Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:30

Mijn probleempje is een beetje dat ik op dit moment vrij donker ben, maar in mijn gezicht nog vrij licht. Wil een foundation die een beetje tussen mijn twee kleuren in ligt, zodat ik hem kan dragen als ik donker ben, evt nog met een iets meer donkere foundation erdoor gemengd, en ook als ik licht ben, maar dan met iets lichters er doorheen ofzo. Moet het dus wel echt even in de winkel gaan vragen.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:43

Ik gebruik 2 compleet verschillende kleuren in de zomer en winter. In de winter heb ik medium tan en in de zomer golden tan van bareminerals. Soms meng ik de twee kleuren als ik ertussenin val. 2 kleuren vind ik zelf altijd het handigste

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:45

Ik heb in principe Matchmaster van MAC die iets te donker voor me is, maar die pakt gewoon niet zo lekker op mijn huid. In de zomer draag ik eigenlijk alleen foundation als ik uit ga of als ik 's avonds iets ga doen, omdat ik gigantisch zweet overdag := 's Avonds pakt de Matchmaster op een of andere manier wel goed op mijn huid, maar 's morgens wilt hij gewoon niet meewerken.. Krijg hem er niet mooi op etc. Ik wil voornamelijk een foundation voor de tussenperiodes en voor de winter, wel echt eentje aan de lichte kant dus. Ik word niet super bleek in de zomer, maar er zit wel een groot verschil in mijn winterhuid en mijn zomerhuid.. En hoe veel geld ik ook uitgeef aan make-up, ik vind het toch wel prettig om met 1 foundation alles te kunnen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:26

Herkenbaar Emma.. Daarom wil ik graag de witte face en body van mac hoop dat dat de oplossing is.. Wil dan eigenlijk ook direct mn tussenkleur kopen want als t goed is heb ik die als ik daar ben (november) die kleur ben ik na en voorjaar :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:04

Oh, MAC is snel dit keer. Beide bestellingen zijn vandaag verstuurd. Had eigenlijk verwacht dat ze de bestellingen wel samen zouden voegen, maar niet> Dus 2 pakketjes vd week :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:32

Heb je een mailtje gekregen dat ze verstuurd zijn? Ik nog niet namelijk |( Heb wel de hoes voor m'n Macbook binnen gekregen en een lipstick via een actie waar ik me een tijdje geleden voor had opgegeven :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:34

Nee geen mail, maar op maccosmetics zie ik staan dat het is verzonden en als ik in mijn PostNL app kijk staat er dat ze morgen bezorgd gaan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:40

Ik zie het inderdaad ook, die van mij is ook verzonden en komt morgen binnen :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:47

Ik denk dat ik vanavond eens lekker uitgebreid ga rondneuzen op de site :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:47

heb zaterdag van sleek rosegold gekocht en bij elf een bestelling gedaan met een paar stippling brushes en elf gotta glow een settingspray en een smudge pot erg benieuwd hoelang dat duurt volgens de website binnen 48 uur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:53

Elf duurde bij mij wel iets langer, het moet uit Frankrijk of Belgie komen geloof ik.. Bij mij was het er geloof ik met 3/4 dagen, afhankelijk van wanneer je bestelt

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:59

Vanmiddag de Mary-Lou Manizer van The Balm gekocht in Bastogne! :D Kreeg er nog een kleine toilet tas bij van The Balm en een mini blush in de kleur Swiss Dot. Vond de oogschaduw paletten aan de vrij dure kant voor wat je krijgt dus die heb ik laten liggen.

Elf heb ik hier nog niet in de winkels gezien in België, vorig jaar wel in Denemarken maar had toen niks gekocht.

Heeft er hier iemand de Wake me up foundation van Rimmel? Kwam hem toevallig tegen in de kruidvat in Bastogne maar had het idee dt er glitters in zaten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:02

Die Wake Me Up foundation schijnt heel fijn te zijn, hij is idd lichtreflecterend, maar niet echt met glitters :n

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:05

Leverage schreef:
Vanmiddag de Mary-Lou Manizer van The Balm gekocht in Bastogne! :D Kreeg er nog een kleine toilet tas bij van The Balm en een mini blush in de kleur Swiss Dot. Vond de oogschaduw paletten aan de vrij dure kant voor wat je krijgt dus die heb ik laten liggen.

Elf heb ik hier nog niet in de winkels gezien in België, vorig jaar wel in Denemarken maar had toen niks gekocht.

Heeft er hier iemand de Wake me up foundation van Rimmel? Kwam hem toevallig tegen in de kruidvat in Bastogne maar had het idee dt er glitters in zaten?
the balm heeft wel fijne kwaliteit oogschaduwpalleten vind ik. Heb nude tude en die werkt echt fijn! Ik wacht mijn bestelling af en dan maak ik een nieuwe stash foto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:08

Ik vind The Balm zo'n leuk merk <3 Zou echt nog wel wat spullen van hun willen, maar het is in NL best lastig te krijgen toch?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:12

Emmaa_ schreef:
Ik vind The Balm zo'n leuk merk <3 Zou echt nog wel wat spullen van hun willen, maar het is in NL best lastig te krijgen toch?

bij beau in groningen hebben ze redelijk wat en bestellen bij the makeup spot ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:14

Makeup spot ken ik inderdaad, dat is echt een gevaarlijke site voor mij := Ik bestel mn kwasten daar altijd.

Groningen kom ik helaas nooit, maar misschien is het de moeite om er eens langs te gaan :j

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:16

Emmaa_ schreef:
Makeup spot ken ik inderdaad, dat is echt een gevaarlijke site voor mij := Ik bestel mn kwasten daar altijd.

Groningen kom ik helaas nooit, maar misschien is het de moeite om er eens langs te gaan :j

ik was er ook nog nooit geweest maar ik meen oprecht dat Groningen leuker is dan Amsterdam.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:20

The balm <3 ik vind die verpakkingen zo geweldig van hun

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:22

Echt? Ik ga vooral naar Amsterdam om de speciale winkels. Ik woon zelf in Utrecht en het enige wat ik echt mis is een Pro Store en Forever 21. Vind het leuk om bij Brandy Melville enzo te kijken maar dat pas ik meestal niet. Vind het altijd een beetje zonde om helemaal naar verre steden te gaan terwijl ik zelf dichtbij alles woon :')

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:25

Emmaa_ schreef:
Echt? Ik ga vooral naar Amsterdam om de speciale winkels. Ik woon zelf in Utrecht en het enige wat ik echt mis is een Pro Store en Forever 21. Vind het leuk om bij Brandy Melville enzo te kijken maar dat pas ik meestal niet. Vind het altijd een beetje zonde om helemaal naar verre steden te gaan terwijl ik zelf dichtbij alles woon :')

ja ik vind Groningen echt leuker! de sfeer maar ook de winkels. het personeel is enthousiaster en minder leegstand

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:21

Blon_D schreef:
Leverage schreef:

the balm heeft wel fijne kwaliteit oogschaduwpalleten vind ik. Heb nude tude en die werkt echt fijn! Ik wacht mijn bestelling af en dan maak ik een nieuwe stash foto

Van de Nude tude waren geen ongeswatchde paletten meer :n Daar zaten geen plasticfolietjes om de paletten. Had achteraf misschien toch wel graag de Balm Jovi palette gehad :(

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:31

Leverage schreef:
Van de Nude tude waren geen ongeswatchde paletten meer :n Daar zaten geen plasticfolietjes om de paletten. Had achteraf misschien toch wel graag de Balm Jovi palette gehad :(

heb ik ook op mijn wishlist maar vind 40 euro nog wel prijzig en gebruik geen lipgloss die ook in het pallet zit -O-

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:35

Daar in die winkel was het een euro of 10 goedkoper! Heb maar 15 euro betaald voor mn highlighter :wow: Duurste pallettr was volgens mij in de winkel 30 euro.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:05

Bedankt mensen, ik heb nu ook een MAC bestelling gedaan. :P
Heb Sumptuous Olive, seedy pearl, ricepaper, malt en gleam besteld.

Ik had ook nog even foto's van Hue gemaakt. :) Ik denk dat veel mensen hem vrij licht zullen vinden.
Afbeelding

Fullface, niet scherp alleen maar de kleur kwam wel goed over
http://oi59.tinypic.com/102pb9u.jpg

Nog een andere nude favoriet van mij, MAC Subculture oogpotlood over de hele lippen.
http://oi62.tinypic.com/vzj2ua.jpg