Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
amoj schreef:Ik heb even een vraagje op hormonaal gebied.
Heb een paar jaar de pil geslikt, nu bijna een jaar mee gestopt.
Veel vrouwen hebben, volgens mij, juist dat ze met de pil meer last hebben van hormonen.
Ik heb het juist andersom denk ik.
Ik ben dus gestopt en merk dat vanaf toen mijn buien erger zijn geworden. Was eerder alleen tijdens mn menstruatie een heks en had van die emo buien; nu heb ik dat veel vaker en eigenlijk de hele maand door.
Ook wordt ik vrij snel boos.
Omdat veel vrouwen het andersom ervaren kan ik er weinig over vinden. Ik vroeg me af of dit verklaarbaar is.
Zit er over te denken om toch weer met de pil te beginnen. Dit is niet echt gezellig zo.
xLes schreef:Jup idd. Dat kreeg ik aanbevolen van de gyn. Nu ga ik er de eerste 5 maanden wel niet mee stoppen voor mijn werk. Mogen maar 2x per dag naar toilet... Zonder pil bloed ik als een rund en moet ik elke 2u lopen. Niet echt een optie dus
Colien schreef:Ik had dezelfde klachten als jij had, 2 maanden terug de Mirena laten plaatsen en nergens meer last vanEnige "nadeel" vind ik dat ik niet kan reguleren wanneer ik ongesteld ben. Maar ben zo minimaal ongesteld dat het niet eens een echt nadeel is. Libido is stuk omhoog gegaan en huilbuien heb ik niet meer, even als de depressieve buien.
Resistance schreef:Colien schreef:Ik had dezelfde klachten als jij had, 2 maanden terug de Mirena laten plaatsen en nergens meer last vanEnige "nadeel" vind ik dat ik niet kan reguleren wanneer ik ongesteld ben. Maar ben zo minimaal ongesteld dat het niet eens een echt nadeel is. Libido is stuk omhoog gegaan en huilbuien heb ik niet meer, even als de depressieve buien.
Dat klinkt goed!Ongesteldheid zitik niet overeen, ik ben allang blij als ik pijnvrij ben enzo.
En hoe was het om hem te laten zetten?