Groetjes Sharon
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sharon_quiz schreef:Dank je quera. Wilde ook echt alleen een tattoo als het voor mij echt persoonlijk iets toevoegt, als je snap wat ik bedoel. Moeilijk in woorden uit te drukken maar ik denk dat de meesten van jullie het gevoel wel kennen!
Ik ga vanavond hardlopen en is het verstandig omdat de zon schijnt de tattoo af te dekken? Bijvoorbeeld met een afgeknipte sok oid? (Heb geen verband in huis). Of is dat niet slim? De tattooshop gaat pas 12 uur open, vandaar dat ik hier alvast even informeer
xDaantjxx schreef:Hey hey,
Klein vraagje, zaterdag heb k mn afspraak staan voor mn eerste tatoeage. Ik begin hem steeds meer te knijpen of nja zenuwachtig. Bang voor wat het is en wat er komen staat, hoeveel zeer zal het doen.
Ik heb geen kleur, maar alleen lijn werk.
Komt op mn onderarm en is een tekst.
Wie kan mij ti[s geven?
Desnoods via pb aangezien ik de topics niet dagelijks langs ga
sharon_quiz schreef:Thanks voor je antwoord kellaxy. 5 tattoos, wauw! Lijkt me pijnlijk, je lip! Of viel het mee? Jammer dat hij erg vervaagd is. Hoe snel gaat dat met tattoos op de huid?
sharon_quiz schreef:Goed bezig quera. Dat doe je snel in een week tijd. Wat voor tattoo gaat er komen?
Kellaxy dat had ik niet verwacht, dat dat het minst zeer zou doen. Ik vond het gisteren op mijn onderarm ook geen pijn doen. Durfde eerst niet te kijken, maar het viel zo mee dat ik toch wel gekeken heb daarna, haha.
sharon_quiz schreef:Ga ik doen quera!
Ik ga zo in de pauze even snel naar het kruidvat voor Bepanthen. Heb voor vandaag een klein beetje meegekregen van de shop. Is de bepanthen babyzalf de meest geschikte?
En Dani? Wat gaat het worden op je been?
_Mondy_ schreef:Ach zolang je het kan accepteren dat niet iedereen alles even mooi vindt is er niks aan de hand. Vind dit ook een van de leukste topics vanwege de sfeer en de hulp die je kan krijgen