En dus net geleerd dat de schattige groene frutseltjes op onze omheiningspalen van de paddock bekertjesmos heet

Ik heb echt niks gedaan dit weekend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sure_lee schreef:Wat een leuke foto's van de paddenstoelen weer Moonsparkle. Die netpluimpjes vind ik leuk en ik hoop ook weer een keer een mooie stinkzwam tegen te komen haha.
Wauw Cayenne wat een prachtige foto's van je week. Ik ben nog nooit in de Kampina geweest. Toch maar eens doen!
Balen van je voet jojolienee. Hopelijk ben je er snel vanaf.
En ook Dideh een blessure. Balen joh. Rust is stom he.... ben ik ook niet goed in.
Goof lekker op de fiets gestapt. Ik doe het je niet na haha
Welkom terug Simone!
Op welk festival was je Bootsiebob?
Lizard weer lekker in Duitsland geweest. Mooi hoor!
Faringo ziet er uit als een mooie route. Volgens mij herken ik een paar stukjes. Hoe bevallen je schoenen?
Hopelijk herstelt nala op tijd voor de vakantie Noordje. Waar ga je heen? jammer dat jullie de Gps niet hebben gevonden.
Ik ben gisteren met mijn ouders en vriend naar de zomereditie van de western experience geweest. Dus daar wat stapjes gezet inclusief wat linedance stapjes. Ik heb 20 jaar geleden op linedancing gezeten dus de makkelijke dansen kon ik nog wel meedoen.
Kan alleen sinds de wandeling met Simone men linker been niet helemaal meer strekken. net alsof de spier naar mijn knieholte te kort is ofzo. Erg irritant en ook wel pijnlijk. Maar ja rustig aan doen kan ik ook niet goed haha.
[ [url=m/zq5jy1.webp]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pbsDLL.webp]Afbeelding[/url] ]
Zijn er nog nieuwe aanhakers voor het wandelweekend misschien? Begint al redelijk dichtbij te komen!
[BM] De actieve wandelaars gaan samen op pad!