Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ziet er nogal stom uit namelijk
Hij lijkt iets dunner te zijn geworden maar niet veel. Nou ja, ik ben ook hartstikke verkouden natuurlijk...
Ik kan er alles mee doen, eten en alles, alleen het staafje vind ik irritant. Dus je zou denken dat 't staafje te lang is, maar als m'n tong gewoon in m'n mond zit dan rust 't balletje op m'n tong, dus dan is ie toch juist niet te lang?

Maar ik weet dus niet eens of ie wel dik is, hoe merk je dat? 

)DunDijk schreef:Als ik mijn mond dicht heb ligt het bolletje volgens mij gewoon op mijn tong, maar als ik kijk met mijn mond open dan ligt het bolletje niet op mijn tong maar steekt het staafje uit.
In het begin liet ik ons mam altijd kijken of mijn tong weer dunner was geworden
ik zie dat bultje op mijn tong eigenlijk altijd, en eerst was dat een enorme bult die over mijn hele tong zat
Snap je het nog een beetje
Hm, dan denk ik toch dat ie niet echt opgezwollen is, want bij mij is dat precies hetzelfde, als 'k m'n tong uitsteek ofzo dan zie je zo een stukje van het staafje
Anoniem schreef:@Quellian: Wat bedoel jij met een steentje met een klik systeem voor je Monroe?Ik heb ook een Monroe maar begrijp niet helemaal wat je bedoelt(blond van origine)

nu zit er een 16 mm in, maar hij moet wel een heel stuk kleiner vind hem te groot
haha maar vanaf wanneer mag je eigenlijk een andere piercing erin doen (bedoel zelf klussen)
Ik ben het wel gewend zo en gelukkig slaat er niks tegen mijn tanden.