Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tanya schreef:Wow ik wilde een afspraak maken bij tattoo bloom als ze in Nederland is, maar voor een tattoo van 7-9 cm (een simpele bloem) rekent ze 3 uur met 150 euro per uur...
purple schreef:Ginootje schreef:Wie kent er een goede tattoo artiest omgeving Rotterdam die goed namen kan tattoeren?
Giographic
Killyenn schreef:Ik heb het idee dat veel van de 'instagram' artiesten er goed gebruik van maken dat ze het zich kunnen veroorloven om hun klanten flink te laten betalen
Ginootje schreef:Wie kent er een goede tattoo artiest omgeving Rotterdam die goed namen kan tattoeren?
Char_lotte schreef:Ginootje schreef:Wie kent er een goede tattoo artiest omgeving Rotterdam die goed namen kan tattoeren?
Stacks tattoos misschien?
3 uur voor een klein bloemetje vind ik ook wel erg overdreven iddMaar die artist zet wel hele gave dingen zeg!
KimD, ohh wat tof zeg!! Wat ga jij laten zetten?
Tutti_Frutti, wauw wat vreselijk gaaf!Echt helemaal mijn stijl. Bij wie heb je die laten zetten?
Kimbers schreef:Ik gooi even mijn twijfels hier neer. Wie weer zit hier een ervaringsdeskundige.
Voor begin okt heb ik een afspraak staat voor mijn half sleeve. Maarrrr de kans is aannemelijk dat ik tegen die tijd nog borstvoeding geef. Nu weet ik dat het niet persé afgeraden wordt, maar aangeraden wordt het ook niet.
Nu zit ik dus te twijfelen of ik de afspraak moet verplaatsen of niet.. iemand hier ervaring mee of verstand van?