Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Ik ben 1,58m en wil toch graag eerst terug naar de 60, dan 58 en van daaruit ga ik kijken of de 55 te halen is, eventueel de 53.
cass1991 schreef:ik ben ongeveer 170 maar ben altijd al wat zwaarder geweest, 1 keer door een rotperiode erg veel afgevallen naar 63 kilo toen had ik geen vetje meer aan me lijf was ik ook niet tevreden meehet is ook nooit goed haha! ik ga voor ongeveer 70 kilo, maar eerst eens weer onder de 80 en dan naar de 75, en wat dan er nog af gaat is mooi meegenomen!
Mandy517 schreef:Nu de Engelse Obese kijken op RTL 4, raak ik weer gemotiveerd van
Roosch schreef:Hmmm, die training van vanmiddag heeft ervoor gezorgd dat ik honger heb. Heb net m'n avondeten op maar heb een geen verzadigd gevoel. Dadelijk nog maar een bak yoghurt dan.
denice schreef:cass1991 schreef:ik ben ongeveer 170 maar ben altijd al wat zwaarder geweest, 1 keer door een rotperiode erg veel afgevallen naar 63 kilo toen had ik geen vetje meer aan me lijf was ik ook niet tevreden meehet is ook nooit goed haha! ik ga voor ongeveer 70 kilo, maar eerst eens weer onder de 80 en dan naar de 75, en wat dan er nog af gaat is mooi meegenomen!
Dit zijn ook mijn doelen, zit rond de 80 momenteel.
Simyo schreef:Ik ga ook voor een gewicht tussen de 50 &55 kilo in, ben krap aan 1,62m.
Lager lijkt me niet gezond, ga eens even uitzoeken wat een goed gewicht zou zijn voor mij.
Wel echt heel erg veel respect voor iedereen hier die al zoveel kwijt is! Want pffff ik dacht dat het makkelijker was toen ik begon.
Regallie schreef:Ik ben rond de 1,70 en mijn streefgewicht is 68 kilo.
Moet daarbij wel zeggen dat ik het wel belangrijk hoe mijn figuur zich ontwikkelt onder het afvallen. Mocht 68 kilo mij niet staan dan ben ik al heel tevreden met 70 kilo zeg maar. Snappen jullie?
Roosch schreef:Ik snap het helemaal, Regallie.
Een kennis van mij is heel veel afgevallen door wat ingrepen en dieetjes, die was echt formaat euhm.. tsja.. zeg maar gerust dik. Ze had altijd wel al een breed hoofd. Nu heeft ze dat hoofd natuurlijk nog steeds maar dat is helemaal ingevallen, en ze is zo dun als een spijker. Ik vind het gewoon echt niet mooi en ongezond uitzien, dus ik heb al in m'n omgeving gezegd 'als ik ga doorslaan, geef me even een por'.