[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IrisW

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:23

Whut, hoe kan ze er zelfs zo lang over doen :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 18:02

Die prijs per uur vind ik heel normaal, maar snap niet hoe je er zo lang over kan doen? Dat kan toch gewoon niet? :')

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 18:49

Ja echt bizar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 19:11

Ik ken dr niet.. zijn dat dan super ingewikkelde bloemetjes? Want 3 uur lijkt me idd nogal veel voor dat formaat...

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 19:14

Tanya schreef:
Wow ik wilde een afspraak maken bij tattoo bloom als ze in Nederland is, maar voor een tattoo van 7-9 cm (een simpele bloem) rekent ze 3 uur met 150 euro per uur...

Ik kreeg idd precies t zelfde dus heb t niet gedaan. Vind dr werk prachtig maar 450 euro overdreven voor een klein bloemetje

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 20:24

Wie kan mij helpen?
Na mn te diep gezette tattoo bij de vorige shop, ben ik op zoek naar een andere shop.

Mijn idee is dit:
Afbeelding

Maar dan meer in lijn stijl (line art?) zoals dit (maar dan met benen):
Afbeelding
Wie weet een goede artiest die dit kan? :D

simoneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 20:38

Gisteren mijn eerste tattoeage laten zetten. Altijd gezegd dat ik best iets subtiels zou willen als ik iets tegenkom wat me echt aanspreekt. En dat is dus gelukt. En daar dan zelf de eerste letter van de naam van mijn paard in laten verwerken. Zo ontzettend blij mee!

Afbeelding

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 21:30

Wie kent er een goede tattoo artiest omgeving Rotterdam die goed namen kan tattoeren?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 21:37

Mooi Simone!!

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 00:19

Ginootje schreef:
Wie kent er een goede tattoo artiest omgeving Rotterdam die goed namen kan tattoeren?

Giographic :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 06:41

purple schreef:
Ginootje schreef:

Giographic :j

Die moet je wel een berichtje doen dan want die zit het grootste gedeelte van de tijd in Nijmegen. Hij is soms in Rotterdam of Amsterdam, maar dit geeft hij dan aan op insta. Hij werkt gewoon vast in Nijmegen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 08:01

Tanya schreef:
Wow ik wilde een afspraak maken bij tattoo bloom als ze in Nederland is, maar voor een tattoo van 7-9 cm (een simpele bloem) rekent ze 3 uur met 150 euro per uur...

Dat moet dan wel een hele speciale bloem zijn! Of een heeeeeeele trage artist

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 08:46

Als meelezer kom ik even de tattoo van mijn man showen, het was eigenlijk mijn afspraak maar hij wilde toch écht eerst. :')

Ik mag vrijdag. _O-

Het is de echte poot van onze sheltie, zijn eerste echte eigen hond, inclusief littekentje wat ze heeft en inclusief een scheef kussentje. Hij is helemaal gelukkig, en het is niet mijn stijl, maar ik vind hem wel mooi. :j

Edit: de nagels heeft hij iets scherper gemaakt, deze hadden we ook van het echte pootje. Maar dat vond hij toch niet zo mooi.

Afbeelding

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:00

Killyenn schreef:
Ik heb het idee dat veel van de 'instagram' artiesten er goed gebruik van maken dat ze het zich kunnen veroorloven om hun klanten flink te laten betalen :+

Zeker waar, en dit is wel next level vind ik. Ik ben twee weken ook naar een insta-held die ik al een aantal jaren volg geweest, en heb 250 betaald en denk ik 1,5-2u gezeten. Kostte qua tijd en grootte zeker 3x zoveel als mijn andere tattoo, maar voor het werk wat deze artiest maakt en de tijd die hij er voor nam was dit het echt 100% waard. Voor een klein bloemetje 3u inschrijven vind ik erg overdreven, zelfs als de laatste hand aan het ontwerp en placement daarin meerekend wordt... Gelijk afgeknapt op haar werk :+

Die van mij is trouwens netjes geheeld en ben er nog steeds verliefd op!!

Afbeelding

@ginootje: volgens mij is er bij inkstitution ook wel iemand die net letterwerk doet :) sowieso een fijne shop vind ik.

@kim: netjes gezet! Niet mijn stijl ook, maar een mooie betekenis. Waar ga jij voor?

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:55

Ginootje schreef:

Stacks tattoos misschien?

3 uur voor een klein bloemetje vind ik ook wel erg overdreven idd := Maar die artist zet wel hele gave dingen zeg!

KimD, ohh wat tof zeg!! Wat ga jij laten zetten? :)

Tutti_Frutti, wauw wat vreselijk gaaf! <3 Echt helemaal mijn stijl. Bij wie heb je die laten zetten?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:29

Char_lotte schreef:
Ginootje schreef:

Stacks tattoos misschien?

3 uur voor een klein bloemetje vind ik ook wel erg overdreven idd := Maar die artist zet wel hele gave dingen zeg!

KimD, ohh wat tof zeg!! Wat ga jij laten zetten? :)

Tutti_Frutti, wauw wat vreselijk gaaf! <3 Echt helemaal mijn stijl. Bij wie heb je die laten zetten?

Ik krijg de poten van al onze honden in dotwork en onze honden als origami figuur erbij.

Heb enkele weken geleden al een USB stick gebracht met veel foto's van onze honden en hun pootafdrukken.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:32

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:34

Ginootje schreef:

Stille meelezer hier maar misschien bij inkstitution?

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 14:21

Ik gooi even mijn twijfels hier neer. Wie weer zit hier een ervaringsdeskundige.

Voor begin okt heb ik een afspraak staat voor mijn half sleeve. Maarrrr de kans is aannemelijk dat ik tegen die tijd nog borstvoeding geef. Nu weet ik dat het niet persé afgeraden wordt, maar aangeraden wordt het ook niet.

Nu zit ik dus te twijfelen of ik de afspraak moet verplaatsen of niet.. iemand hier ervaring mee of verstand van?

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 14:57

Kimbers schreef:
Ik gooi even mijn twijfels hier neer. Wie weer zit hier een ervaringsdeskundige.

Voor begin okt heb ik een afspraak staat voor mijn half sleeve. Maarrrr de kans is aannemelijk dat ik tegen die tijd nog borstvoeding geef. Nu weet ik dat het niet persé afgeraden wordt, maar aangeraden wordt het ook niet.

Nu zit ik dus te twijfelen of ik de afspraak moet verplaatsen of niet.. iemand hier ervaring mee of verstand van?

Ik kan me niet voorstellen dat een tattoo de melk(productie) kan beinvloeden. Hou er wel rekening mee dat er in de shop waar je heen gaat super hygienisch gewerkt wordt, en dat de tattoo niet op je borst zit. Het is wel een wond, lijkt me niet prettig als daar een baby bij in de buurt komt. :)

Mocht je het niet vertrouwen, kun je dan niet van te voren kolven voor een paar dagen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:18

Ik meen ooit ergens gehoord te hebben dat dat inderdaad wel afgeraden wordt?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:55

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:27

Dit staat er over borstvoeding en tattoos.

De meerderheid van de professionele tatoeëerders zullen niet bewust een borstvoedende moeder tatoeëren, of zij zullen haar proberen te overtuigen (voorlopig) af te zien van de tatoeage. Men is van mening dat het lichaam tijd nodig heeft om te herstellen van het zetten van de tatoeage en dat is moeilijker voor het lichaam als er melk wordt geproduceerd. Ook kan een ziekte, overgedragen tijdens het plaatsen van de tatoeage, via de moeder het kind besmetten. Dit is een afweging die de moeder zelf moet maken. Bij een professionele tatoeagestudio, waar de hygiënische voorschriften nauwgezet gevolgd worden, is het risico op infecties kleiner.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:35

Ik heb twee weken geleden een tattoo laten zetten op mijn onderbeen. Nou zou ik toch wel graag mijn benen weer willen scheren :+ vanaf wanneer houden jullie aan dat dat ongeveer weer kan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:37

Ik heb dat bij m'n arm volgens mij pas weer gedaan toen hij klaar was met vervellen (ik vind hem mooier als er geen haartjes doorheen komen :') )