandra! :D Wat leuk dat je je ook komt melden :D

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:22

Roosch schreef:
Hmmm, die training van vanmiddag heeft ervoor gezorgd dat ik honger heb. Heb net m'n avondeten op maar heb een geen verzadigd gevoel. Dadelijk nog maar een bak yoghurt dan.

En drinken! Blijven drinken! :)
Ik heb net weer banaan-ei pannekoekjes gehad. Met appel en kaneel. Lekker! (en paleo :D)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:24

Als ik moet blijven drinken haal ik wel ff een kratje bier. :))

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:24

Roosch schreef:
Als ik moet blijven drinken haal ik wel ff een kratje bier. :))

Het is maandagavond joh XDDD

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:36

denice schreef:
cass1991 schreef:

Dit zijn ook mijn doelen, zit rond de 80 momenteel.

leuk om iemand met dezelfde doelen te hebben! :D

Heee lieve paulien!! ja ik zal wel moeten kan alle hulp gebruiken hahah! :D Nu op naar de zumbaaaa!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:07

Heb niet helemaal bijgelezen, maar hier gaat het ook wel lekker. Heb zonet alleen een kopje vla gezondigd :o Had er zooooooveel zin in!

Simyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:10

Ik ga ook voor een gewicht tussen de 50 &55 kilo in, ben krap aan 1,62m.
Lager lijkt me niet gezond, ga eens even uitzoeken wat een goed gewicht zou zijn voor mij.

Wel echt heel erg veel respect voor iedereen hier die al zoveel kwijt is! Want pffff ik dacht dat het makkelijker was toen ik begon.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:39

Goed bezig allemaal! +:)+
Hier ook weer bij de consulente geweest, 2,2 er af. :D
Zit nu op 75,7.. BMI van 26,2 dus we komen in de buurt...

Arienette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:54

Simyo schreef:
Ik ga ook voor een gewicht tussen de 50 &55 kilo in, ben krap aan 1,62m.
Lager lijkt me niet gezond, ga eens even uitzoeken wat een goed gewicht zou zijn voor mij.

Wel echt heel erg veel respect voor iedereen hier die al zoveel kwijt is! Want pffff ik dacht dat het makkelijker was toen ik begon.

Ik vond het ook lastig om een streefgewicht te bepalen, wanneer ben je nou tevreden? je wilt natuurlijk ook niet doorslaan. Ik heb gekeken naar wat mijn ideale gewicht zou zijn aan de hand van het bmi http://www.hartstichting.nl/gezond_leven/bmi_berekenen/. Mijn eerste doel was een gezond bmi dus onder de 25, dat heb ik inmiddels. Nou is mn doel het gemiddelde tussen groene zone dus een bmi van 22.

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:05

Ik ben rond de 1,70 en mijn streefgewicht is 68 kilo.
Moet daarbij wel zeggen dat ik het wel belangrijk hoe mijn figuur zich ontwikkelt onder het afvallen. Mocht 68 kilo mij niet staan dan ben ik al heel tevreden met 70 kilo zeg maar. Snappen jullie? :')

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:07

Zo, mijn eerste Maximus training zit erop. Pff...
Ik voel nu al dat ik morgen spierpijn heb.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:07

Ik snap het helemaal, Regallie.

Een kennis van mij is heel veel afgevallen door wat ingrepen en dieetjes, die was echt formaat euhm.. tsja.. zeg maar gerust dik. Ze had altijd wel al een breed hoofd. Nu heeft ze dat hoofd natuurlijk nog steeds maar dat is helemaal ingevallen, en ze is zo dun als een spijker. Ik vind het gewoon echt niet mooi en ongezond uitzien, dus ik heb al in m'n omgeving gezegd 'als ik ga doorslaan, geef me even een por'.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:08

Regallie schreef:
Ik ben rond de 1,70 en mijn streefgewicht is 68 kilo.
Moet daarbij wel zeggen dat ik het wel belangrijk hoe mijn figuur zich ontwikkelt onder het afvallen. Mocht 68 kilo mij niet staan dan ben ik al heel tevreden met 70 kilo zeg maar. Snappen jullie? :')

Heb ik ook! Kwam hier laatst ook een mooi plaatje voorbij van gewicht - 'vorm'. Een meisje werd steeds zwaarder, maar zag er steeds 'dunner' uit door de spieren etc :)

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:09

Roosch schreef:
Ik snap het helemaal, Regallie.

Een kennis van mij is heel veel afgevallen door wat ingrepen en dieetjes, die was echt formaat euhm.. tsja.. zeg maar gerust dik. Ze had altijd wel al een breed hoofd. Nu heeft ze dat hoofd natuurlijk nog steeds maar dat is helemaal ingevallen, en ze is zo dun als een spijker. Ik vind het gewoon echt niet mooi en ongezond uitzien, dus ik heb al in m'n omgeving gezegd 'als ik ga doorslaan, geef me even een por'.

Eigenlijk compleet ongezond afgevallen dus? Of ook nog wel op de goede manier? Want zoals jij het nu doet gaat het goed he ;).

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:11

Het gaat hier goed inderdaad, gewoon rustig aan, toch wel genieten tussendoor en het is prima vol te houden. Nu nog lekker sporten erbij en dan komt het goed.
Zij is geloof ik met een maagband afgevallen.