Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leverage schreef:the balm heeft wel fijne kwaliteit oogschaduwpalleten vind ik. Heb nude tude en die werkt echt fijn! Ik wacht mijn bestelling af en dan maak ik een nieuwe stash fotoVanmiddag de Mary-Lou Manizer van The Balm gekocht in Bastogne!Kreeg er nog een kleine toilet tas bij van The Balm en een mini blush in de kleur Swiss Dot. Vond de oogschaduw paletten aan de vrij dure kant voor wat je krijgt dus die heb ik laten liggen.
Elf heb ik hier nog niet in de winkels gezien in België, vorig jaar wel in Denemarken maar had toen niks gekocht.
Heeft er hier iemand de Wake me up foundation van Rimmel? Kwam hem toevallig tegen in de kruidvat in Bastogne maar had het idee dt er glitters in zaten?
Emmaa_ schreef:Echt? Ik ga vooral naar Amsterdam om de speciale winkels. Ik woon zelf in Utrecht en het enige wat ik echt mis is een Pro Store en Forever 21. Vind het leuk om bij Brandy Melville enzo te kijken maar dat pas ik meestal niet. Vind het altijd een beetje zonde om helemaal naar verre steden te gaan terwijl ik zelf dichtbij alles woon
Blon_D schreef:Leverage schreef:the balm heeft wel fijne kwaliteit oogschaduwpalleten vind ik. Heb nude tude en die werkt echt fijn! Ik wacht mijn bestelling af en dan maak ik een nieuwe stash fotoVanmiddag de Mary-Lou Manizer van The Balm gekocht in Bastogne!Kreeg er nog een kleine toilet tas bij van The Balm en een mini blush in de kleur Swiss Dot. Vond de oogschaduw paletten aan de vrij dure kant voor wat je krijgt dus die heb ik laten liggen.
Elf heb ik hier nog niet in de winkels gezien in België, vorig jaar wel in Denemarken maar had toen niks gekocht.
Heeft er hier iemand de Wake me up foundation van Rimmel? Kwam hem toevallig tegen in de kruidvat in Bastogne maar had het idee dt er glitters in zaten?