Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loriene schreef:Wie bepaalt hier wat betrouwbaar is?
Een link hier plaatsen kunnen jullie toch lezen?
Hoef ik toch niet allemaal uit te leggen?
Of moet ik er een dom verhaaltje bij vertellen? Jullie zijn toch geen kleine kinderen meer?
Of moet ik er een dom verhaaltje bij vertellen? Jullie zijn toch geen kleine kinderen meer?
Relaxed schreef:Ach ik vond de Dissedent wel weer even vermakelijke leesvoer in mijn pauze, wat mensen ook weer bedenkenEn we weten inmiddels toch ook dat loriene niet echt met een inhoudelijk verhaal komt?
Relaxed schreef:Ach ik vond de Dissedent wel weer even vermakelijke leesvoer in mijn pauze, wat mensen ook weer bedenkenEn we weten inmiddels toch ook dat loriene niet echt met een inhoudelijk verhaal komt?
loriene schreef:
secricible schreef:Relaxed schreef:Ach ik vond de Dissedent wel weer even vermakelijke leesvoer in mijn pauze, wat mensen ook weer bedenkenEn we weten inmiddels toch ook dat loriene niet echt met een inhoudelijk verhaal komt?
Sites die artikelen publiceren met de titel “twee negers beroven 16-jarig meisje” zijn wat mij betreft überhaupt al gediskwalificeerd.
bigone schreef:Welke economie? Natuurlijk was mijn post sarcastisch bedoeld maar echt, zo veel mensen die demonstreren , mijn leven, mijn vrijheid, mijn zelfbeschikkingsrecht en wat er verder nog voorbij komt, erger me soms zo verschrikkelijk aan die egoïstische leeghoofden.
Daphara schreef:bigone schreef:Welke economie? Natuurlijk was mijn post sarcastisch bedoeld maar echt, zo veel mensen die demonstreren , mijn leven, mijn vrijheid, mijn zelfbeschikkingsrecht en wat er verder nog voorbij komt, erger me soms zo verschrikkelijk aan die egoïstische leeghoofden.
Hetzelfde hier.
Ook dat roepen dat als er niet getest wordt er ook geen pandemie zou zijn, echt hoe dan?
Als er geen blaastests meer afgenomen worden, zit er dan ook niemand meer achter het stuur met teveel alcohol op?
Ik vind Corona maatregelen en het recht op zelfbeschikking goed vergelijkbaar met alcoholgebruik.
Je mag net zoveel drinken als je wil, je mag alleen geen hinder of gevaar voor anderen zijn, daar houdt het recht op zelfbeschikking op.
Je mag dus niet met drank op achter het stuur, want dan ben je een gevaar voor anderen. Zo zie ik de Corona maatregelen ook, het is ter bescherming van jezelf en van anderen.
loriene schreef:
Dinopino schreef:Mag ik jullie complementeren met jullie menselijkheid. Wat voor boodschap gaf zij jullie? Dat ze bezorgd is, heel erg. Of die terecht is of niet, die voelt ze. En dat jullie haar angst niet bemerken. Haar geruststellen en komen met jullie "betrouwbare bronnen Dat zou ik een stuk menselijker vinden, dan haar belachelijk te maken. Jullie empathie voor de medemens is super groot. Dapper van jullie. En ja ga nu maar over mij heen vallen. Maar bij jezelf eens naar binnen kijken zou echt niet misstaan. Makkelijk he met een clubje een persoon aanvallen. Volgens mij is bokt jullie schoolplein en ieder die anders denkt wijzen jullie wel even een hoekje. Trappen het liefst nog na.
Dinopino schreef:Mag ik jullie complementeren met jullie menselijkheid. Wat voor boodschap gaf zij jullie? Dat ze bezorgd is, heel erg. Of die terecht is of niet, die voelt ze. En dat jullie haar angst niet bemerken. Haar geruststellen en komen met jullie "betrouwbare bronnen Dat zou ik een stuk menselijker vinden, dan haar belachelijk te maken. Jullie empathie voor de medemens is super groot. Dapper van jullie. En ja ga nu maar over mij heen vallen. Maar bij jezelf eens naar binnen kijken zou echt niet misstaan. Makkelijk he met een clubje een persoon aanvallen. Volgens mij is bokt jullie schoolplein en ieder die anders denkt wijzen jullie wel even een hoekje. Trappen het liefst nog na.