[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sharon_quiz

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:19

Net op de wc op werk snel twee fotootjes gemaakt. Dit is hem dan:
Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Sharon

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:20

Mag ik vragen waar hij voor staat?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:24

Ik vind hem persoonlijk veel te donker, ben wel benieuwd waar hij voor staat inderdaad :)

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:36

Ja hoor dat mogen jullie best weten. Ik heb iets met het cijfer 11. Het is mijn geluksgetal. Mijn vader (die overleden is) is op de 11e geboren en wij woonden op huisnummer 11. De vleugeltjes eromheen staan dan ook voor mijn vader.

Heb het idee dat hij zo op de foto's wat donkerder oogt dan in werkelijkheid. Hij is ook iets gezwollen nu omdat hij gisteravond pas gezet is :)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:39

Mooie betekenis

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:42

Dank je quera. Wilde ook echt alleen een tattoo als het voor mij echt persoonlijk iets toevoegt, als je snap wat ik bedoel. Moeilijk in woorden uit te drukken maar ik denk dat de meesten van jullie het gevoel wel kennen!

Ik ga vanavond hardlopen en is het verstandig omdat de zon schijnt de tattoo af te dekken? Bijvoorbeeld met een afgeknipte sok oid? (Heb geen verband in huis). Of is dat niet slim? De tattooshop gaat pas 12 uur open, vandaar dat ik hier alvast even informeer ;)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:52

Ik heb er 5! Onderrug, Venusheuvel (foutje, naam van ex, nu een bloemetje) voet, onderarm en ern innerlip die je haast geen tattoo meer mag noemen. Hij is zodanig vervaagd..

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:53

sharon_quiz schreef:
Dank je quera. Wilde ook echt alleen een tattoo als het voor mij echt persoonlijk iets toevoegt, als je snap wat ik bedoel. Moeilijk in woorden uit te drukken maar ik denk dat de meesten van jullie het gevoel wel kennen!

Ik ga vanavond hardlopen en is het verstandig omdat de zon schijnt de tattoo af te dekken? Bijvoorbeeld met een afgeknipte sok oid? (Heb geen verband in huis). Of is dat niet slim? De tattooshop gaat pas 12 uur open, vandaar dat ik hier alvast even informeer ;)

Je hoeft hem niet af te dekken hoor. Lekker laten luchten juist en dun insmeren met bephanten

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:55

Thanks voor je antwoord kellaxy. 5 tattoos, wauw! Lijkt me pijnlijk, je lip! Of viel het mee? Jammer dat hij erg vervaagd is. Hoe snel gaat dat met tattoos op de huid?

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:56

xDaantjxx schreef:
Hey hey,

Klein vraagje, zaterdag heb k mn afspraak staan voor mn eerste tatoeage. Ik begin hem steeds meer te knijpen of nja zenuwachtig. Bang voor wat het is en wat er komen staat, hoeveel zeer zal het doen.
Ik heb geen kleur, maar alleen lijn werk.
Komt op mn onderarm en is een tekst.
Wie kan mij ti[s geven?
Desnoods via pb aangezien ik de topics niet dagelijks langs ga

onderarm valt kwa pijn mee. Het is prima te doen 1 tip! Als ie erop zit met carbon voordat ie hem gaat zetten, geef het aan als je hem anders wilt hebben, kleiner/groter en draai je arm is een paar x of ie recht staat.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:57

Ben nu een week bezig met afvallen en de stand staat op -3.7 en moet dus nog 11.3 kg afvallen voor m'n Tattoo *\o/* gaat snel

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:58

sharon_quiz schreef:
Thanks voor je antwoord kellaxy. 5 tattoos, wauw! Lijkt me pijnlijk, je lip! Of viel het mee? Jammer dat hij erg vervaagd is. Hoe snel gaat dat met tattoos op de huid?

Nee mijn rug en voet was het pijnlijkst en mijn lip eerlijk gezegd het minst pijnlijke! Op de huid niet snel hoor. Maar plekken zoals vingers of handen wel omdat je vaak je handen wast, schoonmaakt enzo. Die op mijn venusheuvel is ook al een klein beetje vervaagd door het scheren! :D

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:00

Goed bezig quera. Dat doe je snel in een week tijd. Wat voor tattoo gaat er komen?

Kellaxy dat had ik niet verwacht, dat dat het minst zeer zou doen. Ik vond het gisteren op mijn onderarm ook geen pijn doen. Durfde eerst niet te kijken, maar het viel zo mee dat ik toch wel gekeken heb daarna, haha.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:00

Ik weet inmiddels wat ik op mijn been wil en waar. Maar eerst moet een ander worden bijgewerkt en ik zie nu al op tegen dat kostenplaatje, dus dat zal nog wel even gaan duren. Tenminste, bijwerken/coveren is vaak behoorlijk aan de prijs toch?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:01

sharon_quiz schreef:
Goed bezig quera. Dat doe je snel in een week tijd. Wat voor tattoo gaat er komen?

Kellaxy dat had ik niet verwacht, dat dat het minst zeer zou doen. Ik vond het gisteren op mijn onderarm ook geen pijn doen. Durfde eerst niet te kijken, maar het viel zo mee dat ik toch wel gekeken heb daarna, haha.

Moet je even op mijn berichten zoeken in dit topic :) zit nu op de iPad vandaar

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:03

Ga ik doen quera!

Ik ga zo in de pauze even snel naar het kruidvat voor Bepanthen. Heb voor vandaag een klein beetje meegekregen van de shop. Is de bepanthen babyzalf de meest geschikte?

En Dani? Wat gaat het worden op je been? :)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:04

Ja, ik heb hem samen met mijn vriend gezet en nou moet ik zeggen dat het bij hem wel veel pijn deed! Hij had een hele dikke lip daarna en ik had nergens last van whaha! Onderarm hadden ze eerst alleen de lijntjes gedaan. Vond ik geen pijn doen maar de keer ern inkleuren en schaduwen en dat was iets minder prettig :')

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:06

sharon_quiz schreef:
Ga ik doen quera!

Ik ga zo in de pauze even snel naar het kruidvat voor Bepanthen. Heb voor vandaag een klein beetje meegekregen van de shop. Is de bepanthen babyzalf de meest geschikte?

En Dani? Wat gaat het worden op je been? :)

Uhm ik weet ff niet of ze ook "normale" hebben voor een schrale of geirriteerde huid. Dan zou ik die nemen

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:10

Oke dank je.

Ik heb het gelezen quera. Je wilt een tattoo in samoan style. Heb even gegoogled, ziet er gaaf uit hoor!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:11

Klopt. Had het plaatje al neergezet :j en dan op de binnenkant van m'n bovenarm

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:20

Stoer hoor! Gezellig topic dit trouwens. Er wordt over het algemeen leuk gereageerd en goede tips gegeven. Dat is wel eens anders!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:54

Ach zolang je het kan accepteren dat niet iedereen alles even mooi vindt is er niks aan de hand. Vind dit ook een van de leukste topics vanwege de sfeer en de hulp die je kan krijgen :j

Kellaxy ben wel benieuwd wat je dan op je lip hebt staan ?

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:56

Haha het woord: adorn en de o is een hartje maar er staat nu ad♡ en de rest is niet meer leesbaar

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:59

Oh haha kun je er niet een andere betekenis aan geven nu ?

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:01

_Mondy_ schreef:
Ach zolang je het kan accepteren dat niet iedereen alles even mooi vindt is er niks aan de hand. Vind dit ook een van de leukste topics vanwege de sfeer en de hulp die je kan krijgen :j

Ja, niet iedereen heeft dezelfde smaak en dat is maar goed ook. En een tattoo is natuurlijk super persoonlijk. Ik ben blij met de mijne maar snap ook dat andere kunnen denken "een 11 met vleugeltjes :? "

EDIT: Ben wel erg benieuwd wat mijn vriendinnen en collega's er straks van zeggen. Durf hem nog niet aan ze te laten zien!! Stom he? Word gewoon al zenuwachtig bij het idee!