Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BarbaraNova schreef:Wat vinden jullie van vasten?
Ik vindt het wel soort van boeiend, kan me er wel in plaatsen dat het met je lijf ook een hoop voordelen kan geven. Maar toch ook tegen je aard in, want we zijn natuurlijk opgegroeid met het drie keer per dag een maaltijd.
gaucho schreef:Ik heb mijn hakken ruim 2 jaar niet aangehad (voor het afvallen mijn enkel gebroken) en het lijkt nu wel alsof mijn voeten een maat kleiner zijn
en dat vinden patiënten nogal gek. Daarnaast word ik zelf erg snel hangry en werken 3 maaltijden per dag gewoon goed voor mij. Ik snack zo weinig mogelijk tussendoor en merk dat dat me wel rust heeft gegeven om
ik luister daarbij wel naar mijn lichaam. Honger is honger en dan eet ik. Ook omdat vasten een stressreactie kan geven opje lichaam. De ene keer vast ik 13u, de andere keer 16. Fijne aan vasten is dat elke keer meegenomen is ipv dat je het 'verpest' met een keertje niet 
zit toch minder vet op je voeten en enkels. Ik heb dat zelf ook gehad
Hopelijk kan ik na 1 drankje op huis aan. Fijne Prinsjesdag allemaal…(ik werk in Den Haag
) 

eerst cardio in de sportschool en dan zwemmen. Een vriendin van me moet meer bewegen van de dokter dus ik vroeg voor de gein of ze met mijn schema mee wil. De arme griet zei nog ja ook.